Citat:
Ursprungligen postat av
GR82BSTR8
I det där ämnet litar jag till 100% på allt du påstår, det vet du säkert.
Vilken sorts information skulle du kunna få fram ur profilen? Huruvida han var legitim arab eller jude antar jag, men vad mer?
Något judiskt påbrå tror jag inte att han hade. Jag skulle vilja veta hur mycket Baghdadi skiljer sig åt rent genetiskt, från oss assyrier, hur rasblandad han är med negrer (de flesta muslimer från MENA har i olika utsträckning, negroid admixture, mellan 5-60% av deras genetiska profil beroende på etnicitet osv, men standard för så kallade araber är åtminstone 5% negroid admixture och som högst, 25% eller så negroid admixture), och helt enkelt om han har något assyriskt/mesopotamiskt påbrå. Troligtvis var han delvis assyrisk/babylonisk, som de flesta muslimska irakier, men de är inte renrasiga mesopotamier eftersom de har en del arabisk och negroid admixture, plus lite andra exotiska skräpgener osv.
Hur som helst oavsett hans pedigree, så var Baghdadi en muslimsk untermenschen och det är bra att han är död nu, och de förtjänar alla att dödas som honom, med mycket mer grov tortyr osv innan de avrättas. Faktiskt så tycker jag att Trump har varit en stor besvikelse i ISIS-frågan, med tanke på att han sa "take out their families" och snackade om att tortera ISIS osv. Att Baghdadi och hans söner är döda nu, det är ju bra, men frågan är om Trump hade beordrat att döda hans söner också, eller torterat Baghdadi och hans söner och sedan avrättat hela familjen, om Baghdadi inte hade sprängt upp sig själv och hans barn i luften.
Poängen är att jag vill se mer "let's bomb the shit out of ISIS", "take out their families" och "waterboarding" och annan grov tortyr. Att Baghdadi är död, det är ju jättebra, men jag vill se mer brutalt hardcore våld mot de här jihadistsvinen. Att förespråka politisk islam ska helt enkelt innebära stort lidande och enorma förluster, och Trump har ju istället sålt en massa vapen till Saudiarabien osv, inte okej.