2019-10-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Förlåt men bilden där de av någon anledning sitter tätt intill varandra i en soffa är oemotståndlig.
Bellsan skrattar glatt förälskat mot Percy medan hela Percy signalerar obehag. Från kroppshållning till ansiktsuttryck. Han vill bara bort medan hon myser.
Så ser det ut. Men naturligtvis vet jag inte vad som rör sig i deras huvuden.

Ja de va den verkligen som hon ser ut
att trivas ser en aning förälskad ut där.
Undras om han vet att hon postar ut de
för allmän beskådning? Och tänk om sugardaddy ser de
Nä det är inte lätt och veta vad som rör sig
i deras huvuden.
Percy är född 1941 tja hon gillar tydligen
äldre och med pengar.
Citera
2019-10-04, 00:38
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Intressant att du vet allt om hur man fejkar en överklasstillvaro. Egna erfarenheter?

Jag tror inte ens du är så tokig att du förnekar att Isabella har åkt privatjet många gånger. Något du inte är i närheten av att få göra.
Jag är smickrad över ditt intresse, men den här tråden handlar inte om mig och mina erfarenheter.

Hur vet du att Bellsan rest med privatjet många gånger? Vad finns det för bevis?
Så vitt jag vet finns det inga. Det finns bara foton - som jag vara manipulerade - och Bellsans ord.
Bellsan säger sjäkv att hon ljuger om allt.
Så nej, det är inte bekräftat att Bellsan rest många gånger ned privatjet. Sorry.
Citera
2019-10-04, 00:45
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Det finns bara foton - som jag vara manipulerade - och Bellsans ord.

Dina Freudianska felsägningar blir bara lustigare och lustigare. Ja, jag håller helt med om att du är manipulerad.

Jag råkar personligen känna till att Isabella åkt privatjet.
Citera
2019-10-04, 00:45
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ja de va den verkligen som hon ser ut
att trivas ser en aning förälskad ut där.
Undras om han vet att hon postar ut de
för allmän beskådning? Och tänk om sugardaddy ser de
Nä det är inte lätt och veta vad som rör sig
i deras huvuden.
Percy är född 1941 tja hon gillar tydligen
äldre och med pengar.
Sugardaddy är ju engagerad i Hand in Hand, så han kanske var där?

Tror inte att Bellsan inser hur bilden kan tolkas. Hon kan ju inte läsa av ansiktsuttryck, säger hon.
Jag gissar att hon tänker sig att vi ska bli impade och att Percys person på något sätt ska spilla över på henne.
Nåväl, intressant val av bild.
Det är fascinerande hur blixtsnabbt Belsan svänger. Nyss var hon på botten fylld av självömkan och nu frotterar hon sig med eliten och det är återigen glada miner. Hur uppfattar hennes beundrare detta?
Citera
2019-10-04, 00:51
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Dina Freudianska felsägningar blir bara lustigare och lustigare. Ja, jag håller helt med om att du är manipulerad.

Jag råkar personligen känna till att Isabella åkt privatjet.
Nä, Freud är inte inblandad. Det är autokorrektionen som gör fel.

Jaha. Då har Bellsan åkt privatjet.
Eftersom du är Insatt frågar jag dig igen:
Vad heter klubben alla privatjetåkare är med i?

Citat:
Att ha privatjet är en sådan otrolig lyx att tok-Dora m fl inte ens kan föreställa sig det. Det finns mer där det kom ifrån. Privatjet går inte att fejka.

Att spekulera i en privatjetåkares ekonomiska situation är ungefär som att oroa sig för prinsessan Sofias pensionssparande. När man väl är inne i den klubben som Isabella och Sofia är finns det alltid skyddsnät.
Citera
2019-10-04, 01:13
Medlem
RayOfLights avatar
Det är krämbolaget som verkar kånka (med reservation för att det är en gammal ansökan till Kronofogden)

https://www.merinfo.se/foretag/Löwengrip-Beauty-AB-5569021982/2k3ngv2-mk21

Anmärkningskontroll

Kreditupplysning med viktig information.

Företaget har minst ett av följande:

Ansökan hos KFM

Kontrollerat 2019-10-04

Om detta stämmer har det gått utför snabbt. 4 miljoner plus förra året
Senast redigerad av RayOfLight 2019-10-04 kl. 01:19.
Citera
2019-10-04, 03:53
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Det är krämbolaget som verkar kånka (med reservation för att det är en gammal ansökan till Kronofogden)
https://www.merinfo.se/foretag/Löwengrip-Beauty-AB-5569021982/2k3ngv2-mk21
Anmärkningskontroll
Kreditupplysning med viktig information.
Företaget har minst ett av följande:
Ansökan hos KFM
Kontrollerat 2019-10-04

