2019-11-14, 06:57
Medlem
Jag har läst igenom i tråden till och från men det är en del frågor som inte besvarats. Kan ha missat men då får gärna nån insatt klargöra för mig.

Satt offren på samma bord vid tillfället för skjutningen? Om ja, hur satt dom i förhållande till varandra? Var dem de enda som satt på bordet vid tillfället?

Andra frågor. Vad jag läst var misstänkta GM maskerade vid tillfället för skjutningen. Var dem det även på vägen dit? De ska ha cyklat sägs det, var de maskerade på väg till brottsplatsen också?

Isåfall bör nån ha reagerat på att två personer täcker för ansiktet vintertider till trots. Nån som kan klargöra för detta?
Citera
2019-11-14, 07:23
Medlem
Förstår inte varför Muslimerna själv inte reagerar när det är och varit så mycket skit i Malmö 🤔 Alla i Malmö vet ju att till 80-90 % det är araber eller så kallade muslimer som förstör Malmö ! KOMMER man från ett krigsdrabbat land till ett civiliserat land som inte är i krig vill man väl njuta av livet och inte starta krig där oxå 😡 Droger kommer alltid att finnas så är det ! DET GÄLLER att föräldrar har bättre koll på sina ungar ! Och inte skaffar sig 4-5 st och inte har någon koll alls eller ? Skärp er för helvete annars blir det skit här precis som ni hade i landet ni kom ifrån !
Citera
2019-11-14, 07:23
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omarism
Ditt inlägg innehåller 90% skitsnack och 10% struntprat. Ska man be om ursäkt det svenska samhället för att en 15 åring blev avrättad på allmän plats? Är du dum i huvudet? Ska Vi agera som polis och hindra kriminella att döda varandra? Du vill att Vi kritisera oss själva som om Vi kontrollerar riksdagen, regeringskansliet och bestämma över landet. Du är ute och cykla.

Det är onekligen så att klankulturen inte underlättar polisens arbete.
Citera
2019-11-14, 07:59
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurresmorot
Jag har läst igenom i tråden till och från men det är en del frågor som inte besvarats. Kan ha missat men då får gärna nån insatt klargöra för mig.

Satt offren på samma bord vid tillfället för skjutningen? Om ja, hur satt dom i förhållande till varandra? Var dem de enda som satt på bordet vid tillfället?

Andra frågor. Vad jag läst var misstänkta GM maskerade vid tillfället för skjutningen. Var dem det även på vägen dit? De ska ha cyklat sägs det, var de maskerade på väg till brottsplatsen också?

Isåfall bör nån ha reagerat på att två personer täcker för ansiktet vintertider till trots. Nån som kan klargöra för detta?

Dom stod utanför båda två. Dom satt inte inne på pizzan.
En maskering kan ju se ut på olika sätt. Kan tex varit något liknande länken nedan. Såna drar inte till sig uppmärksamhet då det är ganska vanligt i vintertider.

https://www.24mx.se/halsvarmare-macna-black?gclsrc=aw.ds%2caw.ds&gclid=CjwKCAiA8K7uBRBBE iwACOm4d1mGdtWu5RvM7dOvPHtvsEzPYRxC-pZi6I2qXj4ftwGxyf448fs7rhoCtlEQAvD_BwE
Citera
2019-11-14, 08:24
Medlem
Citat:
Pappa Mohammed stod och väntade på sin tur att tala medan arrangören Maher Turkie från organisationen No 2 Crimes förklarade anledningen till manifestationen.

– Barnen är vår framtid. Mitt budskap till politikerna är att våra barn är lika mycket värda som era, sa Maher Turkie.

– Nu säger man att Jaffar var ”känd av polisen”. Han var 15 år gammal. Vem har inte varit busig när man var 14–15? Det har vi alla varit, så sluta snacka skit.

https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/pappan-till-mordade-15-aringen-ar-upprord/

Ehhh, bara de skötsamma ungdomar som sitter hemma och pluggar och vill bli något, och drar inte ute på ghettogator runt Möllan i gympakläder och kaozar och blir beskjutna för något de gjort med sitt "bus".

Den här arabfarsan, vem tror han att han lurar? Hans yngre söner lär gå samma väg med samma "karriär" som storebrorsan. Svenne som läser medias lögner, köper allt.

Vem vill slå vad om att denna "ängel" som "busat lite bara", brukade gå och säga "mannen", "horunke", "ska knulla sönder dig", "vill du köpa kola"?
Senast redigerad av Jack.Cates 2019-11-14 kl. 08:26.
Citera
2019-11-14, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurresmorot

Vuxna araber cyklar inte. - Bara unga araber och afrikan-langarna gör det.
Så här ser det ut dagtid 100 meter från avrättningsplatsen.
https://www.youtube.com/watch?v=6dQ8wp9QcEI
Citera
2019-11-14, 08:35
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babi.
Lite väl sjukt att bli skjuten till döds för man langar lite CB, eller försökte jaffar ta andras kunder eller vad ?
För oss civilicerade människor är det sjukt! För araber och negrer helt normalt. Därför ska vi inte släppa in såna djur i landet...
Citera
2019-11-14, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist

Bor du i Malmö egentligen och har sett araber/muslimer på riktigt? De både cyklar för fullt (vuxna araber) och de äger hundar. Ser massvis med arabiska muslimer med pitbullhundar. Ser vuxna araber varje dag på cykel.
Citera
2019-11-14, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist

Tror du att bara för att man råkar fly brottsplatsen med hjälp av cykel så kan du utläsa hela persones livhistoria utifrån det?

