Citat:
Ursprungligen postat av
Registrerad.Medlem
Hej,
Jag planerar att köra till Tyskland en fredag till måndag. Europcar tar ut en extra avgift på 1400 kr på det. Funderar på att inte ta avgiften och inte berätta att jag ska utomlands med bilen. Skulle det kunna gå?
Vad är det som kan hända förutsatt att jag inte krockar?
Måste du hyra av Europcar, har du kollat med andra firmor vad de tar, om de tar nåt, extra?
Att köra utan att meddela och betala för det är ju lite korkat, de 1400:- du sparar kan ju bli hundrafalt om du skulle ställa till med nåt. Surt att dra på sig en skuld på några 100k bara för att man är dumsnål.