2019-11-19, 12:36
Medlem
Kan någon bekräfta om hennes pojkvän heter Tishko Shabaz Ahmed?
Isf så känner jag ingenting för den här tjejen.
Citera
2019-11-19, 12:36
Medlem
OM det är pojkvännen som är skyldig till vad som än hänt Wilma så har han iallafall köpt sig tid genom att familjen först förstod att hon var helt försvunnen för någon dag sedan. Det har ju hänt 100 gånger förut. ”Vi bråkade, sedan sprang hon iväg/gick ut” ”trodde hon var hos er”
Klassiker isåfall.
Nu är jag inte på plats och kan inte bedöma huruvida han letar eller ej men han har delat efterlysningen EN gång i söndags till skillnad från hennes syster som delar den panikslaget hela tiden
Citera
2019-11-19, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Behöver inte betyda mycket mer än dom kan tillföra resurser i en större omfång, Och man kan begära förstärkning om så krävs har skett i många fall man gör så vid försvinnanden utan att ett mord el liknade begåtts!

He he.
Du behöver absolut inte förklara för mig hur och varför polisen gör som dom gör.

Hur länge tror du att hon kommer trycka i sin pojkväns lägenhet...…
Hon har ju suttit där i snart en vecka i så fall.
Det borde bli ganska tråkigt till slut, kan man tycka.

Ett tips.
Eftersom polisen och anhöriga vet att hon har haft en kille i 2 år...…..
Du tror inte att polisen har varit och knackat på hos honom och kollat.....
Citera
2019-11-19, 12:39
Medlem
okok1s avatar
Om hon bor hos pojkvännen, när kontaktade han polis/familjen?
Citera
2019-11-19, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
He he.
Du behöver absolut inte förklara för mig hur och varför polisen gör som dom gör.

Ett tips.
Vad är det för jävla föräldrar seriöst?
Har hon haft den här blattepojkvännen i två år? Hon var alltså 15 år (ett barn) när hennes föräldrar lät hon träffa en då 20 årig man. Han är nu 22 år, hon 17?.. Vad är det för jävla fel på vissa föräldrar?
Citera
2019-11-19, 12:40
Medlem
Hade behövt ca 5 minuter med hennes kille sen hade han nog börjat prata en heldel
Citera
2019-11-19, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdM
Det behöver egentligen inte betyda något mer än just det faktum att dom letar en försvunnen person och behöver mer hjälp.

Eftersök av försvunnen person infaller under särskild händelse.

Jo, jag är väl medveten om det.

Och därför tycker jag att det är bra att det äntligen börjar hända lite.
Citera
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
Den där bilden är på en tjej med betydligt högre bmi än Wilmas 50 kg till 168cm....

och en bild som man med svårighet kunnat ta själv?
Postaren med trosorna, är detta ett seriöst gräv eller ett försök att vilseleda?
Citera
Medlem
Grilla den här Tishk* Shab*z Ahm*d. Så ska ni se att saker börjar klarna upp. Han var, vad jag läst i tråden, den sista som såg henne den 14e.

Hundchokladkaka - Du verkar ju vara den enda som tillfört något i den här tråden hittills. Hur är den här pojkvännen?

OCH är det bekräftat att det var hennes skor man hittat? Isf källa?

Trosgrejen behöver vi inte ta upp nått mer. Bara nått sherlockpervo som trollar.

Vad pysslade Wilma med, var hon isolerad med Tishk* eller umgicks hon med vänner?

Kan nån med insyn summera ihop fakta. Då det är så jäkla mycket spekulationer och missförstånd runt hela tråden.
Citera
2019-11-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Eftersom vittne sett en mörkklädd person på 44:an gående, så har hon nog tagit sig dit själv, vad som sedan hänt är...
Men det är inte bekräftat att det är hon eller....?

Citat:
Ursprungligen postat av MenVadVetJag
Från Bohusläningen
Ok, då har man helt enkelt trappat upp sökningen utan att veta något mer. Åtminstone inget som de delgett media.
Citera
2019-11-19, 12:43
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
He he.

Ett tips.
Inte säkert alls att dem varit och knackat på där alls så länge det inte finns ngt som pekar på det så kan dem inte gå in där, För dem ska gå in i en lgh ska det finnas skäl för att göra det samt misstanke hon finns där och trycker!

Finns dem som gjort så tidigare legat och tryckt i lgh på dagarna osynlig på nätterna kan hon öppna ett fönster eller ta sig ut på en balkong för få frisk luft man köper killen hennes hem, Nog finns möjligheten att hon KAN göra det likaså kan hon trycka hos någon annan person iom hon vet polisen håller koll på lgh där hon bor!
Citera
2019-11-19, 12:45
Bannlyst
Trött man blir på alla som ska slå hennes kille,och nasssr som inte har någon källa på de dom skriver.

De är ung tjej som är.försvunnen.
Har hon några problem i livet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in