2019-09-28, 21:56
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Hoppas verkligen pensionärerna får hjälp att hantera de här idioterna, de ska inte behöva ta tag i det här själva.
Citera
2019-09-28, 21:59
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Det är klart att dom blir frustrerade, när soc vägrar köpa den nya iPhonen åt dom.

Liten kostnad i sammanhanget, den kostar bara ca 16k.

https://www.apple.com/se/shop/buy-iphone/iphone-11-pro/6,5-tumsskärm-256gb-silver

Löser man bara detta så kommer ungdomarna kunna uttrycka sig på ett mer kreativt sätt än att kasta sten. Att straffa dem är betydligt dyrare med rättegångskostnader och eventuella kostnader för omhändertaganden.
Citera
2019-09-28, 22:02
Avslutad
Redan på 1990-talet var Trollhättan konflikthärjat. https://www.youtube.com/watch?v=Nn62urb3dYs
Citera
2019-09-28, 22:50
Medlem
Snubchurps avatar
Se så fruktansvärt barnen har det. Beteendet måste ju bero på socioekonomiska förhållanden och utanförskap. De känner sig så ensamma att de måste leta upp pensionärerna. Det är det enda man hör som förklaringsmodell när vänstern pratar om detta.
Citera
2019-09-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven.Abdullahsson
Ni svenskar är världsbäst på att kasta pärlor för svin. Jag har själv varit med om liknande när jag promenerade. Helt plötsligt kom det fram en invandrarunge på kanske max 7 år som skrek "jak ska knoolla din mamma". Blev chockad och stirrade på ungen. Sedan tänkte jag vad är det för slödder till föräldrar som uppfostrar sitt barn att säga såna saker. Sedan tänkte jag att svenskarna är ännu större slödder som släpper in såna undermänniskor. Och det stämmer ju fan. Tar man in slödder och hjälper slödder så är man själv ett jävla slödder.

Varför greppade du inte ungen och ledde hem honom till föräldrarna och förklarade vad som gäller i Sverige? Du gick hellre hem och spydde galla över detta "slödder" än att greppa problemet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Det är politikerna som är slöddren, de kör ju över folket hela tiden.

Det är alltid lätt att skylla på politiker istället för att agera själv. Det är den typiska svenska mentaliteten att gömma sig bakom gardinerna och skylla på andra.
Citera
2019-09-29, 00:01
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven.Abdullahsson
Ni svenskar är världsbäst på att kasta pärlor för svin. Jag har själv varit med om liknande när jag promenerade. Helt plötsligt kom det fram en invandrarunge på kanske max 7 år som skrek "jak ska knoolla din mamma". Blev chockad och stirrade på ungen. Sedan tänkte jag vad är det för slödder till föräldrar som uppfostrar sitt barn att säga såna saker. Sedan tänkte jag att svenskarna är ännu större slödder som släpper in såna undermänniskor. Och det stämmer ju fan. Tar man in slödder och hjälper slödder så är man själv ett jävla slödder.

Du blev chockad och började stirra, utav en 7åring. Jävla mes
Citera
2019-09-29, 01:28
Medlem
Som sagt, en massmördare skulle kunna ha en fest för ingen skulle märka om några av dessa ungar saknades, ett tips till alla Eklundare där ute
Citera
2019-09-29, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Som sagt, en massmördare skulle kunna ha en fest för ingen skulle märka om några av dessa ungar saknades, ett tips till alla Eklundare där ute

Hade du haft samma åsikt om det gällt dina egna barn?
Du tillhör förmodligen de som gömmer sig bakom gardinerna och förmedlar "kloka" åsikter utan att själv våga ingripa.
Citera
2019-09-29, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Hade du haft samma åsikt om det gällt dina egna barn?
Du tillhör förmodligen de som gömmer sig bakom gardinerna och förmedlar "kloka" åsikter utan att själv våga ingripa.
Såna här äckliga ungar skulle jag inte ta i med tång ,hoppas du sett filmen, Bakom mina gardiner kan jag vara mig själv
Senast redigerad av Rondellneger 2019-09-29 kl. 02:15.
Citera
2019-09-29, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Såna här äckliga ungar skulle jag inte ta i med tång ,hoppas du sett filmen, Bakom mina gardiner kan jag vara mig själv

Jag har sett filmen. Vad är det som gör att du känner rädsla för dessa ungar. Du gömmer dig bakom gardinerna och önskar att en massmördare ingriper, varför?
Citera
2019-09-29, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Jag har sett filmen. Vad är det som gör att du känner rädsla för dessa ungar. Du gömmer dig bakom gardinerna och önskar att en massmördare ingriper, varför?
Jag tycker dom är äckliga, kackerlackor. Om nåt pervo vill ofreda dem så har jag inget emot det . Bakom mina gardiner finns det gamla Sverige kvar
Citera
2019-09-29, 04:37
Medlem
Det var så det började i Tyskland 1933. Nu tror ju inte jag att dessa apor har den organisatoriska förmågan att skapa något liknande som nazisterna gjorde. Dock är tänket detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in