Citat:
Ursprungligen postat av
Baradino
Ja? Det är väl ett självklart argument från den som stödjer den anklagade presidenten. Republikanerna kör samma visa nu. Du kanske missade att de röstade om Clinton? Det spelar liksom ingen roll huruvida det går att leda någonting i bevis hela vägen när vi pratar riksrätt i USA. Som vän av lag, ordning och författningar trodde jag du skulle ha vetat det..
Trollkommentar.
En hederlig användare förstår precis vart jag vill komma. Clinton ljög. Inför senaten. Pelosi backade honom. Både före och under och efter.
Det är ett brott att ljuga inför senaten.
Det fanns bevis mot Clinton.
Det finns inga bevis mot Trump.
Det finns ingen dokumentation om krav, hot eller quid pro quo.
Trots att samtalet är dokumenterat. Ett viktigt tillägg.
Det finns ett samtal om korruption, som den ukrainska nytillsatte presidenten gick till val på att bekämpa.
Trump nämner Joe Bidens son Hunter angående sonens uppdragsgivare, ett granskat och korruptionsanklagat ukrainskt gasbolag som Hunter hade styrelsepost hos när Biden var VP.
Sedan ser Joe Biden till att åklagaren i Ukraina som granskade gasbolaget, får sparken.
Det stinker mer, än att Trump skulle använda anklagelser i valrörelsen.
Upprepar mig:
Inga hot. Inga krav. En upplysning.
Sedan kommer CIA in på banan, ändrar visselbåsarstatus, demokraterna kräver impeachment och SEDAN FÖR ATT VISA VAD SOM HAR HÄNT OCH SAGTS, lägger Trump själv korten på bordet och släpper dokumentationen av samtalet till en samlad mediekår.
Pelosi kan fortfarande inte specificera lagbrottet men impeachas, det ska det!!