2019-11-05, 20:36
Medlem
Charta.12s avatar
Kommer inte åt den aktuella artikeln i Expressen, bakom betalvägg!
Citera
2019-11-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Jag kan inte läsa artikel bakom betalvägg !

Gå in på Bloggbevakning, där ligger den i sin helhet i kommentarsfältet (inlägget Upp som en sol, ner som en pannkaka)
Citera
2019-11-05, 20:38
Medlem
precixs avatar
Kan någon printa artikeln? Eller kopiera? Hon får uppmuntrande kommentarer om att det var en modig och ärlig intervju. Tveksamt.

Sen undrar jag vad I helvete det är för kris som låter henne gå runt i pyjamas och sova massor i en hel vecka. Vad är det för kris???? Det är bara vecka 6 eller vad fan hon babblar om.
Citera
2019-11-05, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av precix

Sen undrar jag vad I helvete det är för kris som låter henne gå runt i pyjamas och sova massor i en hel vecka. Vad är det för kris???? Det är bara vecka 6 eller vad fan hon babblar om.

vad fan tror du själv sitta med prince dianas make charles ena dagen och ropa in resor till svalbard för 250.000 sek nu behöva aka till en gubbe i göteborg och sälja huset.
Citera
2019-11-05, 20:49
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat ur artikeln om huset:

Citat:
Hur mycket hon fick för huset vill inte berätta.

Isabella Löwengrip har nu sålt sitt lyxhus och flyttar ut efter jul. Hur mycket hon fått vill hon inte berätta.

Citat:
– Vad kan jag egentligen, vad är jag duktig på? Man är ju människa innerst och till slut inser jag att jag har har varit en kvinna med stora idéer och drömmar. Men jag tog samtidigt lite för mycket risk och nu tvingas jag backa. Sedan faller allt. Och nu har jag sålt mitt hus, det är mycket känslor kring det.
Citera
Medlem
Hor-Ullas avatar
Har Isabellas fd Högra Hand, Simon Sjögren fått sluta på Perfect day?
Citera
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Men är det hela sanningen?

– Jag tror att hela branschen har kommit till en punkt där man började ifrågasätta influcermarketing. Jag tror att det här var första kraschen i branschen. Hur fungerar det egentligen med konvertering? Hur räknar man, branschen är ju fortfarande så ung. Jag är som vanligt pionjär, jag är först på det mesta som görs online. Samma sak här. Alla samarbeten sattes på paus. Plötsligt fanns inte längre de stora intäkterna som bekostat USA-lägenheterna, personal i USA. Jag fick bryta allting och hämta hem det igen eftersom jag inte visste när samarbetena skulle kom tillbaka.

Jezuz. Vem är överraskad att Isabella inte har långsiktiga planer?

Ingen privatget i sikte för henne oavsett.
Citera
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Kommer inte åt den aktuella artikeln i Expressen, bakom betalvägg!

Vart ska hon flytta efter jul?
Citera
2019-11-05, 20:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Isabella Löwengrips följare har fått en annan inblick i hennes liv efter kraschen.

– Jag är ofta ganska samlad av mig som person. Men det här har varit den största livskris jag gått igenom. Det har varit extremt jobbigt och framför allt har jag börjat tvivla på mig själv som företagare och förebild.

Hur menar du?

– Vad kan jag egentligen, vad är jag duktig på? Man är ju människa innerst och till slut inser jag att jag har har varit en kvinna med stora idéer och drömmar. Men jag tog samtidigt lite för mycket risk och nu tvingas jag backa. Sedan faller allt. Och nu har jag sålt mitt hus, det är mycket känslor kring det.

FÖREBILD? Mardrömsscenario
Citera
2019-11-05, 20:55
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Har du känt pressen på dig att du med bloggen ständigt måste ”leverera”?

– Enormt. I Sverige är det känsligt att yppa att man har ett mål och fram för allt som jag, säga att jag ska bli världens mäktigaste kvinna. Så får man inte säga i Sverige. Tänk dig då när vägen framåt inte går som det är tänkt. Det finns enorm många människor som är skadeglada. Det är många som vältrat sig i den kris som jag går igenom.

Hur då?

– Jag kan läsa kommentarer på nätet och trådar på Flashback.

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHHAAHAHAHHAHAAHAAAAA HAHAHAHAHAAA!!!

Nej, din idiot, hade du faktiskt läst Flashback-tråden så hade du fattat att detta inte var hållbart långt tidigare.

Edit: också kan läsa? Grattis Isabella, du är mer utbildad än vad de flesta trott.
Citera
2019-11-05, 20:59
Medlem
moralhoras avatar
Ursäkta att jag blir trådspammare nu, men Isabella är antingen full eller bara korkad i sin Expressen-intervju:

Citat:
– Jag får stå mitt kast. Jag har tagit beslut om att ha ett kontor i USA och flytta över personal dit. Jag måste ta mig igenom det här. Sälja huset, ta bort personal och alla som jobbat runt mig hemma. Jag får leva ett enklare liv nu. Jag gör det för att få bygga mitt bolag.

Vad menar du med enklare liv?

– Det personalstöd jag haft hemma finns inte längre kvar. Den så kallade lyxen är kanske inte på samma nivå. Men jag växte heller inte upp med lyx.

Hon har fått kicka sina boendestödjare! Och nu kanske hon tvingas äta Polarbröd (vilket var ren lyx hemma hos mig, men ändå)!
Citera
2019-11-05, 21:01
Medlem
moralhoras avatar
Men! Oroa er inte mina vänner - Isabella har betalat för sin privatget med sina egna pengar:

Citat:
– Det har varit rykten om att jag levt på andras pengar och lånade medel. Så har det inte varit. Om jag suttit i ett privatplan någon gång så har jag betalt det själv. Det kan man göra om det finns pengar. Men man får lära sig att finns det inga pengar så kan man inte leva så. Det har jag faktiskt inga problem med eftersom jag kommer från enkla förhållanden.

AHDHKEFHLGLHGHLFFMBBM,BM,BM,MCVNMBBN.DFN.NGN.FDJÖL GÖRJLFRJÖLGJÖLREJÖLJ-LERHHJBFKBFD.M-.M,.-,-..-,___ ____________________

"ENKLA FÖRHÅLLANDEN" JAG GER UPP aSJFKgLbkb,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in