Jag vill gärna veta mer om vad dessa trakasserier exakt består av samt vad det är för ”antisemitism” som han har publicerat.
I ett land där det är kontroversiellt att nämna faktumet(!) att många länder i Afrika har en genomsnittlig IQ som motsvarar diagnoskriterium för intellektuell funktionsnedsättning i Sverige sä får man ju ta initiala uppgifter med ett visst mått av försiktighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrOzil
Om jag ska fortsätta spekulera, så kan jag tänka mig att det inte är så lätt för en ev läkare från Mellanöstern att bli överläkare på KS heller. De har nog tillräckligt med ”ursvenska” aspiranter till sådana tjänster och behöver inte plocka in utbölingar om vederbörande inte är väsentligt mycket mer kompetent än konkurrenterna.
De av er i tråden som inte skäms för att medge att ni har nazi-sajter som Avpixlat och Fria Tider som huvudsaklig nyhetskälla kan kanske redogöra för vad dessa skriver i ärendet. De brukar väl inte vara sena med att hänga ut icke-svenskar som är brottsmisstänkta. Deras tystnad skulle i så fall kunna tala emot att det rör sig om en person från Mellanöstern, även om han i detta avseende är en meningsfrände och i viss mån spelar på samma planhalva som dem.
Undrar i min stillhet hur dum i huvudet man måste vara för att utesluta nyhetssajter på grund av vad vänstervriden media skriver om dom...?
Är det för att du är så korkad att du inte klarar av att källkritiskt granska det du läser?
En sundare och framför allt mer intelligent hållning är förstås att insupa så mycket information som det är bara är möjligt, från en så bred åsiktsfauna som möjligt, för att sedan själv dra sina egna slutsatser utan utomståendes politiska filterering.
Sanningen finns som bekant alltid någonstans i mitten.
Ovanstående var kanske en onödigt lång utläggning som egentligen främst syftade till att påpeka att du själv väl är förmogen att läsa dessa sajters innehåll och se vad dom skriver?