2019-10-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
0-1 Rögle Everberg

Toksnyggt av Everberg. Kom igen nu Frölunda
2019-10-05, 19:16
Medlem
perry2s avatar
Rönnbergs klagande är pinsamt

Klaga på ditt eget lag
2019-10-05, 19:19
Medlem
Westberg prankar alla tittarna, han känns så jävla bortkopplad hela tiden. Han är rolig emellanåt men kanske dax att byta spår till hästar eller nått.
2019-10-05, 19:22
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Westberg prankar alla tittarna, han känns så jävla bortkopplad hela tiden. Han är rolig emellanåt men kanske dax att byta spår till hästar eller nått.

Han är inte neutral i matcher i Scandinavium.
Bra i andra matcher.

Jag väntar på en 5 mot 3a för Rögle......
2019-10-05, 19:28
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Med tanke på din nivå är du inte en dag över 13 pajas. Ingen bryr sig iofs om saker som hände för över 30 år sen. Dagens resultat är lite mer up to date så att säga. Du borde se den här matchen. Den var riktigt njutbar kan jag säga dig! Mycket bra hockey producerat av ett riktigt hockeylag.

Återigen har du alltså fel. Var på ännu en affärsmiddag med mitt företag och dess leverantörer ( 2st leksingar ) som fixat biljetter till LIF-Växjö. Lär säkert hamna i LA under säsongen också med andra affärskollegor. Ska över och kolla på NHL om 2 veckor. Man har det jävligt bra med hockeyresor som man bjuds på genom och tack vare jobbet med kollegor och affärspartners. Du är inte i närheten av att ha sett så mycket hockey live ( vm, os, elitserien, shl, nhl, chl, hockeyallsvenskan ) kan jag garantera. Du är inte i närheten av att ha fått träffa så mycket hockeyfolk kan jag lova. Fortsätt du att lev i din inskränkta sekt i Värmlandsskogarna.
2019-10-05, 19:34
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Återigen har du alltså fel. Var på ännu en affärsmiddag med mitt företag och dess leverantörer ( 2st leksingar ) som fixat biljetter till LIF-Växjö. Lär säkert hamna i LA under säsongen också med andra affärskollegor. Ska över och kolla på NHL om 2 veckor. Man har det jävligt bra med hockeyresor som man bjuds på genom och tack vare jobbet med kollegor och affärspartners. Du är inte i närheten av att ha sett så mycket hockey live ( vm, os, elitserien, shl, nhl, chl, hockeyallsvenskan ) kan jag garantera. Du är inte i närheten av att ha fått träffa så mycket hockeyfolk kan jag lova. Fortsätt du att lev i din inskränkta sekt i Värmlandsskogarna.

Okej, du var på hockey med din dagliga verksamhet. Tycker det är bra att kommunerna låter efterblivna få åka och kolla på hockey. Livet är inte lätt liksom.
2019-10-05, 19:40
Medlem
Hoppas DIF håller i det här nu, inte lätt att ta poäng uppe i nordpolen.
2019-10-05, 19:41
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrvallmo
Att se Luleå spela hockey är ungefär samma sak som att ta en näve Stilnoct. Tråkigare hockey får man leta länge efter.

SM-gulden trillar ju inte som oftast in när man lirar tråk-hockey, kanske för de som klarar av det, men Luleå behärskar det inte alls.

Men sen vinner ju aldrig Luleå något, lirar kvart här och var, när man storsatsar tar man sig till semi, men inte mer än så. SHL:s tråkigaste lag!
2019-10-05, 19:44
Medlem
Haha Roger verkar ogilla Westberg som fan, inte första gången han utrycker sig grinigt mot honom.
2019-10-05, 19:47
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Haha Roger verkar ogilla Westberg som fan, inte första gången han utrycker sig grinigt mot honom.

Varför gör han det? Westberg är ju en supporter typ.
2019-10-05, 19:48
Medlem
perry2s avatar
Citat:

Roger är sur mot alla innan matchen är klar
2019-10-05, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Roger är sur mot alla innan matchen är klar

Förvisso. Game mode on lixom.
Men alltid tyckt han är så jävla dryg mot honom. Men Westberg har en tendens att ställa skumma frågor så kanske inte så konstigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in