Citat:
Ursprungligen postat av
qutm
Isabella ar inte en psykopat

såsom den eminente psykiatern som har haft helt fel hela tiden envist fortsätter att upprepa
Lägg av med din skit nu. Du sitter och ljuger och påstår att jag skrivit saker jag inte gjort. Jag är trött på det.
Nej, jag har inte hävdat att hon är psykopat. Jag har skrivit att hon helt klart har en narcissistisk personlighetsstörning men för att utreda henne vidare måste man ha henne som patient. Det har tack och lov inte jag.
Jag har också skrivit att jag inte ser någon ekonomisk kris. Möjligen har Blondinbella fått dra in på vissa saker vilket inte alls är konstigt med tanke på att hon levt långt över sina tillgångar under en längre tid - det betyder inte att hon har någon "kris". Däremot har hon enligt samstämmiga uppgifter bölat och tjurat på sin blogg över en sådan och det gör hon för att försöka tvätta bort det mycket dåliga rykte hon i olika sammanhang skaffat sig, menar jag.
Ta till dig bolagens siffror och sitt inte och vräk ur dig en massa saker om mig som inte stämmer. Fokuser på vad du själv tycker i stället så ska du ser att det går bättre.