2019-11-19, 03:03
Medlem
meas19s avatar
Kanske stämmer för FB inlägg om en mörkklädd person gående på 44:an i torsdags är borttagen.

Citat:
Ursprungligen postat av tokigatanten91
En fågel viska i mitt öra att dom (Polisen) vid ca 01.00-01.30 tiden i natt (19/11) har spärrat av ett ganska stort område uppe ovanför dynamitbacken. Vad dom hittat eller sett har jag ingen aning om.
Citera
2019-11-19, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Kanske stämmer för FB inlägg om en mörkklädd person gående på 44:an i torsdags är borttagen.
Hmm.. Vad har de med mitt inlägg att göra ? Och vad menar du ? Vad har tagits bort? Länka
Citera
2019-11-19, 04:11
Medlem
reclaimss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Tyvärr får vi nog uppleva ett nytt Lisa H fall.

Fast va? Förutom åldern så finns det ingenting som liknar fallet med Lisa. Helt olika omständigheter!

Börjar bli väldigt tröttsamt att Lisa alltid ska dras upp i såna här sammanhang. Du vet om att Lisa inte var den första som försvann va? Låt hennes namn vara och låt henne vila i frid nu.
Citera
2019-11-19, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampost
I nästan alla fall där unga tjejer försvunnit så har det slutat med att en äldre man kidnappat tjejen. Läser du aldrig nyheterna?!

Nej. I nästan alla fall där en tjej försvinner så brukar det vara som så att de hållit sig undan frivilligt. Det är det allra vanligaste. Kan ha att göra med umgänget, en pojkvän, eller droger. Är ytterst en liten del som verkligen blir kidnappade på riktigt.
Citera
2019-11-19, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnet
Vi har gemensamma vänner jag och Wilma men deras åsikt är att ”man kanske borde avvakta, det kan vara jobbigt för henne om man letar efter henne” , då hon tydligen verkar må dåligt, men jag anser att om någon är försvunnen, så måste personen ifråga hittas till varje pris.

Vem mår inte dåligt? Alla mår dåligt för någonting idag.
Hur är Wilma som person? Har hon möjligtvis pojkvän? Hennes familj skrev att detta inte alls var likt henne men kan det finnas en möjlighet att hon lyckats undanhålla för sin familj att hon umgås med dåliga personer? Bor hon ensam eller med föräldrar? Dricker hon alkohol eller är hon helt felfri?
Är lättare att avgöra om försvinnandet är frivilligt eller ej om man får svar på dessa frågor
Citera
2019-11-19, 05:09
Medlem
Dreamtimes avatar
Hon har Tupac på Facebookbannern.
Säger väl en del om vad det är för kriminella gangsters hon suktar efter.
Leker man med elden...
Citera
2019-11-19, 06:17
Medlem
3487s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Hon har Tupac på Facebookbannern.
Säger väl en del om vad det är för kriminella gangsters hon suktar efter.
Leker man med elden...
Nästan alla ungdomar i dag lyssnar på rap/hiphop, så det säger absolut ingenting om hennes sällskap.
Citera
2019-11-19, 06:31
Medlem
Dreamtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3487
Nästan alla ungdomar i dag lyssnar på rap/hiphop, så det säger absolut ingenting om hennes sällskap.
Det är en sak att lyssna på Hiphop. Det är en helt annan sak att ha en död rapstjärna som banner. Det säger en del om hennes smak när det gäller killar.
Citera
2019-11-19, 06:35
Medlem
3487s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Det är en sak att lyssna på Hiphop. Det är en helt annan sak att ha en död rapstjärna som banner. Det säger en del om hennes smak när det gäller killar.
Vet inte riktigt om jag håller med där. Det kan lika gärna betyda att hon är ett stort fan av Tupac.
Citera
2019-11-19, 06:41
Medlem
Eftersom inlägget om en gående person längs vägen är borttaget så borde det ju ha med W att göra? Någon som vet om man söker i det området där personen ska ha gått längs vägen?
Citera
2019-11-19, 06:41
Medlem
Ejsidisis avatar
Hoppas tjejen dyker upp, men oroväckande med avstängd mobil om den uppgiften i tråden stämmer. Finns det närmare uppgifter kring när den senast var igång?
Kan man förresten utesluta fysisk sjukdom, droger el psykisk ohälsa?
Citera
2019-11-19, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarabb
Eftersom inlägget om en gående person längs vägen är borttaget så borde det ju ha med W att göra? Någon som vet om man söker i det området där personen ska ha gått längs vägen?

Jag tror att polisen ska kolla vatten draget vid bron . Att börja där hade inte skadat . Som det skrevs innan i en tråd här verkade det som att det stämde in . De var inte säkra . Som sagt Jag hade börjat med bron sen en radie på 5km till att börja med från brom och sen jobbat mig utåt i en cirkel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in