Citat:
Ursprungligen postat av
Notmyguru
Vilka datum pratar vi om? Borde vara rätt enkelt att kolla med tanke på att Bellsan inte kan låta bli att skryta i bloggen om när det är ES-dags. Med andra ord borde man enkelt kunna se vad hon påstår att hon hade för sig den helgen. Men vore det inte so fun om det skulle visa sig att även Bella ljuger om sina ES-träffar? Påstår att hon varit hos honom när han i själva verket varit någon helt annanstans - utan henne. Är det en lögnare i den här soppan, eller två? Bella och 08:an?
Ps. Vad är "i köttet"?
Det var några helger sedan då Efternamn08 menade på att Bellsan hade barnen men pga att ES var i stan hade hon tagit med sig barn och barnvakt till ett hotell för att dela natten med ES och barnen i separat rum med barnvakt. (Helgen i anslutning till att jag skapade kontot postades denna sk"sanning")
Vad jag menar med i köttet är att jag såg honom i fysisk form. Jag mötte honom helt enkelt, och gör det ganska frekvent i vardagen. Än så länge har jag dock inte sprungit på honom i sällskap med sitt nya sällskap.
Därför kan jag inte dra någon annan slutsats än att efternamn, trots att några saker visat sig hänt(SvD artiklar etc) men inte alls i den omfattning E08 vill måla upp, drar saker ur röven för att hålla tråden levande.
Är det rent av så att det är någon i det sk teamet som aktivt postar för att skapa Buzz kring Sveriges största luftslottsbyggare?
Då alla köper e08s inlägg som totala sanningar kunde jag inte låta bli att faktiskt regga ett konto för att iallafall slå hål på en "sanning".