2019-11-06, 20:15
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Trump Rally i Louisiana at Monroe Civic Center.RSBN på youtube börjar sin sänd.CA:20.00 CA 02.00 Talar Presidenten
Sändningen börjar inom kort på RSBN
Citera
2019-11-07, 01:00
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Drygt en timma kvar tills presidenten ska tala i Louisiana! Fullpackat som alltid tro?
Citera
2019-11-07, 22:30
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Drygt en timma kvar tills presidenten ska tala i Louisiana! Fullpackat som alltid tro?
Skrattade när han började prata om kommande presidentval om fyra, år sedan om åtta år och gav intrycket om att han skulle utropa sig själv som diktator och aldrig lämna ifrån sig Vita Huset tills han avgick av naturliga orsaker.

På något sätt har han förmågan att driva med sig själv.
Citera
2019-11-10, 20:27
Medlem
Globalisten55s avatar
Kommande Trump Rally
November den 14
Bossier City Louisiana 🥳🤫
Citera
2019-11-14, 11:34
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Kommande Trump Rally
November den 14
Bossier City Louisiana 🥳🤫
Ikväll är det Trump Rally🤗🤗🤗
Citera
2019-11-14, 16:57
Medlem
LIVE: President Donald Trump Holds KAG Rally in Bossier City, LA 11/14/19
https://www.youtube.com/watch?v=bEjV4y0clXY

Startar 20,00 svensk tid
Citera
2019-11-14, 18:02
Medlem
Fris avatar
Jäklar vad han håller igång redan ett år före valet!
Citera
2019-11-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Jäklar vad han håller igång redan ett år före valet!

Ja men han har ju inget jobb att gå till. Men det blir spännande med vad han ska ta sig till. Ju längre tiden går desto roligare blir han. Numera har han ju ett idiotiskt tonfall som han inte verkar kunna frigöra sig ifrån. Och det han göra är att gnälla över hur dumma alla är mot honom. Han har ju inget jobb och han har inget att säga om något jobb i framtiden eller eftersom han inte kommer att ha något jobb.
Citera
2019-11-14, 19:33
Medlem
Globalisten55s avatar
RSBN kanalen på youtube startar ca 20.00
Citera
2019-11-14, 19:38
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Hur är det osannolikt? Snarare osannolikt att dom byter president efter 4 år... Trump gör ett riktigt bra jobb för tillfället, får han sen igenom muren och skattereformen så är han redan återvald!

Vilken värld lever du i?
Den där muren är helt värdelös, det är ju bara att gå runt den eller flyga över den.
Han skapar bara kaos och kommer definitivt inte bli återvald, folk har lärt sig sin läxa nu. (får man väl hoppas men man vet ju aldrig med 'murica)
Citera
2019-11-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Vilken värld lever du i?
Den där muren är helt värdelös, det är ju bara att gå runt den eller flyga över den.
Han skapar bara kaos och kommer definitivt inte bli återvald, folk har lärt sig sin läxa nu. (får man väl hoppas men man vet ju aldrig med 'murica)

Det är nog många som ångrar sitt val av president, men det finns ju fortfarande de som håller fast i det som var sagt. En del tror att muren är byggd och klar och infrastrukturen har blivit bättre och sjukvården fast det är densamma som på Obamas tid.

Gillar intervjuerna de har med folk innan rallyt. Lite lyteskomik men de hör ju inte våra garv så det blir mitt guilty pleseure. Det är mycket roligt med en öl till så blir det en avkopplande kväll.

Sen så sitter jag på nålar för jag förväntar mig att han när som helst ska bli totalt sinnessjuk men ribban är så hög nu att han i så fall måste göra något extra extraordinärt. Men det som väntar på något gott ....
Citera
2019-11-14, 19:54
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ertil
Det är nog många som ångrar sitt val av president, men det finns ju fortfarande de som håller fast i det som var sagt. En del tror att muren är byggd och klar och infrastrukturen har blivit bättre och sjukvården fast det är densamma som på Obamas tid.

Gillar intervjuerna de har med folk innan rallyt. Lite lyteskomik men de hör ju inte våra garv så det blir mitt guilty pleseure. Det är mycket roligt med en öl till så blir det en avkopplande kväll.

Sen så sitter jag på nålar för jag förväntar mig att han när som helst ska bli totalt sinnessjuk men ribban är så hög nu att han i så fall måste göra något extra extraordinärt. Men det som väntar på något gott ....

Får hoppas att det inte blir lika underväldigande som när kung Joffery dog i GoT, han kan må bra av en omgång i fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in