2019-09-30, 18:07
Medlem
Alltså jag går sönder. Spärrat mig överallt så för att underlätta abstinensen så spelade jag på skoj för vissa sidor erbjuder det. Jag vann mega jackpoten. Jag gråter. Jag gråter och är så fruktansvärt chockad. FUCK ALLT! FUCK!!!!!!!!!
Citera
2019-10-01, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Alltså jag går sönder. Spärrat mig överallt så för att underlätta abstinensen så spelade jag på skoj för vissa sidor erbjuder det. Jag vann mega jackpoten. Jag gråter. Jag gråter och är så fruktansvärt chockad. FUCK ALLT! FUCK!!!!!!!!!

Någonting säger mig att det är riggat att hända oerhört mycket oftare på skojvarianten än på den riktiga, för att locka folk att spela på riktigt.
Citera
2019-10-01, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idonttip
Någonting säger mig att det är riggat att hända oerhört mycket oftare på skojvarianten än på den riktiga, för att locka folk att spela på riktigt.

Spelat på skoj väldigt många gånger och det har inte lockat mig att spela för riktigt. Borde vara så men aldrig upplevt det, 50 talet snurr för att nå bonus hjul eller scatters. Vill bara skjuta mig nu. Tänk jackpotten.... om jag hade spelqt med riktiga pengar. Legat apatisk hela natten och stirrat in i taket
Citera
2019-10-01, 10:38
Medlem
Citat:
Spelat på skoj väldigt många gånger och det har inte lockat mig att spela för riktigt. Borde vara så men aldrig upplevt det, 50 talet snurr för att nå bonus hjul eller scatters. Vill bara skjuta mig nu. Tänk jackpotten.... om jag hade spelqt med riktiga pengar. Legat apatisk hela natten och stirrat in i taket

Du hade inte vunnit om det var riktiga pengar.
Citera
2019-10-01, 14:13
Medlem
Citat:

Har också spelat på net ents hemsida och vunnit 100,000 euro i låtsaspengar trots att starten ligger på 5000 euro.. det händer troligtvis inte med riktiga pengar eftersom du kan ladda om sidan 100 gånger och få 5000 nya euro varje gång, såklart att du vinner nån gång lol.. Varför grubblar du ens över en sån löjlig sak haha?
Citera
2019-10-01, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Compton90120
Har också spelat på net ents hemsida och vunnit 100,000 euro i låtsaspengar trots att starten ligger på 5000 euro.. det händer troligtvis inte med riktiga pengar eftersom du kan ladda om sidan 100 gånger och få 5000 nya euro varje gång, såklart att du vinner nån gång lol.. Varför grubblar du ens över en sån löjlig sak haha?

För jag inte satt och resetta sid jäveln kanske.
Citera
2019-10-01, 15:56
Medlem
Citat:
För jag inte satt och resetta sid jäveln kanske.

Gör om det igen då så får vi se när du får den ”vinsten” igen haha, eller singla en slant och få krona 100 gånger i rad, ungefär samma chans
Citera
2019-10-01, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Compton90120
Gör om det igen då så får vi se när du får den ”vinsten” igen haha, eller singla en slant och få krona 100 gånger i rad, ungefär samma chans

Det jag menar! Hade kunnat sitta i en evighet utan att nå den. Hade det varit riktiga pengar hade det varit redig vara..
Citera
2019-10-03, 21:58
Bannlyst
Citat:

Dem slots du spelar med låtsaspengar är gjorda för att du ska ha större chans vinna osv Har fått jackpot på låtsaspengar slots, är det av en slump? Nä. Det är format så med flit så att spelarna ska tänka exakt som du tänker, ''hade jag spelat för riktiga pengar så'' ge upp den tanken, var inte dum nu.
Citera
2019-10-04, 20:42
Medlem
Jaha då kom första dosen av spelknarket sedan många många månader tillbaks. 177k på 1vecka allt man sparat ihop. Hahah sjukt vilken idiot man är. Gjorde 1 uttag på dessa som va 69k men även dom åkte. Ja då börjar vi om
Citera
2019-10-04, 21:19
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Jaha då kom första dosen av spelknarket sedan många många månader tillbaks. 177k på 1vecka allt man sparat ihop. Hahah sjukt vilken idiot man är. Gjorde 1 uttag på dessa som va 69k men även dom åkte. Ja då börjar vi om

Det är bra på't igen! Kommer du göra någonting annorlunda denna gång?
Citera
2019-10-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Det är bra på't igen! Kommer du göra någonting annorlunda denna gång?
Största misstaget var och öppna upp trustly. Innan dess så har jag blivit sugen men inte kunnat sätta in.Vet inte vad man kan göra mer annerlunda än det. Spelar ingen roll man kan hålla sig ifrån dom i 100 år den dagen du spelar för så lite som 100kr är allting igång där det slutade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in