Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm
1. Du kan INTE finna ett enda exempel på att jag skulle påstå att de mördat honom.
Du ljuger medvetet om det här pga att du är en mycket liten människa.
2. Jag är tjänsteman och varför du (som uppgivit att du är kör alkoholpåverkad och inte håller hastigheten vid skolor samt är sjukpensionär) bryr dig om det, det förstår jag ej.
(FB) Blev av med körkortet
Men att nu påstå att de sitter i rätten för någon slags ekonomisk vinning, det är så jävla vidrigt att jag vet inte vad man skall säga om dig mer än att du är just vidrig som människa.
1)Nähä, så dina tidigare insinuationer om att dom nog inte alls var så rädda, eftersom dom påstods sig se vapnet, men inte att han hade downs syndrom är något du inte menade något speciellt med
(FB) Stockholm, Vasastan: Eric Torell med Downs syndrom ihjälskjuten av polis (2018-08-02)
(FB) Stockholm, Vasastan: Eric Torell med Downs syndrom ihjälskjuten av polis (2018-08-02)
Men vad dum jag är, tänkte inte på att om man bara hade " separerat förövarna" och genast teleporterat dom till ett avskilt rum så hade förhören sett ut ungefär såhär:
Förhör med polis 1: " hehehhe, vi såg ett mongo ba, tyckte vi kunde skjuta lite pricka bah alltså...heheheh...Javadå? Vi vill ju bara lattja lite, man är ju bara ung en gång.
Förhör med polis 2: Killen hade 15 cm långa hörntänder, gick med en bazooka i ena handem och en m 60 i den andra,han hade mänskliga benrester i munnen, och tio kollegor låg dödade på marken och han hade PULVERISERAT flera hyreshus...shit alltså...jag sköt bara ett skott, och då tog jag stöd med en bänk, spände hanen och siktade..shit alltså.
Förhör med polis 3: öhhh, näe jag bah minns inget bah, sköt, näe..? Jag var tvungen att gå och pissa...?
*Varpå man sedan kunnat konstarera att vad som verkligen hade hänt var att dom gemensant och i samförstånd hade bestämt sig för att skjuta första bästa person som kom ute på gatan.* Efter lite förhör och en omgång i järnjungfrun i utredarnas tortyrkammare .För så går det minsann till med alla andra brottsmisstänkta som inte är poliser( trots att man saknar både möjlighet och lagstöd), och så gör man i dom länder med en " fungerande " internutredningsenhet"
2) Du är en total pajas, varken mer eller mindre.
3) Ekonomisk vinning tror jag nog inte på, däremot var det ju lite tur i den enorma tragiken att dom fick några andra att skylla på än sig själva. Hade Eric förolyckats på annat sätt hade det inte varit lika lätt.