Citat:
Ursprungligen postat av
justina
Det är pojkvännens pappa som säger att när Wilma och pojkvännen bråkat, “som familjer gör” brukade Wilma komma hem till svärfar och prata. Sedan brukade han köra hem henne till pojkvännen igen.
ja de va de ja skrev ju, jag undrar om någon med insyn vet om det är sant eller om det är en påhittad historia av pojkvännens pappa? För mig är det mer naturligt att tjejen drar hem till sina päron.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Var står det att han rusar in till sina föräldrar och säger att han inte gjort något?
Det kan lika väl vara en diskussion (p.g.a. omständigheterna) där pappan frågar sin son om han har gjort något i students hetta vid en av deras tjafs. Därefter svarar sonen "nej pappa jag har inte gjort något, jag lovar".
Rusar, va väl att ta i kanske, men de va den bilden jag fick efter att ha spanat i tråden och läst den artikeln, men de nog som du säger att de är en diskussion. Hade varit intressant å veta lite mer om pojkvännens föräldrar. Pappan ställer ändå upp i intervju vilket inte brukar va vanligt vid hedersvåld om de nu är de.