Citat:
Ursprungligen postat av
80231
Åkte förbi huset på Norr Mälarstrand igår och undrade över varför man ens kan tänka sig att betala tiotals miloner för att bo i en lähenhet där. Det är som att bo granne en motorväg.
Jag tror att Henrik Lilja betalat för att döda sig själv. Killen som bevittnade allt är nog hans pojkvän.
Det är ett misslyckat suicid! Sanna mina ord.
Äntligen en ny vinkel.
Jag har funderat i samma banor men tycker att det är orimligt att en person som HOL vill dö. Han är en gränslös person när han hanterar privatlivet yrkesmässigt. Att han vill framstå som ett offer, har han visat när han bearbetar soc, polisen, domstolar m.m.
Utifrån ditt inlägg vågar jag också spekulera. Att ha tur när man blir skjuten på 3 vitala ställen på kroppen är faktiskt lite för mycket tur.
Det finns vapen, där ett enda skott dödar och sliter sönder människor. Sen finns det mer eller mindre ofarliga vapen som luftpistoler, startpistoler, paintball m.m. Att bli träffad innebär inte döden eller bestående men. Om inte offret träffas i ögonen eller med mycket stor kraft, dör de inte av skott från ett luftvapen och liknande.