2019-10-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Kan lika gärna varit mannen som utnyttjade henne, manipulerade henne etc.

Du gör verkligen allt för att stryka över hennes vidriga handlingar. Hon var ju aktiv inom #jagärhär vilket jag antar att du oxå är. Ni är lika vidriga hela bunten.
Citera
2019-10-11, 18:26
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Killen är Gilf och sjuk i huvudet. Dålig kombination.
nja, gerontofil är nog ordet du söker efter.

märkligt fall när man först läser om det och inte förstår att det rörde sig om ännu ett övergrepp bland batikhäxor. mindre förvånande när bitarna faller på plats.
Citera
2019-10-11, 18:27
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khatia
Jasså en vänsterbliven rödvisfitta, en gammal knulltrasan socialtant?. Har det varit skäggbarns orgie?, en såna där afganhundar har varit i farten.. Ja om så är fallet är man inte förvånad... Hon kanske både öppnade sitt hjärta och kroppsöppningar... Får helt enkelt skylla sig själv om så är fallet.
Du tycker att mord är ok? Eftersom hon får skylla sig själv.
Citera
2019-10-11, 18:28
Medlem
Det har ju slått slint i skallen på dom här batiktanterna. Som regelrätta pedofiler hela bunten. Usch
Citera
2019-10-11, 18:29
Medlem
2017 kom en dom om att afghaner bara män så klart fick permanent uppehållstillstånd i sverige pga av ””risk”” för sexuellt utnyttjande av andra män i Afghanistan. Efter detta skrev ALLA att de blivit sexuellt utnyttjade av allt och alla och särskilt kvinnor och män i sverige.

Men mycket få afghaner har anmält våldtäkt eller sexuellt utnyttjande mot män eller kvinnor i sverige.

Grejen är att INGA flickor – tjejer – kvinnor i sverige har fått skydd från afghaner som våldtagit em utan nä de afghaner som åker fast för sexuella övergrepp får uppehålls tillstånd.

Jävligt märkligt.

Du kan få asyl pga av ”risk” för sexuellt utnyttjande i ett land homosexualitet är förbjudet men svenska kvinnor som blivit gruppvåldtagna får inte sina förövare utvisade

https://lagen.nu/dom/mig/2018:6
Citera
2019-10-11, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaxy
Du gör verkligen allt för att stryka över hennes vidriga handlingar. Hon var ju aktiv inom #jagärhär vilket jag antar att du oxå är. Ni är lika vidriga hela bunten.

Destruktiva relationer är ofta komplexa. Detta verkar vara ett typexempel på det.

Båda parterna har betett sig gränsöverskridande enligt gällande norm och även annat. Bara det att fortsätta kalla sig ”mormor” till A i SMS verkar knepigt tycker jag. Varför började hon inte kalla sig för Inger om hon ansåg dem ha en kärleksrelation?

Dock så är ju GM knepigast. Han har för fan dödat henne.
Citera
2019-10-11, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaxy

Du är en vidrig människa som njuter av hennes hemska öde.
Citera
2019-10-11, 18:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Du är en vidrig människa som njuter av hennes hemska öde.

Vilka är vidriga här? Sådana som jobbar aktivt för att få fler av dessa män att stanna som begår övergrepp och mord mot svenskar än de som påtalar vansinnet? Jag hoppas det finns ett Sverige kan som kan döma vilka skurkarna var här.
Citera
2019-10-11, 18:39
Medlem
inte första gången en illegal migrant mördar svenskar nu finns det högvis med liknade fall
Citera
2019-10-11, 18:39
Medlem
En teori jag har är att A och Inger hade sex den där kvällen och sedan så verkar A ha stört sig på Ingers småprat efteråt, bland annat ska hon ha sagt något om att avsluta deras relation och då fick A en flipp och ströp henne, eftersom han blev förbannad på att han inte verkade kunna manipulera henne att fortsätta med sexet och då skulle A plötsligt bli utan både nya telefoner och kläder med mera som Inger gav honom. Och plötsligt kände han sig utnyttjad.

Hans redogörelse för den aktuella kvällen har luckor tycker jag. Finns ingen rimlig orsak för honom att känna sig dödshotad av henne.
Citera
2019-10-11, 18:42
Medlem
Detta gjorde min dag
In med mer galningar.
Citera
2019-10-11, 18:51
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undrarson
inte första gången en illegal migrant mördar svenskar nu finns det högvis med liknade fall
Ja nu jävlar börjar det bli lite mycket! Då äcklen knullar 70 åriga batikhexor och sen stryper dom är ju svårslaget! Finns det nåt motsvarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in