2019-10-23, 17:59
Medlem
Häktningen förlängd till 21/11.
Citera
2019-10-23, 18:07
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
Häktningen förlängd till 21/11.

Oj, en månad igen.
Som sagt, jag trodde att det var var 14:e dag som gällde.
Citera
2019-10-23, 18:09
Medlem
notknapparens avatar
Någon som kan citera ur denna låsat artkel?

"Misstänkt för Hjärstamordet vill att fler saker undersöks – går med på att vara fortsatt häktad"

https://www.na.se/logga-in/misstankt-for-hjarstamordet-vill-att-fler-saker-undersoks-gar-med-pa-att-vara-fortsatt-haktad

Ja, nu har han presenterat sitt ESS.
Citera
2019-10-23, 18:13
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Instämmer. Efter varje ny information från media lyckas göra D tolkningar ungefär som fan läser bibeln.
Jag har varit mycket övertydlig när jag lagt ut citat från media eller från ha offentliga handlingar för att just sådana misstag ska kunna undvikas....men icke...suck
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Du inser inte själv att ditt slarviga sätt att tolka, omskrivningar och högst godtyckligt sätt att redigerar uppgifter skadar tråden?
Ja, det här får jag ta på mig. Jag skrev alltså felaktigt att det var en bekräftad uppgift, dvs. att det var fakta, att SD hade haft en digital kontakt med LW på kvällen den 14/5 2018. Men som 'notknapparen' mycket riktigt påpekar så vet vi alltså inte om det här stämmer:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Jag har fått förklara några gånger nu att jag hade fel, och jag kommer säkert att få anledning att göra det igen.
Citera
2019-10-23, 18:25
Medlem
Citat:
Ja du Snoris du slirar likt Stefan på sanningen när det gynnar din sak
Vi är nog många härinne som varit extra varit tacksamma om du hållit dig lite mer till FAKTA istället för att bara hänga här i DENNA TRÅD och utöva din favoritsyssla att håna och smäda offret och utöva dibna härskartekniker gentemot dina medpostare.

Det är just det som är problemet här. Varken Draifos eller Snoris svarar när man ställer på dom om vettlösa eller osanna skrivningar.
Istället blir dom tysta, växlar spår eller som snoris, far ut i ännu värre personangrepp mot en mördad trebarnsmor.
Han är en störd individ, med tanke på hur han härjar här kan åtminstone inte jag utesluta att hin har något otalt med LW.
Citera
2019-10-23, 18:36
Medlem
Citat:
Vilka är de här 8 teorierna du hänvisar till?
Mig veterligen har du inte nämnt eller räknat upp dessa tidigare.
Du kan ju inte bara slänga ur dig saker och lite löst hänvisa till andra skribenter.
Så du kan väl försöka precisera vad du åsyftar?

Jag hjälper dig gärna, fyll i efter de nedanstående sifforna:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Ja, det här får jag ta på mig. Jag skrev alltså felaktigt att det var en bekräftad uppgift, dvs. att det var fakta, att SD hade haft en digital kontakt med LW på kvällen den 14/5 2018. Men som 'notknapparen' mycket riktigt påpekar så vet vi alltså inte om det här stämmer:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Jag har fått förklara några gånger nu att jag hade fel, och jag kommer säkert att få anledning att göra det igen.

Varför vägrar du svara på det du själv skrivit?
Både jag och panzer vill veta vilka de 8 olika, motsägelsefulla motiven du skriver om.
Men du vägrar svara.
Är du verkligen bara här för att störa och förstöra eller är du helt enkelt psykiskt sjuk?
Citera
2019-10-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
Du har alldeles rätt, det kanske inte ens finns ett ynka litet snedsteg SD gjort, och det är en mycket intressant tanke, som sätter allihop i ett alldeles helt nytt ljus....
Tack den här behöver vi nog fundera på allihop, vi kan alltså vara felinformerade allihop?!
Enligt bekanta till mig har SD var själv uppgett och erkänt att han haft en affär mer LW.
Citera
2019-10-23, 18:46
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen

"Misstänkt för Hjärstamordet vill att fler saker undersöks – går med på att vara fortsatt häktad"

https://www.na.se/logga-in/misstankt-for-hjarstamordet-vill-att-fler-saker-undersoks-gar-med-pa-att-vara-fortsatt-haktad

Citat:
I åklagarens framställan kommer det även fram att 45-åringens försvarsadvokat har begärt att få material undersökt hos Nationellt forensiskt center (NFC)

"Försvaret har begärt kompletterande teknisk undersökning från NFC och där skickas material in idag", skriver åklagaren.

Din mailbox är full igen!
Citera
2019-10-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen

Kan det månne vara de pundiga cykeltjuvarna EGT orerade om? Hin kanske fick det från hästens mun...
Citera
2019-10-23, 19:06
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Du har rätt. Innehållet i länken bekräftar dessutom det som alla kvinnor/tjejer vet - deras upplevelser av verkligheten.

Ett exempel är att några postare här (även kvinnliga!) verkar anse att Lena flörtade med män. För att hon log och såg dem i ögonen när hon pratade med dem... och då var hon "lösaktig" eller som SD sa: "oskicklig med män".

En mindre vacker kvinna med exakt samma beteende skulle inte klassas som flörtig. Att stämpla kvinnor med den sortens epitet som LW har tilldelats här visar bara att en kvinna inte får vara sig själv av risken att nedvärderas. Särskilt inte om hon dessutom är vacker som Lena var.

Fattar inte varför en kvinna ska straffas för att män får intima tankar om henne. Hur kan det vara kvinnans fel?

Som du kanske vet så tycker jag inte att
hon var ”vacker”. Ett flirtigt beteende har
inget med utseende att göra.
Citera
2019-10-23, 19:26
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Instämmer.
Eftersom silverfisken för utseendet på tal gällande LW,s raggningar så kan man verkligen fråga sig hur "kvinnorna" ser ut som tycker hon var vacker?
Citera
2019-10-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife

Man kan ju tycka det, men i verkligheten fungerar det inte riktigt så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in