Citat:
Ursprungligen postat av
Wkblade
Jag må vara en triggad innerstadsbo men vad hände med att svenska nationella skulle hålla ihop? Hur kan du sätta klass före folk? Trodde det var vi svenskar mot blattarna i vått och torrt, oavsett om vi är fabriksarbetare eller VD:ar.

I teorin sätter jag folk före ras men när man betänker det faktum att de övre skikten inte bryr sig ett skit utan har varit medlöpare till att förstöra mitt land. Precis som det är i USA där de rika tycker det är fenomenalt att Pablo slaktar deras djur för under $10 i timmen och att Esmeralda städar deras hus för under $10 timmen så är det samma jävla skrot och korn i Sverige där rika enkelt har kunnat slippa undan skiten de röstat fram.
Fram tills nyligen har det inte varit deras döttar som knullats av någon jävla neger/arab och det var heller inte deras son som blivit nedbrottad och bestulen på sina saker. Det är det här folket som inte har haft några sympatier med svensk arbetarklass som bokstavligen blivit rövknullad under decennier.
Vi kan ta som exempel LO - Sveriges sörsta organisation för arbetare. Om LO-medlemmarna fick bestämma så skulle SD vara Sveriges största parti. Jag kan garantera dig att Sveriges största parti skulle vara något helt annat om man frågade folket på Lidingö/Östermalm/Djurgården/Askim. "Åh så förtjuuusande det är med mångkultur. Ty vi svenskar är på tok för stela. Det behövs mer krydda i Sverige. Ja, se bara på Zlatan."
Jag kan säga som så att jag avskyr urbaniter. Jag tror det händer något med testosteronnivån när man bor i en stad i en liten skokartong. Man bli pacificerad, loj, mjäkig och nästintill kvinnlig. Är man sedan av den typen att man är rik och kan bo långt ifrån allt vad Achmed, Karim, Besnik, Mohammed heter så bryr man sig mer om sitt eget hus dvs man röstar på "Öppna era hjärtan"-partiet trots att de varit MINST lika jävla brottsliga som sossarna, MP och C.
För att tala klarspråk har jag noll problem med den svensk som är nationalist OAVSETT hur rik eller fattig den är, men är man accelarationist så är det ju klart att det kommer hända mer när af Klercker blir rånad än gjuteriarbetaren Bengtsson. Just nu är det arbetarklassen som mobiliserar medans de rika väljer att rösta på det parti som ger dem mest stålar på bankkontot.