2019-10-28, 11:59
Medlem
Snapcounts avatar
Det finns inget, som vanligt. Tack o lov så finns det alternativ till CNN :

https://video.foxnews.com/v/6098339047001/#sp=show-clips

Det är bara det vanliga hatet mot Trump. Som aldrig tar slut.
Citera
2019-10-28, 12:07
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Bara fyra republikanska senatorer ville skriva på senator Lindsay graham's resolution om att fördöma the Trump impeachment investigation.

Låt det sjunka in och inse följande.
Trump kommer att avgå innan senaten tar en omröstning om anklagelserna över hans många brott.

Äntligen har det börjat. Ni som tycker att Trump är ofelbar och att andra lever i förnekelse.
Får jag höra er uttrycka något som hemskt negativ kritik om Trump någonsin?

Ni verkar bara leta fel hos motståndarna och saknar förmågan till självreflektion

Nu ljuger du , det är bara 3 som inte vill skriva på t.ex Mitt Romney.
TDS är en allvarlig sjukdom.

”Graham announces resolution condemning House impeachment inquiry process has 50 co-sponsors”
CNN
Senast redigerad av Mr B 2019-10-28 kl. 12:11.
Citera
2019-10-28, 12:07
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Japhy skrev

Vet du om att DNC vägrar rösta om impeachment?

Dom har forlorat en rost till. Porr Rep. Katie Hill har avgatt:

"Freshman Rep. Katie Hill (D-Calif.), a rising star in the Democratic Party and a member of Speaker Nancy Pelosi's (D-Calif.) leadership team, said Sunday she is resigning from office amid allegations she had inappropriate sexual relationships with congressional and campaign staffers."

https://thehill.com/homenews/house/467669-rep-katie-hill-to-resign-report
Citera
2019-10-28, 12:13
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Nej, du skrev att det kunde liknas vid en polisundersökning. Att du inte vet vad du skriver och att du inte förstår vad du själv säger är standard för dig. Bra att du invänder mot felstavningar med inte mot poängen i mitt inlägg. Gick den över ditt huvud?

Poängen med ditt inlägg? Haha, det var ett bra skämt. Du har humor i alla fall, gubben. Dina inlägg och ditt språk befinner sig på en nivå som inte ens skulle gå över huvudet på ett dagisbarn.

Jag skrev:

Citat:
Det är nämligen en förundersökning som du närmast kan jämföra den inledande delen med och inte en rättegång

Så visst vet jag vad jag skriver.

Jag frågade om du tycker det är en bra idé att direktsända polisförhör på TV så att andra som senare ska förhöras kan titta på förhören och på så sätt kunna samstämma sina version. Istället för att svara på inlägget så rabblar du bara upp samma felstavade talking points som du gjorde i första inlägget jag svarade på. Diskussionen blir snabbt löjlig om din taktik bara är att upprepa samma inlägg gång på gång.
Citera
2019-10-28, 12:19
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Bara fyra republikanska senatorer ville skriva på senator Lindsay graham's resolution om att fördöma the Trump impeachment investigation.

Trump kommer att avgå innan senaten tar en omröstning om anklagelserna över hans många brott.
Ni verkar bara leta fel hos motståndarna och saknar förmågan till självreflektion

Prövar du ljuga igen eller är det kognitiv dissonans som slår till?

"Senators have backed the resolution Friday, decrying the Democrats’ impeachment inquiry as “one-sided.”"

"Three Republican senators have yet to back a resolution to condemn House Democrats’ secret, closed-door impeachment inquiry practices."

3 senatorer har INTE skrivit på, kan du gissa vilka?

"The three Republican senators that have yet to back the impeachment resolution are Sens. Mitt Romney (R-UT), Lisa Murkowski (R-AK), and Susan Collins (R-ME)."

Ändrar du fyra till tre i din första mening samt ändrar till "inte ville skriva på" så blir det korrekt.

https://www.breitbart.com/politics/2019/10/25/three-gop-senators-have-yet-to-back-movement-to-condemn-democrat-impeachment-practices/
Citera
2019-10-28, 13:53
Medlem
Citat:

Äntligen har det börjat. Ni som tycker att Trump är ofelbar och att andra lever i förnekelse.

Jag vet inte om det blev fel det där men du har då rätt i att galten lever i förnekelse. Han har inte orkat twittra sen LOCK HIM UP. Han fick problem med pumpen där och blev blå i ansiktet av ilska.

