2019-11-10, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Beata; känd för att vara grym och orättvis.
Vi ska lämna anhöriga helt rättvist åt sidan. Den här pojken ska dömas däremot.

Fast jag kan säga att det finns ingen i den familjen som jag skulle vilja bo granne med. Morsan är skrämmande då hon går runt och tar på folk, speciellt barn, och ska hela dem med sitt jesus-snack. Många, både vuxna och barn, har blivit rejält skärrade när hon är igång. Hon är psykiskt sjuk. Brorsan ser allmänt otäck ut när han glider runt i sin hoodie och röker fan vet vad. Farsan kör som en blådåre men vet annars inte så mycket om honom. Han måste ju dock vara knäpp han också om han står ut med resten av familjen. Jag kommer i allafall hålla ögat på hela den familjen oavsett om Robin är där eller inte.
Citera
2019-11-10, 23:37
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerpunani
Fast jag kan säga att det finns ingen i den familjen som jag skulle vilja bo granne med. Morsan är skrämmande då hon går runt och tar på folk, speciellt barn, och ska hela dem med sitt jesus-snack. Många, både vuxna och barn, har blivit rejält skärrade när hon är igång. Hon är psykiskt sjuk. Brorsan ser allmänt otäck ut när han glider runt i sin hoodie och röker fan vet vad. Farsan kör som en blådåre men vet annars inte så mycket om honom. Han måste ju dock vara knäpp han också om han står ut med resten av familjen. Jag kommer i allafall hålla ögat på hela den familjen oavsett om Robin är där eller inte.

Det må så vara. Men tråden rör kidnappningsförsök av flicka 2019-06-25 och ligger under Aktuella brott och kriminalfall.
Citera
2019-11-12, 14:27
Medlem
Någon som hört något mer? Vet att det var fortsatt förhandling igår och att dom räknas komma den 18:e.
Kusligt tyst i en tråd som denna.
Citera
2019-11-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf99
Någon som hört något mer? Vet att det var fortsatt förhandling igår och att dom räknas komma den 18:e.
Kusligt tyst i en tråd som denna.

Ja, finns det verkligen ingen som hört något?
Citera
2019-11-12, 22:19
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
Beata; känd för att vara grym och orättvis.
Vi ska lämna anhöriga helt rättvist åt sidan. Den här pojken ska dömas däremot.

Neger, snälla.

Citat:
Det må så vara. Men tråden rör kidnappningsförsök av flicka 2019-06-25 och ligger under Aktuella brott och kriminalfall.

Där har du en poäng, det ger jag dig.
Jag kommer fortfarande att rapportera varendaste halmstrå som rör familjen, det kan ni känna er lugn för! Men jag skall också se till att hålla Topic lite snyggare.

Tråden handlar om Robin Säbb Hjerth och hans gärning, och ny information i ärendet borde stå att finna ganska när som helst nu!!
Citera
2019-11-14, 08:27
Medlem
Inget släppt FUP än?
Citera
2019-11-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS6-142
Inget släppt FUP än?

FUP är släppt. Den är på 588 sidor och kostar 1200 kr att få ut. Skulle typ dö för att få läsa den men har inte pengar till det.
Citera
2019-11-18, 12:40
Medlem
Domen släppt!
2år och 4månader. Så när man gjort enkel matematik så sitter han typ 1 år......
Citera
2019-11-18, 12:50
Avslutad
Citat:
Domen släppt!
Kan du lägga upp domen? Har du fupen med?
Citera
2019-11-18, 17:39
Medlem
Här gott folk, nu kan ni se domen i sin helhet.

https://minfil.com/65KdefBcn8/B_6112-19_pdf
Citera
2019-11-18, 20:14
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xTopic

Tack, skönt att ha det avklarat.
Citera
2019-11-18, 20:38
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xTopic

Citat:
Domen släppt!

Okej vänner.
Nu förstår ni varför det är ytterst viktigt att hålla full koll på var familjen Säbb-Hjerth befinner sig. VID DEN HÄR TIDEN NÄSTA ÅR ÄR KRÄKET ROBIN SÄBB HJERTH SANNOLIKT UTE IGEN!! Eller åtminstone påväg ut.

Med sitt record kommer han naturligtvis inte att kunna få något seriöst jobb eller bra bostad, så risken är förstås ganska stor att han återvänder för att leva på sina föräldrar.

Nu får vi även se till att hålla oss informerade om när han blir frisläppt.

Det här kan vara nästa Anders Eklund, man kommer i framtiden att gå tillbaka till den här domen och säga HUR I HELVETE KUNDE DE LÅTA DEN HÄR JÄVELN LÖPA?!?!?! När det är så uppenbart att det bara var en REN jävla slump att den här flickan vid Mälarvyn inte blev bortförd, våldtagen och mördad. Hans nästa offer kommer med all sannolikhet inte att ha lika stor tur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in