Utanför pizzerian löper en cykelbana raka vägen ner till Nobelvägen, dit du når på ett ögonblick.
Där kan du försvinna in bland husen eller hoppa in i en bil.
Möjligtvis att en moped skulle varit snabbare, men drar ju också till sig mer uppmärksamhet.

Bil väntandes utanför pizzerian hade inte heller fungerat. Känner man till Möllan vet man hur stökig den gatan är med bilar parkerade mitt i gatan osv.
Citera
2019-11-14, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/pappan-till-mordade-15-aringen-ar-upprord/

Ehhh, bara de skötsamma ungdomar som sitter hemma och pluggar och vill bli något, och drar inte ute på ghettogator runt Möllan i gympakläder och kaozar och blir beskjutna för något de gjort med sitt "bus".

Den här arabfarsan, vem tror han att han lurar? Hans yngre söner lär gå samma väg med samma "karriär" som storebrorsan. Svenne som läser medias lögner, köper allt.

Vem vill slå vad om att denna "ängel" som "busat lite bara", brukade gå och säga "mannen", "horunke", "ska knulla sönder dig", "vill du köpa kola"?

Bara busar? I Danmark förlorar hela familjen bostadskontraktet direkt om "barnen busar". Målsman anses vara ansvariga för att barn inte hänger i kriminella knarklangarkvarter på kvällar och nätter. - På det sättet slår den danska polisen sönder och splittrar all gängbildning omedelbart redan tidigt. Svenska poltiker kommer att fatta den taktiken om ca 10 år. Danska polisen har kontakt med psykologer och läkare. Svenska polisen läser i DN vad batikkärringar och charlataner anser och försäker tillfredställa dem och inte samhället. Därför går det åt skogen i Malmö och är undantagstillstånd.
Citera
2019-11-14, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Det är ju inte riksdagen eller regeringskansliet som skjuter er iaf.

Men ni araber ska alltid hitta nått att skylla på eftersom det aldrig kan vara erat fel någonting.

Man kan ta en arab ur kaoset men man kan aldrig ta kaoset ur araben, det är därför era länder ständigt befinner sig i krig och kommer så alltid göra..

Det finns såklart bra araber också men tyvärr verkar så många vara helt oanpassningsbara till att leva i ett fungerande samhälle, även om ni är födda här med alla förutsättningar som vi andra har så upprepar sig historian om och om igen det är knappast någonting unikt för Malmö. När nån blir kränkt ska mamma knullas, kusiner hämtas och allt de där, känns det igen?

Skyll inte på nån annan nu utan ge mig svar på frågorna så jag kan lära mig att förstå vad som försiggår mellan öronen på en arab är du snäll.
Det är klart att riksdagen och regeringskansliet Inte skjuter folk MEN det är deras klubbade beslut som gör det. Har du något belägg på att araber hittar något att skylla på för att lägga ansvaret på de andra? Zlatans citat kan även låta så här: Man kan ta en rasist ur hatet, men man kan aldrig ta hatet ur rasist. Det är bara fantasin som sätter gränser. I stället för att sitta bakom skärmen och filosofera, svära och kränka ett helt folkslag samt cirka 1,5 miljarder muslimer för ett mord som i stort sätt är konsekvens av segregation, diskriminering och utanförskap, så kom med något vettigt förslag, eller tänker du att utnyttja kaoset till nästa val så att ditt favorit parti vinner mer röster? Det är detta i stort sätt som försiggår mellan öronen på en arab, är du nöjd med svaret?
Senast redigerad av omarism 2019-11-14 kl. 09:11.
Citera
2019-11-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Det är ju inte riksdagen eller regeringskansliet som skjuter er iaf.

Men ni araber ska alltid hitta nått att skylla på eftersom det aldrig kan vara erat fel någonting.

Man kan ta en arab ur kaoset men man kan aldrig ta kaoset ur araben, det är därför era länder ständigt befinner sig i krig och kommer så alltid göra..

Det finns såklart bra araber också men tyvärr verkar så många vara helt oanpassningsbara till att leva i ett fungerande samhälle, även om ni är födda här med alla förutsättningar som vi andra har så upprepar sig historian om och om igen det är knappast någonting unikt för Malmö. När nån blir kränkt ska mamma knullas, kusiner hämtas och allt de där, känns det igen?

Skyll inte på nån annan nu utan ge mig svar på frågorna så jag kan lära mig att förstå vad som försiggår mellan öronen på en arab är du snäll.
Det är klart att riksdagen och regeringskansliet skjuter inte folk, MEN det deras beslut gör det. Har du något belägg på att araber hittar något att skylla på för att lägga ansvaret på de andra? Zlatans citat kan även låta så här: Man kan ta en rasist ur hatet, men man kan aldrig ta hatet ur rasist. Det är bara fantasin som sätter gränser. I stället för att sitta bakom skärmen och filosofera, svära och kränka ett helt folkslag samt cirka 1,5 miljarder muslimer för ett mord som i stort sätt är konsekvens av de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in