Citat:
Ursprungligen postat av
Yebutchy
Är de chill att hänga med? Är alla vältränade och ingen som äter skräpmat. Är det många som snusar för att det är svenskt. Har många medlemmar ADHD eller någon annan form av diagnos?
De allra flesta är vältränade. Inte alla är biffar utan det finns sådana som hellre ägnar sig åt löpning. Är man aktivist (eller asprirerande sådan) så deltar man regelbundet i kampsportsträningar/fysiska träningar så där kan man väl säga att alla är vältränade.
Skräpmat undviks av dels hälsoskäl men i en del fall även av ideologiska skäl (globalistiska företag undviks). En del äter inte skräpmat överhuvudtaget, men det förekommer hos andra även om det är ovanligt.
Enligt mig är det för många som snusar men det är nog under genomsnittet i alla fall om man ser till befolkningen i stort. Extremt få röker. Det har nog inte så mycket att göra med att snusning är svenskt, mer att det är mindre ohälsamt att ha den lasten (jämfört då med rökning) om man nu behöver en sådan.
Det finns en hälsomedvetenhet och en stark träningskultur/anda inom organisationen, så det är nog svårt för nya medlemmar att komma in med osunda/ohälsosamma värderingar. Där behöver man som ny medlem anpassa sig.
Jag vet inte hur många medlemmar som har ADHD/diagnos. Tror det är ytterst ovanligt. Av de som är faktiska medlemmar (inte stödmedlemmar eller hangarounds) så skulle jag påstå att alla/i princip alla är stabila.
Självklart är det chill att hänga med Motståndsrörelsens medlemmar. De är smarta grabbar och tjejer och det händer alltid saker. Sedan kan jag väl hålla med Befelhafvarn om att stämningen kan vara stel (eller allvarsam snarare) i vissa situationer. De är som vikingar som värderar vad de säger och därför ibland föredrar att vara tysta. Det är väl motsatsen till alla flabbande NPC:er av idag.