2019-11-11, 15:02
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja just det ja det hade jag glömt av, det var fan va hon skickar torpeder efter honom. Skrattretande att dom aldrig lyckas....

Inte ens tredje gången gillt funkade för henne. Nu när ärendet fått så mycket publicitet så får vi hoppas att hon ger upp. Det går inte att ta livet av HOL.
Citera
2019-11-11, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Torpeden som fick kalla fötter och vände sig till polisen och berättade att Karin lejt honom? Var det också HOL:s idé?

Oavsett vems ide det var kallades inte ens KL till förhör. Handlingen hamnade rätt av i papperskorgen!
Citera
2019-11-11, 15:04
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Du missar att förtälja att allt lades ned. Du missar även att förtälja att Karin varken häktats eller anhållits i dom där ärendena.

Du kanske rent av missar att det bara är Henrik´s uppgifter som misstänkliggjort Karin i tidigare ärenden.
Ärligt talat - du har ingen aning om vad Henrik har för agendor eller skulle kunna hitta på. Du kokar din egen soppa på ingredienser som inte existerar.
Hoppas det smakar, där uppe i ditt luftslott.
Bara för att du är kåt på den vackra, underbara Karin Cecilia Lilja så kan du inte kalla uppgifter i media för luftslott. Hur bortförklarar du vittnet som såg dom två männen i trappuppgången och frågade vad dom gjorde där?

Du missade också...
"Det var ju tillräckligt för att att Karin Cecilia Lilja meddelades kontaktförbud i 4 månader 2016.
Ett kontaktförbud får man inte utan vidare pga något "skvaller"!
Det finns betydligt mer substans när ett sånt meddelas en part."
Citera
2019-11-11, 15:07
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Nej det har det inte, men en av händelserna inträffade i dec 2015 efter att domen hade fallit i vårdnadstvisten 2015-12-07.
Det var ju tillräckligt för att att Karin Cecilia Lilja meddelades kontaktförbud i 4 månader 2016.
Ett kontaktförbud får man inte utan vidare pga något "skvaller"!
Det finns betydligt mer substans när ett sånt meddelas en part.

Jo men det fanns väl inga vittnen öht till detta överfallet? Menar att har HOL en agenda så kan han ju hitta på vad som helst.
Citera
2019-11-11, 15:11
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Inte ens tredje gången gillt funkade för henne. Nu när ärendet fått så mycket publicitet så får vi hoppas att hon ger upp. Det går inte att ta livet av HOL.

Det är just det jag menar att det går, sån jävla tur den gubben verkar ha att det blir skrattretande hur utsatt han blir utan resultat.
Citera
2019-11-11, 15:16
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Oavsett vems ide det var kallades inte ens KL till förhör. Handlingen hamnade rätt av i papperskorgen!

Huvudsaken är att det dokumenterades. Skulle Karin häktas snart så kommer den händelsen naturligtvis också nämnas. Det bästa vore ändå om hon nu tänker till och låter barnens far leva. Hon har allas ögon på sig.
Citera
2019-11-11, 15:18
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Det är just det jag menar att det går, sån jävla tur den gubben verkar ha att det blir skrattretande hur utsatt han blir utan resultat.

Det är klart att det går men vem faan vill gå hennes ärenden efter detta?
Citera
2019-11-11, 15:22
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Jo men det fanns väl inga vittnen öht till detta överfallet? Menar att har HOL en agenda så kan han ju hitta på vad som helst.
Kör du på med att HOL har en egen agenda... trots allt som har kommit fram om Karin Cecilia Lilja. All hennes förhalning, alla hennes sparkade eller avträdda advokater, alla hennes ursäkter om sjukdom för att hon inte kan komma in med bilagor osv osv...
Sen glömmer vi väl bort hennes domar också... antar jag...

Det fanns en vittne till att dom två männen fanns i trappuppgången strax innan överfallet.
Grannen frågade vad dom gjorde där då dom verkar lite underliga.
Citera
2019-11-11, 15:25
Medlem
Citat:

Ja hans barn skrattar nog också till lite spontant varje gång de minns de händelser deras far blivit utsatt för. Men enligt vissa här är det så att han har sig själv att skylla att han blivit skjuten.
Citera
2019-11-11, 15:26
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Kör du på med att HOL har en egen agenda... trots allt som har kommit fram om Karin Cecilia Lilja. All hennes förhalning, alla hennes sparkade eller avträdda advokater, alla hennes ursäkter om sjukdom för att hon inte kan komma in med bilagor osv osv...
Sen glömmer vi väl bort hennes domar också... antar jag...

Det fanns en vittne till att dom två männen fanns i trappuppgången strax innan överfallet.
Grannen frågade vad dom gjorde där då dom verkar lite underliga.

Jag påstår absolut ingenting utan jag spekulerar och försöker vara objektiv, sista vi vill ha är en ryggdunkartråd där alla håller med alla.
Citera
2019-11-11, 15:29
Medlem
Citat:
Det är klart att det går men vem faan vill gå hennes ärenden efter detta?

Historiskt så har hon till och med svårt att få en jurist att ställa upp som ombud. Det krånglar ju till hennes ärenden ytterligare. De hoppar av en efter en också av olika anledningar.
Citera
2019-11-11, 15:32
Medlem
Citat:
Huvudsaken är att det dokumenterades. Skulle Karin häktas snart så kommer den händelsen naturligtvis också nämnas. Det bästa vore ändå om hon nu tänker till och låter barnens far leva. Hon har allas ögon på sig.

Nämnas av vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in