2019-10-27, 18:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Hur som helst, får vi några DNA-bevis på Baghdadi snart? Som genetikexpert hade jag gärna studerat hans genetiska profil, och jämfört hans genetik med referenspopulationerna i HGDP.
I det där ämnet litar jag till 100% på allt du påstår, det vet du säkert.
Vilken sorts information skulle du kunna få fram ur profilen? Huruvida han var legitim arab eller jude antar jag, men vad mer?
Citera
2019-10-27, 18:26
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Förresten.., måste fråga : Direktsände SVT presskonferensen ?

(är bosatt i Norge)

Nope. Ingen tv-kanal i Sverige sände. Jag kollade online. Svenska kanaler vill väl inte stöta sig med klanerna samt visa en presskonferens där Trump gjort något bra.
Citera
2019-10-27, 18:29
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Bästa US Presidenten någonsin.

Hamza Bin Laden
Abu Bakr al-Baghdadi

- avskum som dött som de förtjänat. härligt att han pep och skrek som en rädd hund.
Citera
2019-10-27, 18:29
Medlem
En äcklig, ondskefull religiös ynkrygg är död och hans tre barn också, vilket var bra.
Det kan kanske kan hjälpa Trump att vinna valet. Men tyvärr har det nog ingen större praktisk betydelse förutom det. IS kommer säkert att finnas kvar. Snart har de väl utsett något nytt missfoster som lever för att döda alla otrogna och utradera historien.
Citera
2019-10-27, 18:34
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Nope. Ingen tv-kanal i Sverige sände. Jag kollade online. Svenska kanaler vill väl inte stöta sig med klanerna samt visa en presskonferens där Trump gjort något bra.

Fy-jävla fan.., så jävla lågt !

Här blir V.P Pence utfrågad över det inträffade. Han var ju även i "rummet" när det skedde : https://www.youtube.com/watch?v=s6JkpIwVklg
Citera
2019-10-27, 18:34
Medlem
stone_sleepers avatar
Jag garvade när Trump pratade om Bin Laden på presskonferensen och sa att han var "tall and handsome". Lol vad...
Citera
2019-10-27, 18:36
Medlem
King Pins avatar
Inget ute om vem som genomförde operationen? Ska vi gissa på SEAL Team Six (DEVGRU)?
Citera
2019-10-27, 18:36
Medlem
Darwins avatar
Jag tycker det var högst kränkande att Trump kallade IS-ledaren för hund.

Hunden är ett klokt och vänligt djur, vars hygien oftast är oklanderlig. Så de fina vovvarna har inte gjort något för att förtjäna att jämföras med smutsiga, islamistiska odjur.
Citera
2019-10-27, 18:43
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin

Hunden är ett klokt och vänligt djur, vars hygien oftast är oklanderlig. Så de fina vovvarna har inte gjort något för att förtjäna att jämföras med smutsiga, islamistiska odjur.
Du får ha överseende med det då detta är en amerikansk provokation mot MENA, där hunden anses smutsig och vild. Fast det går att ifrågasätta ur aspektet att Trumpfamiljen inte har hund(?). De blir inte lika provocerade om han talar om att USA "crushed him like a cockroach".

Är Trumparna muslimer tro?
Citera
2019-10-27, 18:44
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Och exakt vilken vinning skulle USA erhålla av att hålla denna man vid liv? Jag kan inte tänka mig en enda anledning på planeten.
Nej, det är rimligt att man dödar av sina undersåtar så att de håller käft, men jag antar att vissa individer har vissa garantier, annars hade de nog aldrig börjat jobba för djupa staten från början.
Citera
2019-10-27, 18:45
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocw2U8ZNLAS
Han har väl dött tre gånger nu. De får väl bestämma sig vilken getknullare som är vilken.

Ja, det där namnet "Baghdadi" verkar gå i arv mellan dom olika kaliferna. Så fort en Kalif elimineras, så tar nästa Kalif över namnet Baghdadi.
Citera
2019-10-27, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin

Jag kan faktiskt hålla med om detta. Det hade varit bättre om Trump hade beskrivit Baghdadis död i termerna av en trasig sko om han ändå ville skicka en styrkekram till resten av packet. Både hund och svin befinner sig skyhögt över jihadister i näringskedjan, så det är onödigt att spela efter motståndarens nothäfte om det inte är absolut nödvändigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in