2019-10-13, 21:28
Medlem
Suck, för tillfället är 50 kärnreaktorer under uppbyggnad i världen och den totala energin som kärnkraften producerar väntas öka med 25% de närmaste 30 åren. Man får det att låta som att ett vindkraftverk har oändligt lång drifttid, dom kan ju knappt leverera mer än 15år innan dom är förbrukade.
Citera
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
MEER RESUSSSHERR!

Jonas biter handen som föder! Wow!

Ebba fick nog till slut och skrek "Det är du som röstas fram det'!!" Haha
Citera
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Snälla nå'n! Kan inte journalister någon gång lära sig att skilja på "halvlek" och "halvtid".

Det är halvtid nu, Nike!

Ähh, allt är bara en lek ändå när det kommer till partiledardebatter. De låtsas vara oense och låtsas diskutera något, under tiden kommer det tiotusentals nya invandrare varje månad. Alla vet det, ingen bryr sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Säga vad man vill om Sjöstedt, men han är jävligt bra att argumentera för sin sak.

Jag är inte vänster men jag håller med om att det är för jävligt att vi betalar 100 miljoner till Erdogan som Turkiet nu använder för att kriga mot kurdena.

Kurderna drivs nu över slätterna i Norra Syrien mot Europa med nya flyktingströmmar som följd.

Så vi betalar alltså för att få gigantiska mängder kurdflyktingar(tänk Özz Nujen-typen) genom att vi betalar Erdogans hänsynslösa krig!

Helt rätt Sjöstedt! Håller med till 110%. Jonas är fan en hjälte med en rejäl skopa sunt förnuft som han tar fram när det bäst behövs(trots att han är vänster).

Jag tycker man borde lyfta frågan varför den mätta Özz tillåts leva som en kung i sitt myglarliv med svarta inkomster, svarta renoveringar, bidragsfusk osv osv medan kurdiska kvinnor och äldre kämpar mot IS och för ett eget land. Varför inte kasta ut den fan och resten av klanen tillbaka till bergen igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Vilket sorgligt gäng förutom Jimmie. Vi är körda tyvärr.

Nationalismen växer i hela Europa. Folk talar klarspråk på ett helt annat vis idag än för fem år sedan. Kommunerna kommer få allvarliga ekonomiska problem inom ett par år.

Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Sjöstedt - Löfven relationen verkar inte vara på topp direkt. Sjöstedt har ju makten att avsätta hela regeringen om han vill.

Det är bara en lek. De är alla på samma sida. Målet är att ösa in invandrare. Se vad de som sker och inte vad de säger.

Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Måste säga att hittills är det en riktig skitdebatt. Får bara ångest när jag lyssnar på de som styr mitt land. Vi var, är och förblir rökta!

Föreställ dig att normala människor kommer till makten. Föreställ dig vad som kan ske då. Föreställ dig vad normala människor kommer göra med alla dessa landsförrädare. Jag hoppas jag får leva länge nog att se straffen verkställas.

Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Jimmie Åkesson använde ju själv samma siffror? 100 000 på fyra år sa han och SvTs siffror blir kring 90000.

Det är inget att anmäla, det var siffror som inte inkluderade anhöriginvandring bara.

Jag tyckte bestämt de sa att dessa siffror inkluderade anhöriginvandring.

Är det bara jag som tycker det är apart att höra Sabuni säga "vårt land"? Ett jävla skämt är det!!!
Citera
Medlem
Frontlinjens avatar
Grym snyting av EBT mot Sjöstedt där!
Citera
2019-10-13, 21:29
Medlem
Sjöstedt bitchar upp sig mot Löfven.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Vi skulle kunna skrota alla frågor med ett konstaterande att ALLT beror på förd invandringspolitik. Det är tyvärr inte svårare än så.

Så är det. Vi skulle behöva ett "enfrågenparti". Helst vid makten.
Citera
Medlem
Sjöstedt släppte fram den här regeringen, så hans ord väger inte tungt.
Citera
Medlem
Hulkapulkas avatar
Underbart med Söstedts attacker på S från vänster. Sjöstedt är helt fokuserad att erövra Sossarnss vänsterflank. Hehe..
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Nyamko Sabuni har knappt fått en syl i vädret ikväll och när hon säger något låter det som något en 7-åring skulle kunna säga. Liberalernas väg ner mot noll och att åka ur riksdagen vid nästa val fortsätter.
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Sjöstedt ger två knockouter på Löfven

Sjöstedt var bra i den storsmockan mot Svetsaren. Det får man ge honom.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Burnback
Tur man inte är en rik man i Danderyd

Oerhört löjligt sagt. Finns inga skattesänkningar som är riktade till enbart män. De sänks för rika kvinnor i Danderyd också.
Så fjantigt av kommunisten.
Citera
Bannlyst
Hur kan Ulf alltid vara så slätkammad? Peruk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in