2019-11-20, 01:47
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Familjemedlemmen är helt enkelt en realist. När hennes ägodelar hittas uppbrända kan det antas av en realist att hon är mördad. Frågar du GW vad han tror om detta skulle han säga detsamma till dig. Och det fetmarkerade behöver inte innebära ett antagande om att hon redan är död utan snarare att hon inte kommer att klara sig ensam på egen hand hur länge som helst.

Lyssna själv vad GW säger angående när anhöriga utgår från att den försvunne är död HÄR. Lyssna från 49.40 till ca 50.04
Citera
2019-11-20, 01:48
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Hon har ju skrivit att facebook blockerat henne pga för hög aktivitet. Hon spammade väl efterlysningen överallt.

Personligen hade jag tyckt att det var konstigare om hon satt på facebook idag när alla andra letar än att hon inte uppdaterat facebook.

Det var i Messenger och inte inlägg dock. Det är ett mönster som brutits dock, hon uppdaterade flitigt de första dagarna men under tisdagen har det avstannat. Kan finnas tusen anledningar, men tyckte sättet som inlägget skrevs på var något vridet.
Citera
2019-11-20, 01:49
Medlem
Alltså, på riktigt.
Att sitta och yttra er om en s.k bonus-mamma och skriva så sjuka saker som ni faktiskt sitter och skriver gör mig så sjukt äcklad och förbannad.
Visa lite respekt åtminstone, för nu så är det BO's familj och anhöriga det ni sitter och tjafsar om, istället för den äckliga kebabsvarvaren som i dagsläget sitter anhållen misstänkt för mord, alternativt dråp.
Tröttsamt att sitta och läsa era spekulationer om att styvmor eventuellt skulle vilja ha/gilla att få ''afghan-kuk''.
Försök sätta er in i att eran etc styv-dotter försvunnit och ni verkligen gör allt för att nå ut till allmänheten för att få fram svar/tips om vad som eventuellt kan ha skett, och sedan får ni sådana påhopp från forum/sociala medier av ryggradslösa KRÄK som ni faktiskt beter er som.

I övrigt så önskar jag att få veta om det har framkommit om MGM har körkort, går det att ta reda på?
Jag hoppas och tror att BO återfinnes vid liv, dock så är sannolikheten mycket liten.
För övrigt, alla tankar går till anhöriga och vänner till den försvunne.
Citera
2019-11-20, 01:50
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Jag håller med dig att det är konstigt. Men jag misstänker snarare att familjen vet mer än vad som är släppt utåt.
Eller vad fantiserar du ihop? Styvmamman och killen hade nått på g och mördade tjejen?

FANtiserar ihop? Nej ingenting egentligen

Men styvmodern postar politisk propaganda när styvdottern är försvunnen, sen säger hon att hon inte vill att Wilma Ska "ligga o ruttna" nånstans. GW säger att anhöriga vill för liv o kiv inte ens föreställa sig såna scenarion framför sig
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2519&artikel=6769755 vid 49.40-50.04
Citera
2019-11-20, 01:51
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weiners
Antingen vet hon mer via polisen eller andra eller så kanske hon inte har rent mjöl i påsen. Mycket udda sak att säga.

Fast polisen gick ut med idag att de befarade att flickan är död. Hon uttalade sig efter det.
Citera
2019-11-20, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk

Men styvmodern postar politisk propaganda när styvdottern är försvunnen, sen säger hon att hon inte vill att Wilma Ska "ligga o ruttna" nånstans. GW säger att anhöriga vill för liv o kiv inte ens föreställa sig såna scenarion framför sig
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2519&artikel=6769755 vid 49.40-50.04
Och VART är din källa på att det är STYVMODERN som uttalat sig om detta?
Citera
2019-11-20, 01:52
Medlem
Haloumis avatar
Citat:

Ja du har spammat den länken 5 gånger nu. Är det i ett fall där polisen berättat för anhöriga att man misstänker att personen mördats för fem dagar sedan? För så är det i detta fall. Alltså spelar det mindre roll vad GW menar i fall där polisen inte säger att ett mord skett.
Citera
2019-11-20, 01:53
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Det var faktiskt min första tanke innan jag ens läst klart vad du skrivit. I varenda en av true crime poddarna tar de upp att anhöriga inte vill veta om att personen är död. Man hoppas och håller hoppet uppe tills man har en kropp. Känns väldigt magstarkt om en anhörig sagt att hon inte ska ligga och ruttna någonstans.

Kan polisen ha sagt till dem att hon är död kanske? De kanske vet mer än de talat om.

skönt, en till som tänker logiskt.
Här är podden där han utvecklar den tanken vid 49.40 - 50.04 ca
Citera
2019-11-20, 01:54
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Lyssna själv vad GW säger angående när anhöriga utgår från att den försvunne är död HÄR. Lyssna från 49.40 till ca 50.04

Hon sa så EFTER att polisen gått ut med att de trodde BO blivit bragd om livet. Så släpp det nu. *kram*
Citera
2019-11-20, 01:56
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Ja du har spammat den länken 5 gånger nu. Är det i ett fall där polisen berättat för anhöriga att man misstänker att personen mördats för fem dagar sedan? För så är det i detta fall. Alltså spelar det mindre roll vad GW menar i fall där polisen inte säger att ett mord skett.

ja, kanske det.. visste inte att svaren var så nära varann.

Men iaf. Han kan sin sak, han har jobbat me profilering i decennier.
Jag tycker styvmorsan verkat skum från början.
Vem varvar efterlysningar med hobbies (afghanerna) och varför väntade hon i 5 dar innan hon anmälde? Dom bodde väl ihop, va
Citera
2019-11-20, 01:58
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hon sa så EFTER att polisen gått ut med att de trodde BO blivit bragd om livet. Så släpp det nu. *kram*

Jovisst, men makaber uppmålning. perverst nästan.

Ok
*kram*
Citera
2019-11-20, 01:59
Medlem
fearreapers avatar
Påminner lite om Lisa holm, Där fann de ju jacka, skor, kanske de finner hennes mobil snart, eller plånbok, Vem vet. Tragiskt i varje fall, Usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in