2019-11-11, 11:58
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Hur menar du? Menar du att Gh*ra och hans kumpan befan sig på ovannämnda plats 1 timme efter skjutningen?
Jag kan inte hitta det. Jag hoppas att jag inte har blivit galen, men strax efter att identitet blivit känd på J och att grabbarna kunde kopplas som underhuggare till G och N så skrev någon att de satt på Victor. Skribenten spekulerade i om det skulle planerades en hämnd.

Men nu hittar jag ingenting, trots att jag har sökt och bläddrat. Ledsen!

Jag kanske har fått hallucinationer.
Citera
2019-11-11, 11:58
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsmulle420
Föräldrar är alltid #1 bestämningsfaktor för barnets hälsa och framtid.

Fel.

Umganget ar nummer 1. Visst umganget kan paverkas av forladrarna. Men du kan ha varldens basta foraldrar men helt fel umgange.

/C
Citera
2019-11-11, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harrekex
Va snackar du om ? Ghara o Noor va på Victors på lilla torg en stund efter , vem har sagt att ngn gärningsman va där ? Vad fan yrar du om
Är du trög ? Hörde gärningsmännen va där ! Fanns väl fler än de nissarna där eller hur !
Citera
2019-11-11, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Jag kan inte hitta det. Jag hoppas att jag inte har blivit galen, men strax efter att identitet blivit känd på J och att grabbarna kunde kopplas som underhuggare till G och N så skrev någon att de satt på Victor. Skribenten spekulerade i om det skulle planerades en hämnd.

En man användare skrev nyss att de beffan sig där, skulle va skummt sammanträffande om mördarna skulle sitta på samma ställe som BOs chefer direkt efter mordet(om detta nu stämmer)
Citera
2019-11-11, 12:00
Medlem
Citat:

Nä du har rätt, dom va där en stund efter , såg dom också
Citera
2019-11-11, 12:02
Medlem
Citat:
Om ungefär sex månader ska vi ha sett en skillnad, sa Stefan Hector,
som är chef för operativa enheten, vid Noa vid en presskonferens.

Fantastiskt! Och innan dess är det alltså fritt fram.
Gissar att det kommer att skjutas många till i Malmö
innan vi kommer att se förändring, tyvärr.
Citera
2019-11-11, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfboy
GH#r# med grabbar just nu på Victors lilla torg

Citat:

Du hallucinerar inte och jag håller med att DOMAREN99 gjorde det sjukt förvirrande.
Citera
2019-11-11, 12:05
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Nej att man mördar anhöriga för att få in skulden var frågan, pressa kan man göra men när det övergår till mord så kan man glömma pengarna precis som jag skrev förut. Vem fan betalar en skuld efter att dom mördat nån i din familj? Ingen.

Beror val pa om man ar dum i huvudet eller inte.

Om man kan betala sa gor man val det sa att inte fler stryker med.

Ar det nagon javla hollywoodfilm dar man CHHHHHIIIIIIIITER-I. Och alla dodar alla?

/C
Citera
2019-11-11, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalgaard
Du hallucinerar inte och jag håller med att DOMAREN99 gjorde det sjukt förvirrande.
Inte meningen att göra det förvirrande ! Hörde bara att gärningsmännen skulle varit på Viktors 1 Tim ca efteråt ! Inte sagt det skulle var G eller N jag vet inte vem som va på Viktors just då ok
Citera
2019-11-11, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Deras egna små kriminalitet är helt ointressant i sammanhanget. Deras gängtillhörighet är helt avgörande för att de blev måltavlor.
I gängkriget i Malmö skjuter man dem som är lätta att komma åt, springpojkarna och även anhöriga bruchor som känner sig säkrare och därför är mindre på sin vakt.

Även om de i dag är 15 år och bara gjort småsaker kanske de nästa år som 16-åringar skulle fått sitt först uppdrag att skjuta någon annan i ett annat gäng.

Läste om Mexiko där det anlitar 11-åringar och det första uppdraget är att döda någon för att därmed bevisa sin lojalitet mot gänget. Vi går ju mot samma utveckling här även om vi ligger lite efter av diverse skäl.

Japp, jag är helt med dig. Det var det jag syftade på när jag skrev att det kanske är så att killarna "bara sålde lite brass" för en grovt kriminell organisation.
Citera
2019-11-11, 12:16
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Alt 1 - han har rika föräldrar

Alt 2 - han har inte rika föräldrar men föräldrar med flera jobb som lever som råtto
för att Ahmad skall få lyxattribut

Alt 3- Ahmad är en snäll skolpojke som föräldrarna vill skämma bort - o för att göra det
begår papzen vinningsbrott som bl a går till märkeskläder till sonen
(jfr Brottar-Frank som fick splitter ny corvette när han fyllde 18 - eller tog körkort)

Det är antingen fejk eller stulet. Det är sällan äkta, många köper av snubbar på Instsagram och Facebook som importerar grejer från skumma håll. Ofta vet kidsen inte ens om att det är fejk de köper. Vissa har dock koll och vill ha äkta grejer men då snor dom skiten...
Senast redigerad av elva9tolv 2019-11-11 kl. 12:37.
Citera
2019-11-11, 12:17
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Beror val pa om man ar dum i huvudet eller inte.

Om man kan betala sa gor man val det sa att inte fler stryker med.

Ar det nagon javla hollywoodfilm dar man CHHHHHIIIIIIIITER-I. Och alla dodar alla?

/C
Men har man nåt innanför pannbenet så betalar man ju innan dom klipper din familj, knappast så att man varit skyldig pengarna i en kvart och sen börjar det mördas släkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in