2019-11-06, 00:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Du menar inget som redan har sagts? Ok, så då menar du något som inte har sagts alltså. Tack för ledtråden.

Att vara obtuse är denna trådens signum - tihi!

Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Inte för att vara sådan men är verkligen BB ett hett byte på köttmarknaden? Hon har ju barn och både hennes kropp & hy har ju fallerat.

Bellas hy har alltid varit lite ifrågasatt. Som sagt - varför inte fixa den om hon nu sa ge sig in i hud-branschen?
Citera
2019-11-06, 00:25
Medlem
Kunde inte sagt det bättre själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Smallshoes
Väldigt lustigt hur hon refererar till att folk på nätet är skadeglada (nämner ju även FB) just nu - när det för min del mest handlar om hur mycket hon ljugit och ständigt därefter försökt släcka bränderna med någon form av damage control med ytterligare lögner? Hur hon själv gått ut med att berätta hur hon som bäst manipulerar läsarna så hon får det hon behöver? Det är ju främst att man vänder hennes egna ord emot henne, eftersom lögnerna sprutar ur henne som en gödselmaskin över en åker.

Så nä, jag kan inte tycka synd om någon som till slut äts upp av sina egna lögner. Jag lider med dem som fastnat i hennes rävsaxar och som nu står utan arbete.

Håller även med föregående här ovan, nu skall det anpassas efter pojkvän igen. Som så många gånger förr...
Citera
2019-11-06, 00:25
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Inte för att vara sådan men är verkligen BB ett hett byte på köttmarknaden? Hon har ju barn och både hennes kropp & hy har ju fallerat.

frågar du mig som man så är det simpla svaret något tudelat. Alltså, hon är ju söt, blond och har kurvig, småfin kropp. Men som sagt hon är ju morsa. Är man jämgammal med henne så kanske man väljer någon som inte har ungar så man själv får egna ungar så att säga med kvinnan man vill dela sin framtid med. Inte börja med avbytarbänken. Även om man kanske kommer dit efter sin egen skilsmässa längre fram i livet. Men hon är ju känd. Det attraherar killar, även någon i hennes egen ålder. Men de som går igång på henne främst är ju de som är minst 10 år äldre. För dem ser hon ju ut som en sockerbit. Äldre män har en fallenhet för att se yngre tjejer som betydligt attraktivare än yngre. Lite så ;-) Men säkert många killar som skulle velat göka med henne för att kolla in hur hon är i sängen tror jag. Lite kul vardagsbus. Men jag tror att en yngre kille avvaktat tills han legat med henne så han säkert vet hon är ok där nere och ok i sängen innan han vågar gå vidare och kära ner sig. Man vill ju inte få någon otrevlig suprise. Det är ju också varför många killar är lite försiktig i relationen med tjejer man vet har barn, de kan ju vara helt ok men en del är ju helt förslappade också. Så man vill gärna kolla ordentligt först s.a.s.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2019-11-06 kl. 00:39.
Citera
2019-11-06, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Bellas hy har alltid varit lite ifrågasatt. Som sagt - varför inte fixa den om hon nu sa ge sig in i hud-branschen?
Visst jag hade förstått att hon hade kunnat lura till sig män med pengar om hon nu var framgångsrik men efter att ha tittat på hennes siffror och ekonomi så är hon snart lika fattig som jag är.
Citera
2019-11-06, 00:57
Medlem
Får hon fortfarande upp till 800k för ett inlägg på insta?
Citera
2019-11-06, 01:09
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Visst jag hade förstått att hon hade kunnat lura till sig män med pengar om hon nu var framgångsrik men efter att ha tittat på hennes siffror och ekonomi så är hon snart lika fattig som jag är.
När hon träffade Daddy var det svårt för en utomstående att se vartåt det barkade. Då såg ekonomin bra ut och hon verkade vara på uppåtgående.
Daddy är en väldigt framgångsrik affärsman, men han kanske är en usel människokännare. Man ska ju inte glömma att hon är väldigt manipulativ.
Men om det inte fungerar med Daddy tror jag att hon kommer att få svårt att hitta en till riktigt rik man. Bubblan har ju spruckit.
Citera
2019-11-06, 01:22
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Huset har visats både i expressen och Elle Decoration så hon har säkert fått bra betalt för huset. Sades väl att hon köpte det för 22 mille och kan säkert ha gått med liten vinst.

Huset köptes för 26.5 miljoner och är/var maxbelånat.
Citera
2019-11-06, 06:57
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin_s
https://m.imgur.com/a/i7j3KgA

Artikeln skärmdumpad på mobilen , bättre än inget

Stort tack! Herregud vilket dravel hon lyckats klämma ur sig. Hoppas Skatteverket och EBM klämmer till henne ordentligt.
Citera
2019-11-06, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Huset köptes för 26.5 miljoner och är/var maxbelånat.

Bra, säkert 35 lax i månaden i bara ränta

Citera
2019-11-06, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
En så att säga vit och legitim förklaring skulle ju kunna vara att hon betalar sina räntor och amorteringar med lön och vinster hon plockar ut från sina företag. När företagen går sämre har hon inte råd att plocka ut så mycket, och har därför inte råd att bo kvar.
Detta var något av det vettigaste jag läst hittills i denna tråd.
Bella har de senaste åren haft lön och förmåner från Löwengrip Invest samt utdelning från Löwengrip Beauty (via ISPI Holding) och Löwengrip Invest på sammanlagt 3-4 mkr varje år. När dessa två källor till inkomst plötsligt sinar så är det självklart att Bella inte längre har råd med sin extravaganta livsstil.
Senast redigerad av Andylin 2019-11-06 kl. 08:21.
Citera
2019-11-06, 08:04
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Stort tack! Herregud vilket dravel hon lyckats klämma ur sig. Hoppas Skatteverket och EBM klämmer till henne ordentligt.

Varför fick hon inga frågor om stiftelsen (som inte finns)? Överlag kände man ju att man inte fick så mycket svar. Det var ju full fart i september och sen i oktober så inser hon att USA satsningen inte funkar. Hur kan allt rasa på en månad?
Citera
2019-11-06, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosFetto
Bra, säkert 35 lax i månaden i bara ränta
Med driftskostnader, räntor och amorteringar kostar huset ungefär en miljon om året vid 85% belåning.
Med hänsyn taget till avdrag för räntan vilket förstås blir lägre om man är ensamstående och har stora lån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in