2019-11-14, 18:00
Medlem
Jag tycker det mest intressanta i tråden nu är de som var med i ”direktsändningen” av Bellas skolgång, speciellt under de äldre åren. Hör gärna lite mer om det, bara för att förstå vad som hände senare.

Sedan är Efternamn08 alltid intressant.
Citera
2019-11-14, 18:09
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Att vara Erik Selins och Petter Stordalens madrass är Isabellas liv, i gengäld får hon fickpengar så hon kan leka kräm krämare och köpa skor och handväskor. En deal Isabella accepterar.
Menar du att Isabella är en 'call girl' (ej icke prostituerad tjej som man underhåller och som man kan ringa när man vill?)
Citera
2019-11-14, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Menar du att Isabella är en 'call girl' (ej icke prostituerad tjej som man underhåller och som man kan ringa när man vill?)

När Erik var i stan och ville träffa Isabella så slängde hon snabbt in ungarna till Nannyn på hotellet.
Tror du hon ens skulle ha tittat på Erik om han var en vanlig knegare?
Citera
2019-11-14, 18:22
Medlem
Hon vill få folk att tro att hon bor hos Erik men hon bor på Clarion hotell, Post tror jag det heter och ägs av PS.
Senast redigerad av Efternamn08 2019-11-14 kl. 18:25.
Citera
2019-11-14, 20:09
Medlem
Citat:
När Erik var i stan och ville träffa Isabella så slängde hon snabbt in ungarna till Nannyn på hotellet.
Tror du hon ens skulle ha tittat på Erik om han var en vanlig knegare?
Jag betvivlar starkt din trovärdighet. Den helg du flitigt refererar till råkar jag veta att den inte stämmer, det vet jag då jag personligen såg ES i köttet i Västsverige under den helgen.
Citera
2019-11-14, 20:11
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Nu dissar de IL på P3, säger bl.a. att hon mentalt är i 55 års åldern och att hon är katastrof på tic toc. Inte mycket hon kan göra rätt just nu.
Att bli dissad av idioterna på P3, är närmast en merit i mina ögon.
Citera
2019-11-14, 20:47
Medlem
Smurfanerlites avatar
Intressanta tankar från henne:

Citat:
Ett sånt här sabotage skakade om mitt lilla bolag igen som redan gör sitt yttersta för att hålla sig vid liv.

För någon månad sedan var det imperium och Invest skulle börsnoteras.
Det går fort i svängarna här.

https://www.isabellalowengrip.se/2019/11/13/sabotage-pa-instagram/
Citera
2019-11-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1146
Jag betvivlar starkt din trovärdighet. Den helg du flitigt refererar till råkar jag veta att den inte stämmer, det vet jag då jag personligen såg ES i köttet i Västsverige under den helgen.

Verkligen? Jag tror du tänker på en helg. Jag tänker på en vardagsnatt. Det var väl åtminstone 50 personer som.såg Erik i Stockholm men visst du såg honom i Västsverige, då har väl de 50 andra fel i Stockholm.
Citera
2019-11-14, 21:44
Medlem
Citat:

Vilka datum pratar vi om? Borde vara rätt enkelt att kolla med tanke på att Bellsan inte kan låta bli att skryta i bloggen om när det är ES-dags. Med andra ord borde man enkelt kunna se vad hon påstår att hon hade för sig den helgen. Men vore det inte so fun om det skulle visa sig att även Bella ljuger om sina ES-träffar? Påstår att hon varit hos honom när han i själva verket varit någon helt annanstans - utan henne. Är det en lögnare i den här soppan, eller två? Bella och 08:an?

Ps. Vad är "i köttet"?
Citera
2019-11-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Vilka datum pratar vi om? Borde vara rätt enkelt att kolla med tanke på att Bellsan inte kan låta bli att skryta i bloggen om när det är ES-dags. Med andra ord borde man enkelt kunna se vad hon påstår att hon hade för sig den helgen. Men vore det inte so fun om det skulle visa sig att även Bella ljuger om sina ES-träffar? Påstår att hon varit hos honom när han i själva verket varit någon helt annanstans - utan henne. Är det en lögnare i den här soppan, eller två? Bella och 08:an?

Ps. Vad är "i köttet"?

Det var några helger sedan då Efternamn08 menade på att Bellsan hade barnen men pga att ES var i stan hade hon tagit med sig barn och barnvakt till ett hotell för att dela natten med ES och barnen i separat rum med barnvakt. (Helgen i anslutning till att jag skapade kontot postades denna sk"sanning")

Vad jag menar med i köttet är att jag såg honom i fysisk form. Jag mötte honom helt enkelt, och gör det ganska frekvent i vardagen. Än så länge har jag dock inte sprungit på honom i sällskap med sitt nya sällskap.

Därför kan jag inte dra någon annan slutsats än att efternamn, trots att några saker visat sig hänt(SvD artiklar etc) men inte alls i den omfattning E08 vill måla upp, drar saker ur röven för att hålla tråden levande.

Är det rent av så att det är någon i det sk teamet som aktivt postar för att skapa Buzz kring Sveriges största luftslottsbyggare?

Då alla köper e08s inlägg som totala sanningar kunde jag inte låta bli att faktiskt regga ett konto för att iallafall slå hål på en "sanning".
Citera
2019-11-14, 22:08
Medlem
Citat:
Igår kom Erik på besök så därför var syster Julia och hennes pojkvän på besök och sov över. Nu är det tycka synd om mig och Erik kommer farande.
Här är ditt inlägg som jag syftar på.

Postat söndag den 17e.

Du försöker alltså fabricera i efterhand att det rör sig om en vardag för att intyga att du minsann sitter på någon insider info.

Jag menar att du inte är trovärdig.
Citera
2019-11-14, 22:17
Medlem
Citat:
Här är ditt inlägg som jag syftar på.

Postat söndag den 17e.

Du försöker alltså fabricera i efterhand att det rör sig om en vardag för att intyga att du minsann sitter på någon insider info.

Jag menar att du inte är trovärdig.

Nu vet ju inte jag vilken dag E08 avser, men det här att Blondinbella hystade in ungarna till nannyn på hotellet hände dagen innan någon slags rehearsal dinner för den stiftelse som aldrig blev av - och det var en vardag.
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-11-14 kl. 22:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in