2019-09-20, 20:12
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Margot Wallström redan saknad! Tror fan hon avgick pga hot från sionisterna. Alltid tänkt att den kvinnan är potentiellt mossad offer. Grattis israhell nu har ni föslavat svenskarna ytterligare.

Ja, trots alla sina övriga brister stod hon ändå upp mot kroknäsorna.
Att bli portförbjuden i Israel, visar att man har något rätt.
Senast redigerad av Rimbert 2019-09-20 kl. 20:15.
Citera
Medlem
Jag tycker att talmannen ska informera folket om de har följt reglerna i riksdagen när de varit borta 4 dagar så de inte bara åkt och struntat i att informera talmannen.
Citera
Medlem
Rektangels avatar
Det är bara att inse att våra politiker är köpta...om ni till övers inte insett detta innan.
Citera
2019-09-20, 20:19
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
De tre globalism-, "flyktings"-invandrings-, HBTQIA+- och mångfalds-kramande partiledare som tackade ja till festen har ingenting med höger att skaffa.

On topic: Det synes oss fortfarande som att ingen som vet vilka övriga politiker som var bjudna men tackade nej (förutom Fjamåt som var på smällen).

Jag vill nog se hela listan på alla som åker ner. Dessa är köpta lakejer, Ledin, Häggqvist osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Varför inte bjuda in någon från det främsta Israelvurmande partiet SD?
SD + judar verkar vara en obesvarad kärlek.
Och vad gör en tvättäkta pappskalle som Thomas Ledin där?
Är han en jude måntro?

Man kan ju fundera på vad denna texten syftar på?
Citat:
Här kommer den nya tiden
Tomas Ledin

Det blåser kraftiga vinder
Förändringanas tid är här
Det ringer på våra dörrar
er det til gledje eller til besvär
Det beror bara på vad du gjör
Den som blundar kan inte se
att det finns ingenting att vara redd för
Här kommer den nye tiden
Här kommer den nye tiden
Vi lever mitt i et under
där vi kan påverka allas väl
Skal livet vara fyllt av gledje
før alla eller bara for en del
Det beror inte på vem du är
Det beror bara på vad du gjör
Den som blunder kan inte se
att det finns ingenting st vara redd för
Här kommer den nya tiden
Här kommer den nya tiden
Här kommer den nya tiden
Vi ar alla med i den standiga forvandlingen
Källa: Musixmatch
Låtskrivare: Tomas Ledin

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
I mina ögon så uppenbart.

Även den politiska eliten styrs av den judiska agendan. Varit så i sekler, hitler varnade oss för detta med bla bra propagandafilmer där juden visar sitt rätta ansikte o drar in politiken o kapitalismen som sista utväg för världsherravälde.

Tro inget annat, festen var ett influnce party för judiska ideer o ekonomiska påtryckningar.

Garanterat!
Citera
2019-09-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Den tråd skulle kunna ingå i en wikipedia-artikel som personifierar den "svenska avundsjukan", den svenska missundsamheten, den svenska janten.
I den här tråden blir även de som normalt kallar sig för "höger" närmast rabiat vänster.

Har ytterst svårt att förstå hur folket äger rätten att begränsa, bestämma eller ens ha synpunkter på vad partiledare som inte ens ingår i regeringen gör på sin fritid.Att det skulle handla om "mutor" eller lobbyverksamhet är ju bara lösa spekulationer.
Se det så här då, jag som hög anställd chef på ett högteknologiskt företag tar ledigt några dagar för att åka på en fest som hålls av en konkurent. Ja, det blir sparken direkt.

Jantelagen och det kortet brukar dras av dom som inte har rent mjöl i påsen och som vill att folk tittar bort medans man fortsätter plundra. Avundsjuka finns det överallt, i varje land och det är ju därför vi har så mycket konflikter här i världen, någon har något någon annan vill ha. Det är bara i ett fåtal länder det inte är fult att öppet vara avundsjuk, vårt land är ett av dom därav din "jantelag".
Citera
2019-09-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Bindefeldt får bjuda vem han vill till Israel. Men partiledare bör tacka nej av flera skäl.

1 Resan kan ses som en muta.

2 Israel bryter mot mänskliga rättigheter.

3 Partiledarna företräder Sverige och svenska väljare inte utomstående intressen. Om tveksamhet uppstår bör förtroendevald avgå omedelbart.
Sverige var ju det första landet som erkände terroristerna i Palestina som stat
Citera
2019-09-20, 20:30
Medlem
Är Micael Bindefeld republikan eftersom inte kungen och drottningen blev inbjudna..?
Citera
2019-09-20, 20:33
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Antar att dom rar ut semester

Det är en bjudresa för helvete! De blir bjudna av Bindan på hela klabbet.
Ingen bjudresa på jorden kan klassas som legitim semester för en folkvald partiledare. Det är skandalöst.
Senast redigerad av FarbrorAgge 2019-09-20 kl. 20:37.
Citera
2019-09-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Se det så här då, jag som hög anställd chef på ett högteknologiskt företag tar ledigt några dagar för att åka på en fest som hålls av en konkurent. Ja, det blir sparken direkt.
Och hur är Israel en konkurrent till Sverige? Eller är Bindefeld en konkurrent till riksdagen? Jag förstår inte jämförelsen alls.
Citera
2019-09-20, 21:11
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Och hur är Israel en konkurrent till Sverige? Eller är Bindefeld en konkurrent till riksdagen? Jag förstår inte jämförelsen alls.
Fantastiskt hur jävla aningslös man kan vara. När belv Israels intressen Sveriges? Varför åker våra folkvalda riksdagsledamöter på en mutresa?
Citera
2019-09-20, 21:13
Medlem
PippiDrengs avatar
Någon som vet om hela gästlistan finns att se någonstans?
Citera
2019-09-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Som stat naturligtvis, dom vill ha maximalt inflytande. Man ser till att hålla sig väl med maktens män och kvinnor och det blir ju svårt att kritisera Israel senare. Israel är ingen partyland så om Micael Bindefeld ville ha en go fest så finns det bättre. Det här är bara för att knyta den typen av känslomässiga band och det vore kanske bättre att göra det inom landet om man sitter i riksdagen. Konkurrens, Israel som stat marknadsförd av Micael Bindefeld eller svenska väljare och väljarna borde sparka dom. Det finns ju liksom vettigare saker att göra på jobbet just nu än att ta ledigt för en fest i fyra dagar. Kanske folk skulle prova att ansöka om sådan ledighet för party hos konkurenten, folk som knappt får ledigt för begravning eller bröllop.

Jag tror du förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in