2019-10-12, 13:01
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Lokala? Falun som moderklubb?

Du vet det är inte så långt från bajentrakter typ Leksand, så på sätt och vis är det lokalt.
Citera
2019-10-12, 13:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Du vet det är inte så långt från bajentrakter typ Leksand, så på sätt och vis är det lokalt.
Jag visste att någon skulle skriva det
Citera
2019-10-12, 19:58
Medlem
groovesnuss avatar
Palle drar till Israel

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/officiellt-paulinho-lamnar-hacken/
Citera
2019-10-12, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Palle drar till Israel

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/officiellt-paulinho-lamnar-hacken/

Att läsa det var som ett slag i solarplexus. Så fruktansvärt sorgligt, Paulinho var typ bland det sista jag fortfarande älskar med Häcken. Så jävla svagt att Sonny inte slängt en pengasäck över Palle, dags för en ny sportchef nu.

Sker det inte några riktigt starka värvningar i vinter så kommer vi ha en offensiv för undre halvan av superettan.
Senast redigerad av trazke 2019-10-12 kl. 20:29.
Citera
2019-10-12, 20:25
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Att läsa det var som ett slag i solarplexus. Så fruktansvärt sorgligt, Paulinho var typ bland det sista jag fortfarande älskar med Häcken. Så jävla svagt att Sonny inte slängt en pengasäck över Palle, dags för en ny sportchef nu.
Det behövs väl ingen ersättare? Ni har ju Lundberg.
Citera
2019-10-12, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Det behövs väl ingen ersättare? Ni har ju Lundberg.

Tänkte inte på det.... Det är ju faktiskt lugnt då!
Citera
2019-10-12, 21:52
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:

Sker det inte några riktigt starka värvningar i vinter så kommer vi ha en offensiv för undre halvan av superettan.
Det sämsta är Sonnys kommentar:

”Det hade jag ingen aning om”

Så jävla bra koll har han. Avgå för helvete.
Citera
2019-10-13, 03:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Det sämsta är Sonnys kommentar:

”Det hade jag ingen aning om”

Så jävla bra koll har han. Avgå för helvete.

Lider med Häcken. Trodde ni var på uppgång för nåt år sen. Nu börjar det skrika superettan om er.
Citera
2019-10-13, 05:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Lider med Häcken. Trodde ni var på uppgång för nåt år sen. Nu börjar det skrika superettan om er.

Inför säsongen kom Häcken med ett uttalat mål om guld senast 2021. Så som truppen utvecklats under året så måste det varit ett tidigt aprilskämt.
Citera
2019-10-13, 06:31
Avslutad
Citat:
Inför säsongen kom Häcken med ett uttalat mål om guld senast 2021. Så som truppen utvecklats under året så måste det varit ett tidigt aprilskämt.

Nu när ni håller på och nedmonterar verksamheten, vad sägs om att sälja Irandust till oss?

Tror faktiskt det var bra att Paulinho försvinner. Åldern börjar ta ut sitt och han har inte riktigt sett ut som gamla goda Paulinho denna säsong. Sedan får man se detta som en nystart, tycker Alm borde ge Ali Youssef mer speltid nu så att han får känna på det.
Citera
2019-10-13, 06:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Superettan? Lugn nu. Häcken kommer värva in ögon som täcker upp för honom.
Citera
2019-10-13, 08:16
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nu när ni håller på och nedmonterar verksamheten, vad sägs om att sälja Irandust till oss?

Tror faktiskt det var bra att Paulinho försvinner. Åldern börjar ta ut sitt och han har inte riktigt sett ut som gamla goda Paulinho denna säsong. Sedan får man se detta som en nystart, tycker Alm borde ge Ali Youssef mer speltid nu så att han får känna på det.
Youssef har sett riktigt bra ut senaste matcherna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in