Citat:
Ursprungligen postat av
Chica16
Jo jag har läst den också.
/ Jag hinner bara hoppa ut och låsa bilen, så är hon borta!! Ser ingen människa, men jag skyndar mig först in i skogen jag har framför mig, men inser att det kan bli svårt att hitta till gömman, då jag inte har något att gå på! Ringer till Softis, som lovar skicka koordinaterna till mig i flygande fläng, men eftersom jag kunde påminna mig, att cachen heter Betesmark, så var jag förstås inte riktigt i rätt omgivning för tillfället. Utan jag satte kurs mot ett ställe jag hade för mig att sådana fanns i närheten. Där fick jag snart se, att ett gäng gick omkring och såg lite villrådiga ut på en plats man tydligen koncentrerade sig på att leta efter något. I detta fall en geocache!/
Han verkar snabbt ha koll på vart han ska utan Assistans

Han är en jättetrevlig och duktig geocachare ,som finner råd när det blir förvirrat.Kan tänka mig att LW höll i tåtarna den här kvällen , och att cajjo agerade skjuss .C*jjo är väldigt duktig på att tillverka snygga gömmor som kan se ut som fågelholkar eller ett eluttag på ett garage t.e.x. så han har fått mycket cred på sina gömmor .
Det klart att om en utav personerna springer iväg med koordinaterna som hon hade i mobilen så blir man ju lite rålös om hur man skall hitta dit ,men att han blev alldeles ställd ensam och övergiven med vånda ,tror jag inte alls .Han ville antagligen vara med på FTF:en liksom de andra.
Därav undran över hur han skulle ta sig fortast möjligt till gömman utan koordinaterna i sin hand .
Antar att c*jjo eller L*ena hade tänkt ta sig dit tillsammans i lugnt tempo ,men när det tävlas om vem som kommer först då blir det spurta av ,det är standard.
Han vet/visste hur sprudlande snabb LW var i sådana situationer och jag tror inte han var ett dugg arg över den där spurten som blev av +att han verkade ju ta sig dit INNAN de ens hittat gömman ,så det är inte alltid de som kommer först som finner !!
C*jjo är en ödmjuk och trevlig äldre man som man kan litar på .Hans fru har inga problem med att skicka ut honom i skogen för hon litar även hon ,på honom .