2019-10-26, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Enig!

Kanske på Roverud?
Det jeg for øvrig kan lese ut av bildet er at det ser ut som det er vinter og snø da det er helt hvitt ute, TH har på seg vintersko av et annet merke enn Sprox og at han har en foret vest på.

Men at bildet skulle ha en betydning for noe annet enn artikkelen er lik null.
Citera
2019-10-26, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Hvorfor Roverud? Har TH hatt byggeprosjekt el.l. der?

Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det jeg for øvrig kan lese ut av bildet er at det ser ut som det er vinter og snø da det er helt hvitt ute, TH har på seg vintersko av et annet merke enn Sprox og at han har en foret vest på.

Men at bildet skulle ha en betydning for noe annet enn artikkelen er lik null.
Jag skrev fel - se min edit: Robsrud menade jag.

Edit:
Under fönstret ser det ut som det finns en modell av Robsrud-området, utvecklingsplanen för Coca Cola och Posten på Robsrud.
Senast redigerad av Havhest 2019-10-26 kl. 15:10.
Citera
2019-10-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ok. Takk! :-)
"Robsrud er et næringsområde i Lørenskog kommune i Akershus, helt på grensa mot Oslo kommune ved Bydel Stovner, og sånn sett også betraktet av enkelte som øverst i Groruddalen. Det oppkalt etter en gammel gård i området, som nå er nedlagt og bygningsmassen er revet, og hvor Posten Norge i 2006 kjøpte grunnen."
Citera
2019-10-26, 15:16
Medlem
Citat:

Edit:
Under fönstret ser det ut som det finns en modell av Robsrud-området, utvecklingsplanen för Coca Cola och Posten på Robsrud.
Mener du ikke på veggen til høyre for vinduet? Er det ikke en ovn under vinduet?

Å ja, du mener det som ligger på gulvet foran ovnen :-)

Jeg behøver mer kaffe og sterkere briller
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-10-26 kl. 15:19.
Citera
2019-10-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilja
Kan det hende dette ikke har noe med familien Hagen å gjøre i det hele tatt? Verken E eller T? At hun ble valgt ut som (enkelt) offer for å vise noen andre hva som vil skje med dem hvis de ikke gjør som gjerningsmennene vil?
En skremmende mulighet, i så fall...
Citera
2019-10-26, 16:08
Avslutad
Citat:
Hvor er det bildet i denne artikkelen fotografert?
https://www.dn.no/tjente-ratt-spar-boligkrakk/1-1-803352

Citat:
Mener du ikke på veggen til høyre for vinduet? Er det ikke en ovn under vinduet?

Å ja, du mener det som ligger på gulvet foran ovnen :-)

Jeg behøver mer kaffe og sterkere briller
Bilden i den här artikeln och bilden i artikeln du postade måste vara på Kristia* Robsru*: s kontor.

https://www.dn.no/bonde-deler-gigantgevinst/1-1-804149
Citat:
Den svært medieskye bonden har på ingen måte tatt av etter å ha tjent nær 200 millioner kroner. Når Dagens Næringsliv møter ham, avviser han høflig, men bestemt både fotografering og intervju.
Citera
2019-10-26, 16:10
Medlem
Monsens avatar
Jeg venter bare på at neste fra politiet er at telefonen 0914 er fake og at alibiet ikke holder. Kanskje vi får vite mer på årsdagen 31. oktober? Synes vi ser den samme "opptrappingen" som politiet har brukt hver gang de har hatt pressekonferanse om viktige spor i saken.
Citera
2019-10-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Nå snakker vi! Den Friele- kuren har tydeligvis gjort underverker!
Jan Wiborg ble også funnet avkledd...

Spekulasjon om at AEH kan ha blitt bortført naken, for å hinte til Wiborg-saken og selvmord eller drap i København i 1994, åpner for mange forskjellige og tildels motstridende konspirasjonsteorier, for de som måtte ha tid og bakgrunnskunnskaper for å utvikle slike.

Det har ikke jeg og det er jeg glad for.
Citera
2019-10-26, 16:21
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Spekulasjon om at AEH kan ha blitt bortført naken, for å hinte til Wiborg-saken og selvmord eller drap i København i 1994, åpner for mange forskjellige og tildels motstridende konspirasjonsteorier, for de som måtte ha tid og bakgrunnskunnskaper for å utvikle slike.

Det har ikke jeg og det er jeg glad for.
Fattar inte vad du skriver
Citera
2019-10-26, 16:23
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Har du sett det på fotografi? Ev i hvilken artikkel?
Her ser det ut som en giftering han har på:
https://www.dagbladet.no/nyheter/milliardaer-pa-hytter-og-elektrisitet---har-sagt-at-han-ikke-tenker-pa-rikdommen/70638428
På alla bilder ser jag galenskap eller är det skräck i TH:s ögon. Kan inte bestämma mig. OM han är GM kan han ha någon slags förändring av psyket, eller typ början på demens? (Med Lennart Bladh i färskt minne.) Annars är det helt obegripligt att göra detta mot någon man levt med ett helt liv och mot barnen.

En annan sak kan vara om det stämmer att AEH började bli dement så kanske skammen blir för stor för en del som är mycket för fasader
Citera
2019-10-26, 16:45
Avslutad
Kan det ha varit KR: s (K. Rob****) son som sprang över isen och in i Hagens hus den kvällen 2005?

Edit:
Eller kanske mer troligt - att 2 av KR: s söner blev dömda i det fallet?

https://www.nrk.no/norge/vg_-tom-hagen-vitnet-i-kidnappingssak-i-2005-1.14377550
Citat:
To brødre og en kamerat ble i Oslo tingrett domfelt for frihetsberøvelse i kidnappingssaken fra 2005.
Senast redigerad av Havhest 2019-10-26 kl. 17:04.
Citera
2019-10-26, 16:47
Medlem
Mener å ha hørt det var AE som hadde med seg penger/verdier inn i ekteskapet.

Stemmer det at hun kommer fra en velstående familie?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in