Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
När det kommer till Shokin gjorde dock Biden rätt, punkt. Att haka upp sig på Hunter i det här är att fullkomligt ignorera den starka, legitima kritik som fanns emot honom.
Detta är OK. Personligen tycker jag att kontexten (sonens jobb) är viktig. Hade Biden verkligen varit lika hårt om inte sonen
potentiellt kunde utredas. Du tycker att Biden är en 100% perfekt människa som aldrig skulle kunna påverkas av det. Du har kanske rätt
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Hunter (som har ett helt okej CV) borde självfallet inte tagit uppdraget och givetvis kommer det slå tillbaka på Joe, eftersom Trumpkampanjen kommer köra hårt på det här precis som de gjorde med Clinton och Uranium One.
Jag noterar att du av någon anledning jämför med Clinton och Uranium One. Vill du ha sagt någonting med det? Jag uppfattar att du vill säga att det där med Hunter inte är ett riktigt problem, korrekt?
Vidare säger du att Hunter "har ett helt okej CV". Kan vidareutveckla. DN skriver så här (från artikeln ovan).
"Hunter Biden hade när han anlitades av Burisma ingen erfarenhet vare sig av Ukraina eller av gas- och oljemarknaden."
Men du verkar tycka att hans CV var helt ok för det och $50k/månad. Kanske har du rätt
Citat:
Ursprungligen postat av
ertil
Är det vad Rudy Giuliani har sysslat med, letar skräp om Hunter Biden för att sänka Joe Biden?
Ja. Han, Rudy, sa det [nästan bokstavligen]. Har du problem med läsförståelse?