2019-09-20, 21:56
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
SD ansågs förmodligen redan vara så sionist-trogna att det inte behövdes..

Har för mig det var nån SD-kille som hamnade i Moskva får några år sen. Tror han blev utesluten sen.
Citera
2019-09-20, 22:01
Medlem
För att räknas som muta bör det ju finnas en avsikt att påverka politiska beslut. Partiledare måste ju få umgås. Det finns värre korrumption i vårt land.
Citera
2019-09-20, 22:04
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Nej, förstår inte alls. Det är en privatperson som bjuder på fest och han råkade välja Israel istf island. Vilket naturligtvis sätter fart på alla antisemiter men det tror jag inte stör honom, man kan ju inte gärna låta dem sätta agendan.
Fö är det inga problem att festa med konkurrenter man träffar på konferenser, mässor och liknande. Det är oftast både trevligt och givande.
Jag skiter fullständigt i om dom åker till Israel, Cypern, Borås eller Bangladesh.
Däremot är det direkt olämpligt att tre riksdagsmän blir bjudna på hotell, mat och resa. Likadant om Bindefeld givit dom tre varsin dammsugare, guldklocka eller annat. Bindefeld gör inget fel. Det är dom tre som gör fel.

Den dag som Bindefeld får problem med tillstånd eller annat. Ja då lär det bli att ta vägen via Ulf, Ebba eller Sabuni och vips så har han hittat en väg ut. Den ena tjänsten är väl den andra värd ???
Citera
2019-09-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammedborgare
För att räknas som muta bör det ju finnas en avsikt att påverka politiska beslut. Partiledare måste ju få umgås. Det finns värre korrumption i vårt land.

Ja ex alla miljoner LO pumpat in i Sossepartiet.
Citera
2019-09-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Jussi
https://www.allabolag.se/5563493633/micael-bindefeld-kapital-ab
111 mille i tillgångar. Och detta är bara ett av hans bolag.

Ja för de andra var väl inget att hänga i granen. Men självklart är han tät, han har ju mängder med hus och lägenheter också, både i Sverige och utomlands.
Citera
2019-09-20, 22:07
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammedborgare

Så lösningen med korruption är mer korruption ?
Umgås gärna, men passa er för att ta emot gåvor av alla de slag är väl det som gäller ?
Citera
2019-09-20, 22:08
Medlem
Lövens otaliga lögner är värre.
Citera
2019-09-20, 22:10
Medlem
SweKingCalles avatar
Jag skiter i vad asen gör på sin fritid men problemet är att alla myglar så in i helvete med resor arbetstider sjukskrivningar möten m.m sätter även upp kläder som spritnotor m.m.
Kronofogdemyndigheten jagar livet ur småfolk som gör fel eller har någon skuld de inte klarar av.
Men vad händer när dessa politiker åker taxi reser bor på dyra hotell med sina familjer för hundra tusentals kronor, inte ett Jävla skit !!!
De behöver ju för skam inte ens gå till jobbet för att lyfta lön.
Jag är så Jävla trött på dessa svin som tror sig är finare och bättre än alla andra.
Nä fy fan, doppa de Jävlarna i tjära å rulla dom i fjädrar.
Är det aldrig några som får något jävla straff så kommer det bara fortsätta.
Sen kan man ju undra varför det är straffbart att myglar förskingrat pengar sko sig själv, för vanliga människor å inte dessa jävla politiker vare sig de är SD eller Sossar.Vanliga dödliga får skaka galler.
Nu får det fan vara nog, landsföräderi borde det kallas
Citera
2019-09-20, 22:10
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Ja ex alla miljoner LO pumpat in i Sossepartiet.
Inte värre än moderaternas koppling till kolossen Svenskt Näringsliv
Citera
2019-09-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Så lösningen med korruption är mer korruption ?
Umgås gärna, men passa er för att ta emot gåvor av alla de slag är väl det som gäller ?

Jag sa att det finns värre, inte att det blir bättre med mer. Förstår du skillnaden? Vilka middagar är då ok att gå på menar du? De lär väl äta middag med massor av intressegrupper här hemma. Jag tror knappast de betalar middagarna.
Citera
2019-09-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Jag skiter i vad asen gör på sin fritid men problemet är att alla myglar så in i helvete med resor arbetstider sjukskrivningar möten m.m sätter även upp kläder som spritnotor m.m.
Kronofogdemyndigheten jagar livet ur småfolk som gör fel eller har någon skuld de inte klarar av.
Men vad händer när dessa politiker åker taxi reser bor på dyra hotell med sina familjer för hundra tusentals kronor, inte ett Jävla skit !!!
De behöver ju för skam inte ens gå till jobbet för att lyfta lön.
Jag är så Jävla trött på dessa svin som tror sig är finare och bättre än alla andra.
Nä fy fan, doppa de Jävlarna i tjära å rulla dom i fjädrar.
Är det aldrig några som får något jävla straff så kommer det bara fortsätta.
Sen kan man ju undra varför det är straffbart att myglar förskingrat pengar sko sig själv, för vanliga människor å inte dessa jävla politiker vare sig de är SD eller Sossar.Vanliga dödliga får skaka galler.
Nu får det fan vara nog, landsföräderi borde det kallas
Du verkar avis.
Citera
2019-09-20, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Inte värre än moderaternas koppling till kolossen Svenskt Näringsliv

Har de också donerat 100-tals miljoner som kommer från svenska folket eller vadå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in