Om detta stämmer har det gått utför snabbt. 4 miljoner plus förra året
Man arbetar med känsliga hudvårdprodukter, har domar emot sig hos marknadsdomstolen och kundtjänsten har inte tagit kundernas klagomål på allvar
På toppen av det så kommer att varumärkets ledstjärnas guldfärgade aura har ifrågasatts av Expressen som har en enorm genomslagskraft
Ett bolags värde påverkas av ansökningar till Kronofogden, nya eller gamla, oavsett om aktierna är noterade eller inte
Antag till exempel att skandalerna, huvudsakligen vad som redovisats i Expressen, leder till en överbelastad kundtjänst som inte hinner ta kundernas klagomal på allvar, fler anmälningar till Kronofogden och domar hos marknadsdomstolen och att själva varumärkets glans har falnat, vilket påverkar värderingen negativt, då har till exempel Pingis men tydligen också externa investerare förlorat kanske 50 till 100 miljoner kronor
Antag att det fanns en ackrediterad värdering av ett tillväxtbolag på säg 200 miljoner kronor ifrån 2018 (det kan ha varit 400 miljoner), men att det förra tillväxtbolagets försäljning nu sjunker istället och att skandalbolaget nu är värt 50 miljoner kronor istället, då kan kanske övriga aktieägare anse att Isabella har orsakat en skada på 150 till 350 miljoner kronor och utnyttja det som kommit fram i Expressen och stämma Isabella så att hon tex förlorar sin andel och villa m.m.
Ansökningar hos Kronofogden skulle kunna bli en viktig del i det, men skandalen i Expressen, domar hos marknadsdomstolen, klagomål på kundtjänsten och missnöjda distributörer och återforsäljare pekar på ett större problem och på att det kan bli en strid dar man peka ut varandra som ansvariga
Senast redigerad av qutm 2019-10-04 kl. 04:11.
Citera
2019-10-04, 06:25
Medlem
Hor-Ullas avatar
Ping Ping verkar ha tröttnat:

https://www.expressen.se/dinapengar/oron-pa-bolaget-kan-ligga-bakom-helomvandningen/

"En uppgiftslämnare berättar för Expressen att det rör sig om en mer permanent brytning mellan Löwengrip och Hadenius, som enligt källan ska ha tröttnat på samarbetet och inte har några planer på att återvända efter föräldraledigheten."
Citera
2019-10-04, 06:28
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Förlåt men bilden där de av någon anledning sitter tätt intill varandra i en soffa är oemotståndlig.
Bellsan skrattar glatt förälskat mot Percy medan hela Percy signalerar obehag. Från kroppshållning till ansiktsuttryck. Han vill bara bort medan hon myser.
Så ser det ut. Men naturligtvis vet jag inte vad som rör sig i deras huvuden.

Det är smaklöst hur hon ålar sig mot honom i soffan (film på stories). Och stackars Percy som har svårt att gå kan inte resa sig och ta sig därifrån.
Citera
2019-10-04, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Ping Ping verkar ha tröttnat:

https://www.expressen.se/dinapengar/oron-pa-bolaget-kan-ligga-bakom-helomvandningen/

"En uppgiftslämnare berättar för Expressen att det rör sig om en mer permanent brytning mellan Löwengrip och Hadenius, som enligt källan ska ha tröttnat på samarbetet och inte har några planer på att återvända efter föräldraledigheten."

Oj, oj. Håll i hästarna. Intressant. Så Lena Apler, styrelseordförande i Collector Bank uttalar sig å Isabella Löwengrips vägnar. Har Erik Selin, vice styrelseordförande i Collector Bank, för avsikt att Hadenius ska köpas ut? Där har vi nog det stora förvärvet och i det sammanhanget är det ju inte helt osmart att snacka ner värdet, för övrigt. Uppskattar hur som helst den nya, mer jordade Isabella Löwengrip. Skiter i om det är fejk, slipper jag se henne posera i en privatjet igen är jag tacksam bara där.
Citera
2019-10-04, 07:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Oj, oj. Håll i hästarna. Intressant. Så Lena Apler, styrelseordförande i Collector Bank uttalar sig å Isabella Löwengrips vägnar. Har Erik Selin, vice styrelseordförande i Collector Bank, för avsikt att Hadenius ska köpas ut? Där har vi nog det stora förvärvet och i det sammanhanget är det ju inte helt osmart att snacka ner värdet, för övrigt. Uppskattar hur som helst den nya, mer jordade Isabella Löwengrip. Skiter i om det är fejk, slipper jag se henne posera i en privatjet igen är jag tacksam bara där.

Ja miljardären från göteborg e nog beredd att gå in med kapital om sedan affärsmötet leder till en graviditet är ju allt räddat.
Nästa plan kan ju vara percy barnevik som verkar ha smak för isabelle.

Den där pingis verkar vara en vidrig cockblocker tyvär
Citera
2019-10-04, 07:36
Medlem
Slappdroskas avatar
Då hon gick ut med att hon skulle bli världens mäktigaste kvinna förstod jag att undergången nu låg mer nära än vad jag trodde. Det är så oerhört omoget och verklighetsfrånvänt. Jag tror att där insåg många i hennes närhet att hon hade tappat det fullständigt. Hur blir man världens mäktigaste person? Det är så diffust att det inte går att beskriva och är nog det främsta beviset på att media lyckats göra en höna av en fjäder.

Det är tragiskt när media bestämmer sig för att göra reklam för unga kvinnors bloggar, det leder lätt till framgång som baseras mer på besökstatistik än kompetens. Man ska akta sig för att ge unga människor storhetsvansinne, det leder lätt till katastrof senare i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in