2019-11-20, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Men styvmamman har MGM som vän på fb än iaf.

När styvmamman delade inlägget om wilma så skrev hon:

Citat:
Hjälp oss hitta mina barns storasyster. Dela

Är inte det en märklig formulering?
Avståndstagande. Styvmamman vill mest att hon skall hittas för att de egna barnen ssknar wilma?

+ hennes benhårda försvar av pojkvännen tishco.
Senast redigerad av Pausererik 2019-11-20 kl. 12:22.
Citera
Medlem
Haloumis avatar
"Skorna" verkar inte direkt ge så mycket till utredningen;

"Bland fynden fanns ett par brända skor. Det är dock fortfarande högst oklart om skorna har något med det misstänkta mordet att göra.

– Jag har svårt att se att det ens är ett par skor. Det går inte att värdera om det tillhör Wilma eller inte för det är bara två sönderbrända gummiklumpar."

Aftonbladet.
Citera
Medlem
Emolls avatar
Är det bekräftat att det var en ensamkommande afghanslödder som mördade Wilma?
Citera
2019-11-20, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
De flesta har nog inte tillgång till mänskliga kvarlevor för att kunna träna upp en hund.

Man tränar upp hundarna på avlidna djur då dom avger samma likdoft, inga mänskliga kvarlevor är nödvändiga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Det är pojkvännens pappa som säger att när Wilma och pojkvännen bråkat, “som familjer gör” brukade Wilma komma hem till svärfar och prata. Sedan brukade han köra hem henne till pojkvännen igen.
ja de va de ja skrev ju, jag undrar om någon med insyn vet om det är sant eller om det är en påhittad historia av pojkvännens pappa? För mig är det mer naturligt att tjejen drar hem till sina päron.

Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Var står det att han rusar in till sina föräldrar och säger att han inte gjort något?

Det kan lika väl vara en diskussion (p.g.a. omständigheterna) där pappan frågar sin son om han har gjort något i students hetta vid en av deras tjafs. Därefter svarar sonen "nej pappa jag har inte gjort något, jag lovar".
Rusar, va väl att ta i kanske, men de va den bilden jag fick efter att ha spanat i tråden och läst den artikeln, men de nog som du säger att de är en diskussion. Hade varit intressant å veta lite mer om pojkvännens föräldrar. Pappan ställer ändå upp i intervju vilket inte brukar va vanligt vid hedersvåld om de nu är de.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Inte lång väg från där han bor till där saker hittades precis. Då är ju frågan om han har nån koppling dit.
Spelar han fotboll etc.
Ja. MGM har spelat fotboll. Nämndes tidigare i tråden.
Citera
2019-11-20, 12:21
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Inte lång väg från där han bor till där saker hittades precis. Då är ju frågan om han har nån koppling dit.
Spelar han fotboll etc.

Jodå, han lirar eller har lirat fotboll. Finns info i tråden om att någon ska ha spelat med eller mot honom i några matcher.
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Hon hittas nog i Kolbengtserödsjön skulle jag nog tro.
Citera
Medlem
K.Blomkvists avatar
Iakttagelsen vid sjön fick kvinna att slå larm

https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/iakttagelsen-vid-sj%C3%B6n-fick-kvinna-att-sl%C3%A5-larm-1.20575370
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Ser ut som om hon gjort en storstädning av sin facebooksida och det kan väl vara försåtligt, tidigare var vartannat inlägg om afghanpojkar
någon spekulerade i om hon kanske var involverad med MGM och Wilma kom på detta. Tror man ska ha det med i beräkningen, att hon kanske kan vara inblandad
Försåtligt? Varför det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Det är en sak att lyssna på Hiphop. Det är en helt annan sak att ha en död rapstjärna som banner. Det säger en del om hennes smak när det gäller killar.

Och jag lyssnar på bland annat black sabbath och hade affischer klistrade på väggarna med dom när jag va yngre, men inte fan betyder det att jag vill bli påsatt eller attraheras av gamla gubbar som Ozzy.
Sjukt märklig och dum slutsats!!
Senast redigerad av Strogge123 2019-11-20 kl. 13:12.
Citera
2019-11-20, 12:22
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Är det bekräftat att det var en ensamkommande afghanslödder som mördade Wilma?

Nej. Det är bekräftat att så inte är fallet. Denna har tydligen bott här i minst 15 år och är kurd om jag inte fattat fel. Namnet avslöjar ju en del också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in