Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
"Ser att de första loggarna kommer in och vi har kontakt. "Vi har loggat halva rundan" svarar Team Davidsson. Eller, fyra av fjorton i alla fall, visar det sig när jag väl parkerat uppe vid sjuan. De vill logga alla i tur och ordning, så vi gör upp att jag börjar där så smått i lugn och ro, de får komma ifatt, början kan jag i så fall ta efteråt. Femman tjorvar visst för dem, men för min del hakar det upp sig på nian, så när jag just ska gå därifrån kommer grannarna joggande och jag väntar in dem."
Och hur kommer det sig att femman
tjorvade för dem, tror du?
Det kan inte bero på att de hittat de fyra
första innan LW kontaktade dem?
Du tror inte att HD kan ha blivit ledsen
och att SD fick trösta henne eller att de
blev osams och bråkade?
Förstod inte LW att de inte tyckte om
henne? SD hade en misshandelsanmälan
på sig från henne och HD hade vid den
tiden fått reda på deras intima relation.
Varför skulle de vilja cacha ihop med LW?
Jag börjar faktiskt undra om hon kan ha
haft Aspergers.
Skämdes hon inte? Hade hon ingen
empati med HD? Tyckte hon inte att det
var pinsamt när hon träffade HD?
Det är uppenbart att detta var LW,s problem som gjorde henne omöjlig att umgås med. Hon ville mer, så gränslöst mycket mer .
Catchingen erbjöd henne obegränsat utrymme då det inte gick komma undan henne med mer är att SD/HD slutade med med sitt stora intresse catchingen. För HD,s del har LW isf tagit ifrån henne nästan ALLT som var viktigt.
Kvarstod dock att dom bodde grannar så en joggingtur utan LW var också det svårt har det visat sig.
Vem i helsike vill umgås, tillsammans med sin make, som pastorn blåst en med i flera års tid?
Den människan finns inte.
No way!