2019-11-16, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Vad annat kan man vänta sig när vi har ett smygnazistiskt parti i riksdagen som alltmer ger sken av att vara ett "vanligt" parti. Ett parti utan någon som helst politik utan bara främlingsfientlighet och allmänt högerextremt och misogynt nonsens på sin agenda. Det övergår mitt förstånd att detta parti dessutom växer i väljaropinionen, särskilt inom väljargrupper som LO-folk och pensionärer vilka detta parti inte har någonting som helst att erbjuda.
Normaliseringen av högerextremismen går inte längre sakta, sakta som vi tidigare kunnat se. När människo- och demokratifientliga partier som M och KD inte tvekar att släppa in dem i stugvärmen i sin strävan efter makt, följer en lallande skock av väljare efter utan att reflektera över sin egen plats i denna sörja.
Tyvärr kommer vi nog få se mer av sådant här. Snart har vi nog Internetgalningar som skjuter skarpt också, om inte den högerextrema trenden kan vändas.
PLU.

Främlingsfientlighet? kan det vara så att detta är en respons på främlingarnas fientlighet mot svenskarna..
Citera
2019-11-16, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
Kan du höja nivån lite och sluta ljuga om ditt yrke. .pinsamma människa.. jag är iaf ärlig..ungefär 0.5% av all ondska i sverige kommer från högerextrema.. alltså inget att lägga fokus på. .

0.5%? Kan jag få be om en källa på det eller var det nåt du drog fram ur ditt eget arsle?
Citera
2019-11-16, 17:53
Medlem
[quote=Krmkr|69316701]0.5%? Kan jag få be om en källa på det eller var det nåt du drog fram ur ditt eget arsle?[/QjUOTE]

Nä jag drog det ur din morsas arsle.. hittade lite andra saker också. . som ett gäng hazarer och Anders Lindberg, och lite Isis jihadister och lite annat smått och gott. .
Citera
2019-11-16, 17:53
Bannlyst
Citat:
Främlingsfientlighet? kan det vara så att detta är en respons på främlingarnas fientlighet mot svenskarna..

Är våra folkvalda politiker fientliga främlingar?
Annars har jag svårt att förstå varför terror ska riktas mot dessa.
Citera
2019-11-16, 17:54
Bannlyst
Citat:
Nä jag drog det ur din morsas arsle.. hittade lite andra saker också. . som ett gäng hazarer och Anders Lindberg, och lite Isis jihadister lite och annat smått och gott. .

Som jag trodde då alltså...
Senast redigerad av Krmkr 2019-11-16 kl. 17:58.
Citera
2019-11-16, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr

För att de hämtar hit fientliga främlingar såklart. .
Citera
2019-11-16, 17:57
Medlem
[quote=Krmkr|69316762]
Citat:
0.5%? Kan jag få be om en källa på det eller var det nåt du drog fram ur ditt eget arsle?[/QUOTE]

Som jag trodde då alltså...

Källa på att du jobbar som psykolog.. eller sitter du här och blåljuger?
Citera
2019-11-16, 17:59
Bannlyst
[quote=Godssouljah777|69316788]
Citat:

Källa på att du jobbar som psykolog.. eller sitter du här och blåljuger?

Den här tråden handlar inte om mig utan om ett terrorbrott. Du gör påståenden om grupperingar som du inte har några belägg för.
Försök nu att hålla dig till topic, lilla vimsiga fröken.
Citera
2019-11-16, 18:00
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:

De enda som är folkvalda politiker i kommunen är de som sitter i kommunfullmäktige. Alla de andra (många!) kommunpolitikerna utses av sina partier, dvs. de är inte folkvalda.

Och många av dessa såväl folkvalda som partiutsedda politiker hatar uppenbarligen Sverige och svenskarna. Jag bor i en sådan kommun. Allt som har prioriterats här är ensamkommande (mestadels afghaner), araber och afrikaner som vill föröka sig maximalt både på hemmaplan och här och sedan gotta sig i svenskarnas välfärd. De som har fått stryka på foten är särelever, förskolebarn, skolbarn, sjuka och gamla.

Och en del här gnäller på att man hänger upp några dockor utanför kommunhus. Medan svenskar varje dag dör, våldtas, misshandlas och förnedras av invällare pga. dessa massinvasionsvurmande politiker.
Citera
2019-11-16, 18:10
Medlem
Soterns avatar
Lite märkligt att detta fått så stora proportioner och att man pekar ut en specifik ideologi utan några som helst bevis därvidlag.
Men även om det nu är högerextremister bakom, är det ju att betrakta som bara snäppet värre än ett pojkstreck. Inte för att jag försvarar det, men det är ju lite mildare än att köra ihjäl folk medvetet med en lastbil om man säger så.
Citera
2019-11-16, 18:20
Medlem
[quote=Krmkr|69316806]
Citat:

Den här tråden handlar inte om mig utan om ett terrorbrott. Du gör påståenden om grupperingar som du inte har några belägg för.
Försök nu att hålla dig till topic, lilla vimsiga fröken.

Är varken vimsig eller liten.. är nog betydligt mycket äldre än dig. .. och alla som hänger med i nyhetsflödet och samhällsutvecklingen VET att det rör sig om en otroligt liten procenthalt.. sånjag behöver inte källhänvisa till självklara saker. .. dessutom har "högerextrema"fått skulden för dåd som senare visade sig vara helt felaktigt
. tex en moskébrand som i själva verket var en fritös som börjat brinna. . man kärleksbombade sönder och samman. . och gick inte ut och dementerade när man fick reda på sanningen. .etablissemanget är jävligt snabba på att terroratämpla högern.. medans man skyddar islamistiska dåd och skyller på ensamma galningar. . islamistiska terrordåd som inte resulterar i döda eller skadade bryr man sig inte ens om att rapportera om. det finns många exempel på det.. man får reda på det i alternativmedia.. osv
Citera
2019-11-16, 18:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Islamister får ju verka fritt i Sverige då borde även nationalister få göra det.

Varken Islamister eller Nazlamister har i Sverige tillåtelse att avrätta politiker för påhittad kriminalitet.

Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Är det terror att stå till svars för folkrättsbrott?

Finns bevis för att politikerna begått folkrättsbrott så föreslår jag att Nazlamismen tar och delger dessa bevis till en domstol istället för att hålla på och uppvigla till en massa utomrättsliga avrättningar såsom äkta Islamister gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in