Citat:
Ursprungligen postat av
AgatonSax
Ni tror inte den hyfsat stora aktiviteten dessa månader berodde på uppdämd abstinens?
Hon hade ju varit konvalescent i 4-5 månader och hade säkert både hunnit lösa en hel del mystar under tiden, samt lagt upp planer för vad hon skulle göra när hon blev fit-for-fight igen?
Det är i alla fall min teori, och att tempot nog inte skulle fortsätta hela året.
Ja, det kan det förstås ha varit också. Den teorin kan jag köpa.
Jag tycker mig ha sett att L*ena är en person som inte kan sitta still, det måste hända saker och hon vill helst ha många bollar i luften samtidigt. Att vara konvalescent, verkar ha varit påfrestande för henne. Otrolig kämpe, målinriktad för att kunna komma ut igen.
Klättra högt upp i träden trots nyläkta ben och höjdskräck.
Jag tänker främst att den otroliga aktiviteten kan ha varit ett sätt för L*ena att försöka komma bort från det "dåliga" och försöka göra saker med andra som gjorde att hon både kunde känna sig trygg, bygga upp en realtion med Beholderx(?) och att kunna utöva sin sport som hon älskade och förmodligen var som en drog för henne.
Jag tänker på helgen när hon var i Stockholm med BeholderX. Då hade hon ju andra planer först. Själv tycker jag att en eller några saker av det hon tänkte göra hade väl räckt? En sådan energi att det är otroligt. Att åka till Stockholm och geocacha i Uppsala(?), det räcker väl för en hel helg.