2019-11-12, 16:53
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GooglaYuriBezmenov
Sett ur denna videon kan denna händelsen vara riggad. Polis och ambulanspersonal står och ler och skrattar runt ett påstått lik. Ambulanspersonal genomför mycket skeptisk HLR.

Uppseendeväckande, ju fler som ser bakom skynket av denna mediateater desto bättre.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cUFBcgi5VFM

Totalförsvarsövning 2020

OFF TOPIC (men väl så intressant): Är det möjligtvis så att staten och media försöker spä på en bild av ett kaotiskt samhälle i syfte att sätta grupperingar mot varandra med incitament att kunna ta kontrollen med polis och militärmakt?

Nej nej nej nej nej nej nej nej! Och nej! Sluta... Dom där snubbarna som sitter och gör såna där videos är fan sjukare än gängen i Malmö.
Jag fattar att det är spännande med såna där videos men gå fan inte med i psykosen!
Citera
2019-11-12, 16:56
Medlem
Vad jag fått höra av ungdomar i samma ålder så ville dem sluta sälja och jobba åt ett äldre gäng, men dem visste för mycket om dem för att de skulle låta dem va, saker de inte ska veta. Vet ej om det stämmer men det har jag fått höra
Citera
2019-11-12, 16:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
föräldrarna insåg inte att drogtestande och droganvändning,snatteri,stölder, vapen och slagsmål är signaler på att pojkarna är inne på fel vägar.
Om föräldrarna inte inser "att pojkarna är inne på fel vägar" med det du beskriver, så lär dom nog aldrig inse det.
Citera
2019-11-12, 17:07
Medlem
GooglaYuriBezmenovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Nej nej nej nej nej nej nej nej! Och nej! Sluta... Dom där snubbarna som sitter och gör såna där videos är fan sjukare än gängen i Malmö.
Jag fattar att det är spännande med såna där videos men gå fan inte med i psykosen!

Om inte händelsen är fejkad för att vara övning så kvarstår problemet att sjukvårdspersonal genomför tandlös HLR samt att poliser står och hånler framför ett 15 årigt lik.
Citera
2019-11-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GooglaYuriBezmenov
Om inte händelsen är fejkad för att vara övning så kvarstår problemet att sjukvårdspersonal genomför tandlös HLR samt att poliser står och hånler framför ett 15 årigt lik.
Varför skulle dem hånle?
Citera
2019-11-12, 17:12
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakazuki
Har bara läst "äldre anhörig", är det en äldre bror som avses?

Fel av mig - det är en äldre släkting: "Vi försöker få tag på honom men han är borta. Vi trodde först att det var han som blev mördad" (polisen till Sydsvenskan).

https://www.sydsvenskan.se/2019-11-11/tre-teorier-om-mordet-pa-15-aringen
Citera
2019-11-12, 17:14
Medlem
Zoncas avatar
Jag såg denna youtube videon. https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cUFBcgi5VFM&app=desktop

1. Leende kvinnlig polis som står o snackar i bakgrunden som inget har hänt. Inte ens en enda polis med ett draget vapen.
2. Konstig amatör HLR räddning.
3. Var är BO:s blod? Helt fina torra kläder.

Och den där handen förresten, den var helt klart konstgjord. Tack för tips.

Vad är det egentligen som händer i Malmö? Nu hänger jag inte med längre. Är händelsen riggad och spelad av polisen/sjukvården/massmedia för någon specifik utbildning eller politiskt ändamål?

Jag fattar inget nu.
Senast redigerad av Zonca 2019-11-12 kl. 17:17.
Citera
2019-11-12, 17:21
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zonca
Jag såg denna youtube videon. https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=cUFBcgi5VFM&app=desktop

1. Leende kvinnlig polis som står o snackar i bakgrunden som inget har hänt. Inte ens en enda polis med ett draget vapen.

Vad är det egentligen som händer i Malmö? Nu hänger jag inte med längre. Är händelsen riggad och spelad av polisen/sjukvården/massmedia för någon specifik utbildning eller politiskt ändamål?

Jag fattar inget nu.

Solklar fejk. Detta var jag iktr medveten om..
Citera
2019-11-12, 17:23
Medlem
GooglaYuriBezmenovs avatar
Citat:

Jag fattar inget nu.

Jag tog upp detta i tidigare inlägg en sida bakåt.

Totalförsvaret genomför sedan den 4:e november en övning som sträcker sig in över 2020. Vad som är riktiga händelser eller ej blir jävligt svårt att säga.

Problemet är om händelser riggas och media spelar på det som om det vore sanning. Politiker kan därmed utnyttja alla händelser för att bygga deras politik.

Om detta är äkta eller ej vet jag inte. Filmen gör mig mycket skeptisk.
Citera
2019-11-12, 17:23
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Fel av mig - det är en äldre släkting: "Vi försöker få tag på honom men han är borta. Vi trodde först att det var han som blev mördad" (polisen till Sydsvenskan).

https://www.sydsvenskan.se/2019-11-11/tre-teorier-om-mordet-pa-15-aringen
I går va elva9tolv inne på spåret att det kan handla om en skuld i släkten
Citera
2019-11-12, 17:26
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:

Jag fattar inget nu.

Vid mycket kraftig förblödning så kan extremiteter som armar och ben få ett blekt och vaxartat utseende (vilket alla lik också får över hela kroppen efter ett par timmar när blodet rinner nedåt och samlas vid den del av kroppen som vetter mot marken). Har han blött ut jättemycket inne på pizzerian så är det nog inte så konstigt.
Citera
2019-11-12, 17:37
Medlem
Zoncas avatar
1. Jaffar går på Bunkefloskolan. Rektorn, personalen och elever har gjort en mini sorg minnestund för denna dödsskjutna Jaffar. Alla i skolan vet att han är död.
2. Jaffar har nu pågående minnestund på islamiska center i Malmö. Där manliga gäster besöker moksén och sörjer med Jaffars familj och anhöriga.
3. Kvinnliga gäster hänvisas till Jaffars hem på Gånglåtsvägen 1 på Lindängen i Malmö.
4. Familjen/anhöriga har delat ut informationsblad angående Jaffars död på facebook. Vad som gäller angående begravning och sorg cermoni. Datum, plats medmera.

Så Jaffar är död eller lever han? Det är omöjligt att allt är fejkat och är en polis/sjukvårds - övning.

Vad säger ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in