Vilket genombrott! Men KAIT då? Det var en succe men trots detta vill inte Sydkoreanerna fortsätta? Eller har Sydkorea ökat projektet och Won håller det hemligt? Historien visar att Anoto drar igång en massa pilotprojekt, allt blir pannkaka, Won meddelar inte marknaden om det, dags för nästa pilot ......
KAIT har väl inte lanserats där än? Vad yrar du om?
Du e så go😂😂😂
Nej jag håller mig till fakta. Du verkar leva i samma önsketänkande fantasivärld som Won ....
"7 trillon dollar market" ha ha ha .......
BV är väl typ 100 milj sek idag så vad är det att hetsa upp sig för lillskrot? Tänk om won lyckas och framtiden är ju att digitalisera skolorna så vad är ditt problem?
BV är väl typ 100 milj sek idag så vad är det att hetsa upp sig för lillskrot? Tänk om won lyckas och framtiden är ju att digitalisera skolorna så vad är ditt problem?
Om man nån gång ska äga denna aktie så är det väl nu isåfall tänker jag
Att du bara orkar Alien fjanten, hur mycket ska behövas gå in i din skalle , Anoto är INGET framtidsbolag 3 år och minus 85% back ,men jag återkommer garanterat efter nyår då du lovat guld och gröna skogar ,som du förövrigt lovat varje år i 3 år
Om mitt problem för dig är oklart nu kan jag nog inte hjälpa dig vidare. Ledtråd; BV 0 är mindre .......
Om mitt problem för dig är oklart nu kan jag nog inte hjälpa dig vidare. Ledtråd; BV 0 är mindre .......
Jaja jag köper hela vägen ner isåfall, nedsidan till 0 kr är mindre än uppsidan till 100 kr så jag ser det som en väldigt bra investering från detta läget.
Jaja jag köper hela vägen ner isåfall, nedsidan till 0 kr är mindre än uppsidan till 100 kr så jag ser det som en väldigt bra investering från detta läget.