2019-09-29, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Karin kan nog vara smart när hon är nykter... vilket verkar vara sällan.
Men hon har nog hjälp med att sopa igen spåren för Karin är vän med och mailar Kjell Fahlgren vid SU, kommissarie på polisens avdelning för särskilda utredningar, och ber om hjälp.

Hon ljuger hejvilt för honom och flera andra i det mailet och hon har ingen aning om varför hon fick flytta från lägenheten som hon blev vräkt ifrån pga obetalda hyror.

Redan 2013-09-09 är Kjell Fahlgren vid SU och han verkar vara där ännu.
https://www.magasinetparagraf.se/nyheter/43406-strippklubbsagare-anmaler-polis-for-brottsprovokation/

Ska lägga ut det mailet strax, väntar på bekräftelse på om det är ok.

Är det samma person på SU som hon ringer under kalabaliken på Karlsviksgatan kanske eller hade vi redan rett ut vem den personen är här?
Citera
2019-09-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Är det samma person på SU som hon ringer under kalabaliken på Karlsviksgatan kanske eller hade vi redan rett ut vem den personen är här?
Hon tryckte väl på återuppringningsknappen där? Eller var det nån annan gång? Nån H*enrik J*ansson? Tror det var han som ringde polisen den gången. Det var väl han som ringde polisen den gången hon var uppe i stugan och påstod sig behöva polis också? När han sa att han hörde en mansröst säga att "nu ska du ut!". Tufft hålla reda på alla turer.
Citera
2019-09-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Rollspel? Drakar och demoner?
Mer sannolikt Bridge.
Citera
2019-09-29, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Passar dock mindre bra med att de sysslar med spel.
De flesta sällskapsspel har inget med pengar att göra. Och ärligt talat tror jag inte man sysslar med spel och dobbel i den bemärkelsen. Vill man ha fler medlemmar så är en hemsida bra som reklam, där alla kontaktuppgifter finns. Och om nu FO var bra på sånt så är det klart att man kanske funderade på honom - tills Efternamn08 såg belastningsregistret.
Citera
2019-09-29, 20:52
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hon tryckte väl på återuppringningsknappen där? Eller var det nån annan gång? Nån H*enrik J*ansson? Tror det var han som ringde polisen den gången. Det var väl han som ringde polisen den gången hon var uppe i stugan och påstod sig behöva polis också? När han sa att han hörde en mansröst säga att "nu ska du ut!". Tufft hålla reda på alla turer.
Jag har det i något dokument och försökte hitta det om händelsen i stugan och där gick Karin till angrepp på HOL och inte tvärtom.
Förstår mer än väl att HOL ville ha ut Karin därifrån.
Fyllon som slåss... vilket hon bevisligen gärna gör på fyllan ... ska UT!

Jag behöver en sekreterare
Citera
2019-09-29, 20:53
Medlem
Citat:
De flesta sällskapsspel har inget med pengar att göra. Och ärligt talat tror jag inte man sysslar med spel och dobbel i den bemärkelsen. Vill man ha fler medlemmar så är en hemsida bra som reklam, där alla kontaktuppgifter finns. Och om nu FO var bra på sånt så är det klart att man kanske funderade på honom - tills Efternamn08 såg belastningsregistret.
Jag tror du läst lite för snabbt. Jag menade att vinprovning är osannolikt med tanke på uppgiften att föreningen sysslar med någon form av spel. Därav min tidigare gissning att det är en bridgeklubb.
Citera
2019-09-29, 20:56
Medlem
Citat:
Jag har det i något dokument och försökte hitta det om händelsen i stugan och där gick Karin till angrepp på HOL och inte tvärtom.
Förstår mer än väl att HOL ville ha ut Karin därifrån.
Fyllon som slåss... vilket hon bevisligen gärna gör på fyllan ... ska UT!

Jag behöver en sekreterare

Du får lägga upp dina dokument i tidsföljd och i ett eget bibliotek. Jag kan stå till tjänst...

Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Jag tror du läst lite för snabbt. Jag menade att vinprovning är osannolikt med tanke på uppgiften att föreningen sysslar med någon form av spel. Därav min tidigare gissning att det är en bridgeklubb.
Jag läste för hastigt. Sorry.
Citera
2019-09-29, 21:00
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Du får lägga upp dina dokument i tidsföljd och i ett eget bibliotek. Jag kan stå till tjänst...
Jag har dokumenten väl uppmärkta men händelsen i stugan står det om i något av dom och att söka igenom nästan 30 dokument efter orden "du ska ut" är lite svårt.

Men tackar för erbjudandet.
Citera
2019-09-29, 21:05
Medlem
Citat:
Jag har dokumenten väl uppmärkta men händelsen i stugan står det om i något av dom och att söka igenom nästan 30 dokument efter orden "du ska ut" är lite svårt.

Tror det stod i domen från 2013 när hon blev LOBad från bostaden på Karlsviksgatan.
Citera
2019-09-29, 21:07
Medlem
Citat:
Karin kan nog vara smart när hon är nykter... vilket verkar vara sällan.
Men hon har nog hjälp med att sopa igen spåren för Karin är vän med och mailar Kjell Fahlgren vid SU, kommissarie på polisens avdelning för särskilda utredningar, och ber om hjälp.

Hon ljuger hejvilt för honom och flera andra i det mailet och hon har ingen aning om varför hon fick flytta från lägenheten som hon blev vräkt ifrån pga obetalda hyror.

Redan 2013-09-09 är Kjell Fahlgren vid SU och han verkar vara där ännu.
https://www.magasinetparagraf.se/nyheter/43406-strippklubbsagare-anmaler-polis-for-brottsprovokation/

Ska lägga ut det mailet strax, väntar på bekräftelse på om det är ok.
Han finns på Facebook
Citera
2019-09-29, 21:08
Medlem
Citat:

Ett tips i all välmening: sökfunktionen i den dokumentläsare du använder. 5-10 sekunder per dokument.
Citera
2019-09-29, 21:08
Medlem
Citat:

Ur dom B633-14
Kalabaliken på Karlsviksgatan, 1 aug 2013.

KL:
För att få stöd för sin sak ringde hon till en intern utredare på polisen. För att
poliserna i lägenheten skulle förstå vad det handlade om överlämnade sin telefon till
dem. De gick in i vardagsrummet för att prata. Samtalet bröts uppenbarligen. Under
tiden stod hon bredvid A*nders i hallen.

Internutredaren F*ahlgren?

(Åklagare var P*ernvi.)
Senast redigerad av Avel 2019-09-29 kl. 21:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in