2019-10-08, 17:13
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autist512
Att Simon Lindberg numera är singel innebär ju att han har betydligt mer tid åt Motståndsrörelsen och därför tror jag att vi kommer att se mer saker hända i organisationen. Det innebär också att rödingarna har mer arbete framför sig.
Förmodligen är det betydligt lugnare efter alla avhopp till Nordisk Styrka. Simon Lindbergs bristande ledarskap som ledde till splittringar är nog något som rödingarna applåderar.
Citera
2019-10-08, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Såklart är det sant att Simon har skrivit sig hos Pär, det är bara att slå på ratsit.

Sedan om Simon Lindberg och Pär Sjögren inlett en relation efter Simon han blivit dumpad av Linnea klargörs nog i nästa "ledarperspektiv". Ett alternativ kan ju vara att det är något temporärt då han sannolikt känt sig ensam efter skiljsmässan och splittringen med NS.

Det intressanta är väl varför Linnea har fått skyddad identitet. Har Simon hotat eller misshandlat Linnea? Kan det vara därför de blev en splittring i NMR, Emil och gänget ville inte ledas av en kvinnomisshandlare. Pär eller N3 däremot skulle aldrig ha några problem att hänga med kvinnomisshandlare, det gör de ju på daglig basis.
Citera
2019-10-08, 19:01
Medlem
TyrgrimForells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobbeTjackis
Det intressanta är väl varför Linnea har fått skyddad identitet. Har Simon hotat eller misshandlat Linnea? Kan det vara därför de blev en splittring i NMR, Emil och gänget ville inte ledas av en kvinnomisshandlare. Pär eller N3 däremot skulle aldrig ha några problem att hänga med kvinnomisshandlare, det gör de ju på daglig basis.

Bjäbb bjäbb bjäbb....
Kan det vara så enkelt att hon fått skyddad identitet pga rödingar ( likt dig själv) då det ligger i er natur att hota både kvinnor och barn i deras hem?
Citera
2019-10-08, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgrimForell
Bjäbb bjäbb bjäbb....
Kan det vara så enkelt att hon fått skyddad identitet pga rödingar ( likt dig själv) då det ligger i er natur att hota både kvinnor och barn i deras hem?

Jo för nazister brukar ju aldrig hota sina ex. All med minsta lilla insikt vet att det är Simon hon har fått skydd mot. Nazister däremot brukar aldrig bry sig om ifall det bor små barn i husen de attackerar så jag tror du projicerar.

Det är ju näste3 specialitet att hota & misshandla sin ex så Simon bara följer en lång tradition.
Citera
2019-10-08, 20:02
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Jo för nazister brukar ju aldrig hota sina ex. All med minsta lilla insikt vet att det är Simon hon har fått skydd mot. Nazister däremot brukar aldrig bry sig om ifall det bor små barn i husen de attackerar så jag tror du projicerar.

Det är ju näste3 specialitet att hota & misshandla sin ex så Simon bara följer en lång tradition.
Du knullar din mamma. Det vet all med minsta lilla insikt.
Citera
2019-10-08, 20:12
Medlem
TyrgrimForells avatar
Citat:

Du har huvudet långt upp i din egen röv så du har varken insikt eller utsikt.
Gläfs på du bara sen kan du gå och lägga dig i korgen.
Citera
2019-10-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Du knullar din mamma. Det vet all med minsta lilla insikt.

Haha wow, du vet verkligen inte vad projicerar betyder för annars hade du förstått hur himla roligt ditt svar var. Nåja, alla kan inte ha gått ut gymnasiet.

Men för gå tillbaka on-topic, något ni nazister verkar ha väldigt svårt för, hur tror ni Simon kommer göra med vårdnaden? Kommer han följa resten av Näste 3 exempel där och bara skita i sin unge? Kommer han kämpa för vårdnad? Eller kommer det bli som med Daniel Gerdås där han kämpa för vårdnad och fick lite umgängesrätt men ändå skiter i att umgås med sina barn så att barnens mamma måste försöka stämma honom för att ens få honom att umgås med sina barn? Hör ni kvinnor, skaffa aldrig barn med skånska nazister för de kommer ändå bara misshandla er och lämna ungarna.
Citera
2019-10-08, 20:25
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:

Ja det är väl ett ganska väldokumenterat faktum att medlemmarna i näste 3 ägnar sig åt kvinnoskändning och droger. Ingen bör vara förvånad över Simons misslyckade äktenskap.
Citera
2019-10-09, 10:52
Medlem
Yebutchys avatar
Hur är det att vara medlem i Nordiska motståndsrörelsen?

Är de chill att hänga med? Är alla vältränade och ingen som äter skräpmat. Är det många som snusar för att det är svenskt. Har många medlemmar ADHD eller någon annan form av diagnos?
Citera
2019-10-09, 10:54
Medlem
kungarolfs avatar
Säkert riskabelt kan jag tänka mig. Detta då våldbejakande vänsterextremister lägger upp folks identitet och bilder på hemsidor i syfte att få människor att begå våldsdåd mot de.

Måste vara otryggt.
Citera
2019-10-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Säkert riskabelt kan jag tänka mig. Detta då våldbejakande vänsterextremister lägger upp folks identitet och bilder på hemsidor i syfte att få människor att begå våldsdåd mot de.

Måste vara otryggt.

Det tror jag inte, känner flertalet som är medlemmar i både NMR och liknande organisationer och de upplever ingen rädsla överhuvudtaget då vänsterextremister bara skriker på internet.
Citera
2019-10-09, 11:06
Medlem
Yebutchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VOCIFEROUS
Det tror jag inte, känner flertalet som är medlemmar i både NMR och liknande organisationer och de upplever ingen rädsla överhuvudtaget då vänsterextremister bara skriker på internet.

Hur är de med sina åsikter, är det de enda pratar om? Typ som veganer som aldrig håller käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in