2019-10-13, 22:11
Medlem
pantherTypeGs avatar
Sjukt att dom inte pratar om att utvisa dom kriminella istället
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Vid en tidigare partidebatt så hade de råkat placera hazarledaren Fattemeh Khavvari precis bakom programledarna.
Och Sjöstedt råkade då också bara hylla hennes arbete med att förhindra utvisningar.

Haha, ja SVT är ju verkligen objektiva...

Det går bra för landet nu i alla fall - fängelserna är fulla, arbetslösheten ökar, psykisk ohälsa ökar, kommunerna går på knäna och gängkriminaliteten är all time high!

Heja Sverige!
Citera
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
fängelser byggdes innan invandringen. Att idioter fängslas är mer än bra.
Varför införde inte Kd allt hon vill göra under sin tid i regering ???

Visst är det bra att idioter fängslas men de allra största idioterna är ju de som tagit hit alla kriminella. Nu är det så fullt i fängelserna att det inte får plats fler och det är allt annat än bra. Blir det en cell ledig på nåt fängelse tycker jag vi sätter in Löfvén i den.
Citera
Avstängd
Wajis avatar
Kan vi inte ställa Jonas Sjöstedt för riksrätt? Han är ju ett hot emot svenska folket!!
Citera
Medlem
bringeroflights avatar
Nyamko var tyvärr en bluff. Innan hon blev partiledare verkade hon bra, negativ till JÖKen och frispråkig men när hon blev vald och bluffen synades fanns det ingen substans. Blir nog som med MP sista mandatperioden i riksdagen för L.
Citera
Medlem
Trogskalles avatar
Sjöstedt har stått och skrikit och skällt på precis alla ikväll.
Citera
2019-10-13, 22:12
Medlem
S.Kandals avatar
Anställda i socialtjänsten består av 85% kvinnor med allt för stor empati, det funkar inte! Glöm att de ska lösa detta, bara löjligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ebba överlägsen , Åkesson godkänt, resten riktiga stollar .
Så ser min lista ut också tror jag
Citera
Medlem
Att hjälpa små ungar från att hamna fel finns det inga resurser till.
Men när dom senare blir kriminella. Ja då jävlar finns det resurser
Citera
Medlem
Jävla mellanmjölk sosseland. Vi behöver INGEN jävla socialtjänst till alla iq-befriade invandrare från mellanöstern o Afrika. De är ett hopplöst fall. UT MED DEM BARA. En enkel fix som politikerna vägrar se.
Citera
Medlem
Jag vet att det är så 1900-tal att skämta om dåligt humör vs PMS... men det är nånting med Ebbas ilska som är utöver det vanliga ikväll. Hon känns som en kamphund som hetsats till rabiat vansinne en minut innan sändning. Hon står och ser fullkomligt ursinnig ut även när det inte är hon som pratar. Jag lutar åt att hon har ett basebollträ med sig.
Citera
Medlem
Orten19s avatar
Ebba och Åkesson är debattens enda "vinnare". Dom andra borde inte ens finnas i svensk politik, riktiga idioter rent ut sagt. Om landets ledare inte har en aning om hur det ser ut i samhället så är det riktigt illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in