2019-11-04, 22:54
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozzialbatrozz
Stämmer bra det,,, den ekonomiska krisen är bara teater, och lite förhandlingstaktik. Visst fan har hon bränt pengar på massa skit och korkade idéer, klonen Gabrielle den värsta, värre än NYC, men hon har fortfarande kistorna fulla privat,,, och i bolagen.

Löwengrip Beauty styrde upp ekonomin 19 augusti och har bantat och mobbat ut övertalig personal sedan länge. Pressbyrålöner och personalen blåsta på sina utlovade bonusar,,, redan när pengarna hamnade i ZUG-bolaget istället borde kontorsbetjänterna fattat att de kommer svältas ut. Löwengrip invest är under kontroll med tillgångar på runt sex, sju miljoner. Den enda RIKTIGA krisen att snacka om är i Flattered,,, och där hon ändå sålt av till Spiltan och gjort en finfin affär, så hon skiter i vilket som. Spiltan tycker förstås annorlunda, men vi får väl se om inte Bella drar längsta strået.

Privat har hon åkt på några rejäla smällar,,, det sved för Blondinbella att lämna tillbaka klockan, och nu svider det att lämna tillbaka ytterligare torskpengar. men det är ingenting som inte klaras lätt med de senaste årens miljonutdelningar och deklarerade miljonlöner. Teater,,, som sagt.

Vilken klocka? Pateck Pilippen hon fick av hajen? Hon fick ju en exakt likadan av en vän så det grämer henne nog inte! (Jo tjena, tror hon vi gick på den enkla? Hon behöll klockan!).
Citera
2019-11-04, 22:55
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Hahaha, tror du att det är en DU som gör den värderingen? Det enda du möjligen kan värdera är om du kan få hjälp med dina blödande hemorrojder av socialen eller inom högkostnadsskyddet för vuxenpsykiatrin, din jävla dåre. Blondinbellas andelar i NaturalCycles är värderade och kan säljas mot cash på DIREKTEN. Det är bara teater hon håller på med.

Varför så otrevlig?

https://www.allabolag.se/5569527657/naturalcycles-nordic-ab

Förra året gjorde man en förlust på 80 miljoner, återstår 68 miljoner i eget kapital. Året innan gjorde man en förlust på 60 miljoner. Det är bara en tidsfråga innan man kommer be ägarna om mera stålar. Men om du tror så mycket på det företaget tycker jag du ska belåna allt du äger och har och försöka köpa in dig i nästa nyemission
Citera
2019-11-04, 22:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Men har det kommit från någon som är eller har varit anställd hos Isabella och har kunskap om Isabella och den verksamhet som hon bedriver/har bedrivit??

Ingen aning! Men skattebrott är det enda hon kan torska big time på, inte bilshampo i hudkrämen eller anmämningar till KO som endel tror!
Citera
2019-11-04, 22:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Varför så otrevlig?

Förra året gjorde man en förlust på 80 miljoner, återstår 68 miljoner i eget kapital. Året innan gjorde man en förlust på 60 miljoner. Det är bara en tidsfråga innan man kommer be ägarna om mera stålar. Men om du tror så mycket på det företaget tycker jag du ska belåna allt du äger och har och försöka köpa in dig i nästa nyemission

Exakt! Att Blondinbella skulle kunna sälja sin andel för flera miljoner är nonsens!
Citera
2019-11-04, 23:06
Medlem
Citat:
Varför så otrevlig?

Din jävla idiot,,, att ett företag gör kraftiga förluster innebär inte med någon förbannad automatik att andelar av företaget är värdelösa, oavsett om företaget heter Spotify (2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017) eller NaturalCycles. Det finns en rykande färsk värdering och flera villiga köpare, så är det med den saken.
Citera
2019-11-04, 23:10
Medlem
Citat:
Löwengrip invest har tagit bort sitt instagramkonto nu.

Varför skulle man börja med att ta bort instagramkontot?
Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara prio oavsett om man säljer, går i konkurs eller avvecklar ett företag.

Den som vet får gärna förklara för mig.
Citera
2019-11-04, 23:11
Medlem
Kom på en grej till som "krisen" kan handla om:

Popperskontakten på Rivieran vägrar leverera på kredit, så att Balder Balle surnat till ordentligt. Vanligt stånk kan han få på annat håll, ska han pynta så ska det jävlar i mig komma något speciellt tillbaka också och därför är lyxig weekend på badhotell satt på hold.
Citera
2019-11-04, 23:13
Medlem
Citat:
Din jävla idiot,,, att ett företag gör kraftiga förluster innebär inte med någon förbannad automatik att andelar av företaget är värdelösa, oavsett om företaget heter Spotify (2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017) eller NaturalCycles. Det finns en rykande färsk värdering och flera villiga köpare, så är det med den saken.

Du fattar att man skrattar när du är förbannad i varenda inlägg? Jag kan också bita ifrån ordentligt, men inte varje gång jag skriver något. Gjorde en sökning på dig, gör det själv vettja.
Citera
2019-11-04, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Varför skulle man börja med att ta bort instagramkontot?
Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara prio oavsett om man säljer, går i konkurs eller avvecklar ett företag.

Den som vet får gärna förklara för mig.

Jag kan inte förklara det för du tänker alldeles rätt. Men folk lyckas se de märkligaste samband mer eller mindre oavbrutet. Så någon annan ilar säkert till din hjälp.
Citera
2019-11-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ingen aning! Men skattebrott är det enda hon kan torska big time på, inte bilshampo i hudkrämen eller anmämningar till KO som endel tror!

Något skattebrott kommer det inte att sluta med,,, visst fan har hon haft några hemmabetjänter som inte fått korrekta, skattade löner. Betjänter som blivit blåsta och känt sig utnyttjade,,, och gråter om hur de slavat, inte fått någon OB, inga traktamenten, pensionsavsättningar, und so weiter. Det är dyrt att städa upp sådan skit i efterhand, men det går.
Citera
2019-11-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Jag kan inte förklara det för du tänker alldeles rätt. Men folk lyckas se de märkligaste samband mer eller mindre oavbrutet. Så någon annan ilar säkert till din hjälp.

En anledning att ta bort kontot finns givetvis, annars hade man inte gjort det.
Frågan är bara vilken det skulle vara.
Citera
2019-11-04, 23:22
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Något skattebrott kommer det inte att sluta med,,, visst fan har hon haft några hemmabetjänter som inte fått korrekta, skattade löner. Betjänter som blivit blåsta och känt sig utnyttjade,,, och gråter om hur de slavat, inte fått någon OB, inga traktamenten, pensionsavsättningar, und so weiter. Det är dyrt att städa upp sådan skit i efterhand, men det går.

Hon kanske har använt bolagens pengar för privat konsumtion, kanske lånat pengar ur bolagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in