Citat:
Inte denna igen. Vilka titlar skulle han ha vunnit. Han har av dem 6 största lagen i england haft SÄMST förutsättningar. Lägst lönebudget. Lägst värvningsbudget. Ett uselt arenabygge som blev dyrare och klart senare än vad det skulle. 0 backning från snåljåpen levy. Samtidigt som klopp och pep fått allt dem pekat på. United spenderar miljard efter miljard. Arsenal och chelsea har spenderat mycket också. Trots det har spurs varit en garant för topp 4 samtidigt som arsenal, united och chelsea missat CL. Man har lyckats placera sig framför både man city och liverpool under samma period. En Champions league final från ingenstans. Många verkar glömma vart spurs var innan poch. Då var inte ens garanterad champions league. Var väl bara någon enstaka säsong under arry houdini som man var där. Poch har överpresterat med spurs under flera säsonger och garanterat dem champions league fotboll. Visst denna säsong har man underpresterat hittills men inte värt att sparkas över så här pass tidigt. Värsta vore om man plockar in mourinho. Dels för att jag inte orkar med en till mourinho circus. Jag orkar inte med hans vidriga självgoda ego. Hans trista jävla fotboll. Men mest av allt orkar jag inte med alla spurs hycklare som verkar gilla iden med poch. United all over again. Supportrar som kastat skit, med all rätta mot honom under hans tid i chelsea och sagt att dem aldrig skulle vilja ha hans ego och trista fotboll i klubben men nu helt plötsligt sänker sig till hans nivå.
Men allt verkar peka på att han tar över. Vem annars liksom. Får se hur kul han tycker det är att jobba under en snåljåp och inte få allt han pekar på och vilka framgångar han har där.