Citat:
Ursprungligen postat av
olivieroccean
De fleste i Norge tror tom hagen er skyldig eller hovedmistenkt. Vg har i størst grad av alle, etter politiet, bidratt til det. At en avis som skal være objektiv, maler et litt mer hyggelig bilde av den antatt hovedmistenkte er naturlig. De må ha en balanse i dekningen sin.
Det er mine two cents. Ellers er jeg litt uenig den stadige dekningen av denne saken uten noe egentlig nytt. Det blir veldig drevet av klikk, og ikke av hva som er redaksjonelt viktig. Men leser jeg alt? Oh yes.
Uenig. Nettavisen har klart vært verst. Det var de som sporet opp denne Facebook-gruppen blant annet.
Jeg ser på politiets uttalelser når jeg peker på at de har ektemannen eller noen i nær familie i kikkerten.
Endring av hovedhypotesen som den største store pekefingeren. Statistisk er det som regel ektemenn som står bak slike drap. Men her har vi med en spesiell mann å gjøre, der det selvsagt kan være et fiendebilde i kulissene. Men VG har vært først ute med mye. De har aldri åpne tråder på Facebook, slik de andre avisene har. Det er en skam å lese disse kommentarfeltene. Rart de får stå.