2019-10-03, 20:16
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Så länge folk kan plocka billiga godhetspoäng, och skryta om det i sociala medier så är det allt som räknas.

Ok så det var bara ytligt då... ok synd, för jag tycker om faktiska resultat.. Man har ju ändå kompisar som skryter och skryter kanske om samma sak för ofta, men när man väl kommer till kritan så hade dom alldrig nån ferrari, sommarhus, bra jobb i spanien som han sålde och byte jobb (utan det var uppdiktat)- det var bara godhets poäng sa jag då att man skulle bli imponerad, men ingen trodde på han från början ändå, men lät det va tills man vart less en dag och ställde han mot väggen ...
Citera
2019-10-03, 20:17
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTK
Ok så det var bara ytligt då... ok synd, för jag tycker om faktiska resultat.. Man har ju ändå kompisar som skryter och skryter kanske om samma sak men när man väl kommer till kritan så hade dom alldrig nån ferrari, sommarhus, bra jobb i spanien som han sålde och byte jobb (utan det var uppdiktat)- det var bara godhets poäng sa jag då att man skulle bli imponerad, men ingen trodde på han från början ändå, men lät det va tills man vart less en dag och ställde han mot väggen ...

Självklart är det ytligt, ser du någon av dessa godhetsknarkare bo i en no-go zon, eller i en bostadsrätt långt borta från mångkulturen?
Citera
2019-10-03, 20:21
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Självklart är det ytligt, ser du någon av dessa godhetsknarkare bo i en no-go zon, eller i en bostadsrätt långt borta från mångkulturen?

Hur ser dessa godhetspoäng ut i praktiken eller är det bara som en avsugning ? Dvs mottagaren känner bara det han känner ... Eller har dom en egen fanclub där nån hejjar på liksom att "nu minsann ha du sagt det du skulle säga och det var vågat för ingen av oss nollor hade vågat säga nåt så dumt"
Citera
2019-10-03, 20:46
Medlem
kontrarevolutionars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studenten777
2010 var det extremt kontroversiellt att ifrågasätta invandringen. Majoriteten av Sverige var fortfarande sovande och lyskligt ovetande.

2014 var det lite mer okej. SD hade alla ögon på sig, många svennar hejade på SD i smyg men knöt näven i fickan.

Det var aldrig kontroversiellt att ifrågasätta invandring. SD var kontroversiella för att de sprang runt och knivade folk och heilade på 90-talet och kom tillbaka och sa att de bara skojade och förväntade sig att alla skulle förlåta dom.
Citera
2019-10-03, 20:50
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Hur ser dessa godhetspoäng ut i praktiken eller är det bara som en avsugning ? Dvs mottagaren känner bara det han känner ... Eller har dom en egen fanclub där nån hejjar på liksom att "nu minsann ha du sagt det du skulle säga och det var vågat för ingen av oss nollor hade vågat säga nåt så dumt"

Godhetspoängen kan se olika ut. Alltifrån kommentarer till demonstrationer.
Citera
2019-10-03, 20:52
Medlem
Naknekejsarens avatar
De finns i massor, de är bara något tystare av sig.
Citera
2019-10-03, 21:13
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Godhetspoängen kan se olika ut. Alltifrån kommentarer till demonstrationer.

Men ja vill ochså ha godhetspoäng emot massinvandring och för återvändande med demonstrationer
Hur många får jag med mig om jag styr upp nån tid och plats för torgtåg.. Hur samlar jag in folk som vill vara med ?
Citera
2019-10-03, 21:23
Medlem
NU vänder opinionen?

EFTER att man tagit hit hundratusentals människor från världens mest dysfunktionella länder.

hur ska man lösa detta nu då?
sverige utgör en fara för sig själv och för sin omgivning.

Det borde ha tvångsomhändertagits för längesen.

Och vilken agenda lyder sveriges politiker under?
Är de endast "useful idiots"?

IDEOLOGICAL SUBVERSION:
https://www.dailymotion.com/video/x36bevp

SVT verkar, med sin extremt effektiva mörkläggning/propaganda, ha hållit svenskarna i en bubbla ända fram tills 2019..... wow.
Senast redigerad av subverteramera 2019-10-03 kl. 21:57.
Citera
2019-10-03, 21:51
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Men ja vill ochså ha godhetspoäng emot massinvandring och för återvändande med demonstrationer
Hur många får jag med mig om jag styr upp nån tid och plats för torgtåg.. Hur samlar jag in folk som vill vara med ?

Ditt exempel räknas inte som godhetspoäng, du måste tillhöra det goda hatet för att få godhetspoäng.
Citera
2019-10-03, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonSemper
Asså, jag är helt för invandring och är inte SDare. Är vad du kallar för multikultur.
Jag tycker inte invandringspolitiken skötts rätt nånstans, det far illa för både de som flyr och oss som bor här.

Flyr? Hahaha din missledda dumma fan.

Jag bara väntar på inbördeskriget så man får börja skjuta på vänsterfolk och MENAs. Ska bli gott.
Citera
2019-10-03, 22:44
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonSemper
Asså, jag är helt för invandring och är inte SDare. Är vad du kallar för multikultur.
Jag tycker inte invandringspolitiken skötts rätt nånstans, det far illa för både de som flyr och oss som bor här.
Men det var medvetet av politikerna, Reinfeldt ville krossa välfärden genom överbelastning.

Tycker jag lösningen är att bli fascister? Nej.

Tycker vi ska få bort all äcklig högerpolitik och återstatliga företag, skolor och sjukvård o få tillbaka det tryggare sverige vi hade med mer arbetsrätt och folkhem!

Lösningen är att skicka ut invandrarna. Inte en enda gång har vi fått rösta om vi ville ha hit jordens mest eftersatta folkslag och således behöver inte vi fråga dem när vi kör ut dem.

Vi svenskar har rätten till Sverige. Det är en premiss som inte kan ifrågasättas. Det är alltid ett jävla snack om minoriteter men vi svenskar är en extremt liten minoritet blott 7-8 miljoner finns det av oss men ändå så är det vi som ska blandas upp med negrer, araber, afghaner, bosnier... Helt sinnessjukt.
Citera
2019-10-03, 22:45
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvhus
Flyr? Hahaha din missledda dumma fan.

Jag bara väntar på inbördeskriget så man får börja skjuta på vänsterfolk och MENAs. Ska bli gott.

Det är många av oss som är inne på de tankarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in