2019-09-27, 19:27
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
De småkukade blattarna vågar bara kasta sten på avstånd, på pensionärer. Fegaste ynkligaste fittorna som finns. Inte ens hyenorna i djurvärlden beter sig så fittigt.

Blattar har små kukar precis som kineserna, länderna angränsar varandra. Små bruna håriga microkukar, patetiska jävla djur.

Okej. Så emotionellt investerad du verkar vara. Vad har du själv gjort för att stoppa det? Om du nu såg det tvivlar jag på att svennnen i dig skulle säga ifrån..
Citera
2019-09-27, 19:31
Avslutad
Jag hoppar över staketet rakt in i tråden, landar på fötterna och riktar min fråga direkt mot trådtiteln.
Var det svartskallar som kastade sten? Ja eller nej går bra.
Senast redigerad av GR82BSTR8 2019-09-27 kl. 19:35.
Citera
2019-09-27, 19:41
Medlem
godhetsapostelns avatar
Jag kan inte tänka mig någon annan grupp än just dessa gamla kärnväljare från S som själva bär ansvaret för den uppkomna situationen (möjligtvis reinfeldt, men han stog knappast för bidrag till allt och alla).
Rätt åt ...och sent (80 bast) skall syndaren vakna....
Citera
2019-09-27, 19:46
Medlem
Kalla in militären och ridande polisen så får de rensa upp lite. Om inte ens gamlingarna får vara ifred i Sverige längre så får det vara nog.
Citera
2019-09-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Sprids filmen på sociala medier såå finns den för alltid, bara att invänta länk.

Detta stämmer tyvärr inte. Det är ofta förvånansvärt svårt eller omöjligt att hitta vissa bilder och filmer som fanns på nätet för några år sedan och idag när alla stora internetaktörer som facebook, google, youtube, twitter m.fl. samarbetar för att censurera allt som inte är pk så försvinner många saker helt. Dessa filmer blir framförallt onåbara och osedda av de allra flesta vanliga människor, som hade sett dem om inte de som styr över internetjättarna hade censurerat allt som ger en sann bild av orcher och orchkultur.
Citera
2019-09-27, 19:59
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Kalla in militären och ridande polisen så får de rensa upp lite. Om inte ens gamlingarna får vara ifred i Sverige längre så får det vara nog.
Möjligen militären då kan det bli slut på tramset
Citera
2019-09-27, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Möjligen militären då kan det bli slut på tramset

Men idag är det väl lika många nervösa hätsvansmilitärer som i polisen.
Citera
2019-09-27, 20:19
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Men idag är det väl lika många nervösa hätsvansmilitärer som i polisen.
Polisen gör inget åt drägget
Citera
2019-09-27, 20:21
Bannlyst
https://nyheteridag.se/video-pensionarer-utsatta-for-stenkastning-av-barngang-i-trollhattan/
Citera
2019-09-27, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Sedan videon på EPA-killen som blev misshandlad och förnedrad av invandrare i Kil fick smått viral spridning så har Facebook blivit väldigt snabba på att censurera andra videos som exponerar mångfaldens rätta ansikte.

Jag tänker på killen som blev misshandlad av invandrare på en skola i Stenstorp, inlägget med den videon delades åtminstone 2000 gånger - under loppet av några timmar - innan det togs bort av facebook.
Media ojade sig över "hatet och hoten" riktade mot gärningsmannen och verkade mer bekymrade över att filmen spridits snarare än själva misshandeln.

Nu detta, ett gäng invandrarbarn som trakasserar och förolämpar en pensionär och ett barn. Stenkastning ska enligt uppgift ha förekommit, men det syns inte på videon. Detta inlägg hann delas mer än 9000 gånger innan även det togs bort av facebook.

Hur ska allmänheten kunna bilda sig en ärlig uppfattning om invandringen om de bara ges tillgång till solskenshistorier och snyftartiklar?
Ett stort demokratiproblem.

Demokratiproblem? Det är ett civilisationsproblem. Vår civilisation och kultur håller på att trängas bort och gå under.
Citera
2019-09-27, 20:36
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
De får väl kasta tillbaka stenarna, eller ta fram vattenslangar med hög kraft som brandbilar har och spola omkull dem.
Citera
2019-09-27, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Jag kan inte tänka mig någon annan grupp än just dessa gamla kärnväljare från S som själva bär ansvaret för den uppkomna situationen (möjligtvis reinfeldt, men han stog knappast för bidrag till allt och alla).
Rätt åt ...och sent (80 bast) skall syndaren vakna....

Nja, det är främst 40-talisterna och yngre generationer som bär huvudansvaret. Gamla pensionärer tillhör en tidigare och icke-modern epok. De bär ett visst ansvar de med, såklart, men inte alls lika mycket som de omåttligt destruktiva och bortskämda 40- och 50-talisterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in