Det kan varit startskottet för att detta kommer att skrikas på andra ställen där han är. Och då vet man att folk vill att han ska impeachas.
Citera
2019-10-28, 14:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det finns inget, som vanligt. Tack o lov så finns det alternativ till CNN :

https://video.foxnews.com/v/6098339047001/#sp=show-clips

Det är bara det vanliga hatet mot Trump. Som aldrig tar slut.
Så går det när man gör olagliga saker som quid pro quo och mot politiskamotståndare.
Och hat?
Bryter man mot lagen så ska man ställas motväggen, varför ska inte detta gälla trumpen för?
Hat

Det man pratar om här är redan bevisat med quid pro quo, och vittnen verkar bekräfta visselblåsarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Nej, du skrev att det kunde liknas vid en polisundersökning. Att du inte vet vad du skriver och att du inte förstår vad du själv säger är standard för dig. Bra att du invänder mot felstavningar med inte mot poängen i mitt inlägg. Gick den över ditt huvud?
Exakt, "kunde liknas" skriver du, även så säger personen mycket tydligt vad det skulle kunna jämföras med.
Men verkar som du inte förstår så enkla saker, och man kan undra varför du diskuterar nått du inget vet om.
För det är vad vi ser här och om man ska göra en impeachment eller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
För det första Rysslandsutredningen friade INTE Trump, på en direkt fråga om Trump hade blivit åtalade om han inte varit president så svara Mueller "ja"....[/QUOTE

I en utredning på denna nivå precis som alla andra så finns det inget annat utslag än
friad eller fälld. Trump blev inte fälld därför är han friad i juridisk bemärkelse.
Man kan bara bli friad om man får en dom, är du så korkad menar du att du inte vet om det redan?
Verkar som skolan har fallerat dig förstå enkla samhällsfunktioner.

Är det därför du inte pratar om impeachment och vad som sker i den.
Undrar vad Republikanerna i utskottet och förhören tycker om det som kommer fram.
Dom som ni säger inte är där.
Citera
2019-10-28, 19:50
Medlem
Kulturmarxisms avatar
Citat:

Vad snackar du för goja? Det är ju bara tre GOP senatorer som INTE skrivit på Graham's lista.
Senast redigerad av Kulturmarxism 2019-10-28 kl. 19:54.
Citera
2019-10-28, 20:59
Medlem
Verkar komma en första omröstning denna vecka:

"(CNN)The House will vote this week on affirming the Democrats' impeachment inquiry into President Donald Trump and Ukraine, as Democrats move forward with a formal vote after initially resisting."

https://edition.cnn.com/2019/10/28/politics/house-impeachment-procedure-vote/index.html
Citera
2019-10-28, 21:58
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Poängen med ditt inlägg? Haha, det var ett bra skämt. Du har humor i alla fall, gubben. Dina inlägg och ditt språk befinner sig på en nivå som inte ens skulle gå över huvudet på ett dagisbarn.

Jag skrev:

Så visst vet jag vad jag skriver.

Jag frågade om du tycker det är en bra idé att direktsända polisförhör på TV så att andra som senare ska förhöras kan titta på förhören och på så sätt kunna samstämma sina version. Istället för att svara på inlägget så rabblar du bara upp samma felstavade talking points som du gjorde i första inlägget jag svarade på. Diskussionen blir snabbt löjlig om din taktik bara är att upprepa samma inlägg gång på gång.
jajajja. Du tror att det är "polisförhör" med mer. Jag tror att det är ett politiskt skådespel. Min taktik 'r att få dig att vakna upp och återgå till den kritiskt tänkande individ du egentligen är.
Jag ber om ursäkt för mina eventuella felskrivningar.
Citera
2019-10-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Verkar komma en första omröstning denna vecka:

"(CNN)The House will vote this week on affirming the Democrats' impeachment inquiry into President Donald Trump and Ukraine, as Democrats move forward with a formal vote after initially resisting."

https://edition.cnn.com/2019/10/28/politics/house-impeachment-procedure-vote/index.html
Såja, Pelle si erkänner tillslut att hela spektaklet varit lagvidrigt från början. Stalinistpartiet demokraterna yrar runt som fyllon som vanligt medans Trump tackar för deras oändliga hjälp i fundraising för hans omval. Vilka hjärnsläpp.
Citera
2019-10-29, 02:58
Medlem
Hahaha,

Nu har de tydligen ändrat sig igen Stalinisterna och det kommer ingen Impeachment omröstning, utan en resolution utan någon som helst betydelse. FyllePelosi fick definitivt inte ihop rösterna ens från egna majoriteten. Miffon skall alltså fortsätta sin lagvidriga häxjakt, tom efter att de själva erkännt att den är lagvidrig. Trump tackar för hjälpen med hans återval. Enorm humor från hönsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in