2019-11-07, 22:15
Medlem
mittenskittens avatar
svarstal/snyftinlägg nu https://www.isabellalowengrip.se/2019/11/07/kommentar-till-dagens-artikel/
Citera
2019-11-07, 22:18
Medlem
En sak jag tänkte på angående Stiftelse.
Har ni läst på om Clinton Foundation? Jag läste om att där tog man emot pengar från olika länder.
Man påstod att det handlade om välgörenhet. Och sen så var det istället mutor.
Kanske är det därför hon kör igång den där stiftelsen. Men för att få folk att ge en pengar så måste man ju ha ett gott rykte eller så måste man ha makt.
Hillary Clinton hade makt. Och därför gav länder pengar till hennes Foundation.
Kallas också för Pay to play. Eller Pay and Play.

Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Den här tråden har varit självgående länge nu men här kom det ett riktigt speed ryck.

Eloge till Efternamn08.

DoraF och qutm för bästa biroll.
Citera
2019-11-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Äh, det är bara att låta bli att öppna plånboken så blir han av med henne i ett nafs!

Nej, så enkelt fungerar det inte med de som lider av svåra psykiska störningar.

Jag har ju skrivit så länge att hon gör det och jag har blivit avhånad för att jag gjort det. Men utan att avslöja för mycket kan jag bedöma sådant - och Blondinbella är dessutom ett extremfall.

Om jag skriver att hon är en mycket farlig människa att komma nära - då skrattar ni också, inte sant? Ändå är det så. Faktiskt är de människor hon av någon anledning börjar tycka illa om i en väldigt farlig situation. Det beror på att de som är psykiskt friska bryr sig om vad andra människor tycker. Inte alltid förstås, missförstå inte, det händer ju ofta att vi avfärdar andras åsikter. Men vi gör det inte utan vidare. Vi lyssnar på andra och tänker sedan efter själva.

En så pass psykiskt sjuk person som Blondinbella gör själv inte det och därmed uppstår också en slags extremt sjuk osårbarhet. Hon kan ta sig till vad som helst för det gör henne inget hur omvärlden ser på henne. Det gör henne heller inget hur illa hon än gör andra, hon saknar nämligen det som kallas ett normalt känsloliv. Att hon får andra att öppna sig och sedan utan att tveka en sekund kan använda det för egna syften är helt i linje med de allvarliga psykiska störningar hon lider av. Att hon har en allvarlig narcissistisk störning kan jag säga utan att ha träffat henne. Min bedömning blir att hon dessutom har psykopatiska drag.

Nu är det fritt fram att skratta, det har man gjort många gånger när jag skrivit de här sakerna. Men ni kanske börjar se det ni också?
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-11-07 kl. 22:23.
Citera
2019-11-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
svarstal/snyftinlägg nu https://www.isabellalowengrip.se/2019/11/07/kommentar-till-dagens-artikel/

Oj vad hon INTE har skrivit det där inlägget själv.
Är det månne farbror Erik som klivit fram och visar handlingskraft.
Schysst att kasta skulden på Pingis också. Kan nog bli lite frostig stämning mellan dem efter det där inlägget...
Citera
2019-11-07, 22:23
Medlem
Citat:
Schysst att kasta skulden på Pingis också. Kan nog bli lite frostig stämning mellan dem efter det där inlägget...

Det har varit frostigt sedan Isabella träffade Erik. Innan följde hon Pingis ord. Men med Erik så började hon följa honom. Konflikten med Pingis har funnits länge nu men i och med SvD nu så kommer det bli ett offentligt krig.
Citera
2019-11-07, 22:24
Medlem
Hor-Ullas avatar
Undrar vad Ellos tycker om att Isabella behandlar sina anställda som skit?
Citera
2019-11-07, 22:26
Medlem
Ellos avtalet fick hon, gissa av vem? Titta på vem som äger Ellos.
Citera
2019-11-07, 22:26
Medlem
Företagen bryr sig bara om att sälja varor.
Det gamla vanliga. Och hennes fans är alltid lika dumma och förlåter henne.
Däremot kan hon inte backa detta. Det räcker inte med en handfull fans som köper ett schampo ibland.
Det blir du inte rik på.

Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Undrar vad Ellos tycker om att Isabella behandlar sina anställda som skit?
Citera
2019-11-07, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det har varit frostigt sedan Isabella träffade Erik. Innan följde hon Pingis ord. Men med Erik så började hon följa honom. Konflikten med Pingis har funnits länge nu men i och med SvD nu så kommer det bli ett offentligt krig.

Kriget lär bryta ut i det ögonblick Pingis blir varse vad "Bella" (eller ES eller vem som nu skrivit blogginlägget åt henne, för inte är det Bella) skrivit om henne i bloggen alldeles nyss. Helt ogenerat skyller hon allt på Pingis. Blir förvånad om Pingis inte tänker ge tillbaka...
Citera
2019-11-07, 22:32
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Jäklar vad ARG jag skulle bli om jag var Pingis!! Det här är ytterligare ett jäkligt bra bevis på hur IL försöker dribbla bort sitt eget ansvar och sin egen skuld.
Citera
2019-11-07, 22:32
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Kriget lär bryta ut i det ögonblick Pingis blir varse vad "Bella" (eller ES eller vem som nu skrivit blogginlägget åt henne, för inte är det Bella) skrivit om henne i bloggen alldeles nyss. Helt ogenerat skyller hon allt på Pingis. Blir förvånad om Pingis inte tänker ge tillbaka...

Är förvånad faktiskt hur lätt hon slängde Pingis framför tåget och skyllde ifrån sig. Hon verkar ju vara psykopat big time.
Citera
2019-11-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ellos avtalet fick hon, gissa av vem? Titta på vem som äger Ellos.
En av Nordic Capitals fonder äger Ellos. Vilken partner vet jag inte. Varför vill han hjälpa Bella?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in